Nientsje, ik heb ooit een topic aangemaakt in vermist en opsporen topic geval. Zal kijken of ik die link hier kan neerzetten! Ik hoef mij inderdaad ook niet te schamen maar toch baal ik... Ik heb mijn tinker nu ook 11 jaar en ze kan niet eens normaal galopperen (oke we zijn echt vooruit gegaan in een korte tijd, heb eindelijk een vaste instructeur (hoop ik)). en dan Zit ik er ook nog op te puffen en te doen.
Ik hoop dat we volgend weekend een beetje mooi weer hebben... Wil op buitenrit!
Feike en ik galoperen ook nog niet echt hoor. Vinden we beiden erg lastig
jorretje
Geplaatst: 15-02-16 13:45
Hihi Nou moet je een keer op Gijs komen zitten.. Als je alleen al denkt aan galop, dan zit hij erin! Natuurlijk wel á la jong paard dus je hoeft geen nagevelijkheid te verwachten en bochten gaan rijtechnisch nog niet helemaal goed, maar dat is in alle gangen (Daar zijn we mee bezig: hij valt graag over de binnenschouder en vind stelling moeilijk en ik vind het moeilijk hem goed te begrenzen).
Uumm dames we zijn aan pagina 498, wie maakt er het nieuw topic ?
Verder weinig te melden, zag net dat ik er voor nog een examen door was. Nog 4 erdoor zijn en ben er van af, dan kan ik mijn bachelor opleiding gaan uitkiezen.
Ik ga zo dadelijk met Finn gaan wandelen denk ik .
Nientsje
Geplaatst: 15-02-16 14:22
Super van Gijs
Veel plezier met Finn!
Euhm nieuw topic. Ja geen idee Wie wil hem maken? Dus aan wie moeten we info en foto sturen? En watvoor info In de oude OP sta ik niet dus in de nieuwe dan natuurlijk wel