Weet je waar ik zo van baal.. Dat ik altijd de auto mag vragen als ik hem nodig heb, en nu heb ik hem a.s zaterdag nodig.. En dan zit mijn vader weer zo stom tegen te werken.. Hij kan nooit eens normaal ja of nee zeggen..
als ik ga zoekken kom ik meer parels tegen dan diamanten is voor mij een onbekend merk (zit er al zeker 8 jaar niet meer in ) dus ik dacht ik zoek ff
Is pas nieuw.. Maar ik heb creolen met steentjes aan, volgens mij zijn dat diamanten, of swarofski. Iig geen parels.. De nieuwe lijn is wel veel parels.
Ja ik baal daar zo van.. Vraag dat ding nooit, en dan vraag ik hem een keer en dan zit ie zo te kútten.. Vanmorgen ook, zou eens samen met mijn moeder weggaan. Moest ie ineens ook mee, mijn moeder had dr een stokje voor gestoken.. Ze zegt ook, zo mogen we nooit eens samen weg..
Mijn moeder mag niet rijden, dus zou ik dan rijden. En dan zit ie zo bezorgd te doen..
ben ik blij dat ik mijn eigen scheur ijzers heb dat verklaart het wel maar er zitten hier en daar wel leuke dingetjes tussen maar langer niet alles valt in mijn smaak ik ben meer van het bi color en tricolor of verschillende metalen ed