Citaat:Bijrijdster? Wat is dat?
Weet je dat echt niet FK, of bedoel je dit sarcastisch (mede gezien je
)? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Bijrijdster? Wat is dat?
)? mamauba schreef:Boya gefeliciteerd met je zadel. Staat mooi op hem. Alleen ligt het zo op de foto te zien een beetje ver naar voren. Maar ik kan het ook verkeerd zien natuurlijk vanaf een foto.
Boya schreef:Goed gezien, op deze foto ligt hij inderdaad een paar cm te ver naar voren. Heb nog geen singel, moet nog op jacht. Was de enige foto waar ie helemaal op stond.
Pellie schreef:FK wat doe jij zo laat nog op je werk?![]()

Chubby schreef:Citaat:Bijrijdster? Wat is dat?
Weet je dat echt niet FK, of bedoel je dit sarcastisch (mede gezien je)?
desillies schreef:Boya schreef:Goed gezien, op deze foto ligt hij inderdaad een paar cm te ver naar voren. Heb nog geen singel, moet nog op jacht. Was de enige foto waar ie helemaal op stond.
ik heb nog wel een singel voor je ****grijns****
Citaat:Ik dacht dat ik er 1 had.....
Ik ook... Boya schreef:Goed gezien, op deze foto ligt hij inderdaad een paar cm te ver naar voren. Heb nog geen singel, moet nog op jacht. Was de enige foto waar ie helemaal op stond.
Als ie niet te lang is, zou het een optie kunnen zijn![]()
Zonder gekheid, hoe lang is ie???? Ik ben zaterdag ook op de keuring.
desillies schreef:Boya schreef:Goed gezien, op deze foto ligt hij inderdaad een paar cm te ver naar voren. Heb nog geen singel, moet nog op jacht. Was de enige foto waar ie helemaal op stond.
Als ie niet te lang is, zou het een optie kunnen zijn![]()
Zonder gekheid, hoe lang is ie???? Ik ben zaterdag ook op de keuring.
hij is wel lang 130cm namelijk
Chubby schreef:
Chubby schreef:Citaat:Ik dacht dat ik er 1 had.....
Ik ook...
bleeeergh...!!!

Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet!