men zusje is wat groter aan het worden en daarom zijn we dus voor haar op zoek gegaan naar een nieuw betrouwbaar paardje, dit is Murphy geworden, zij heeft in Ierland gefungeerd als crosspaardje en lespaardje. Ideaal dus voor men zus dus keuze was vrij snel gemaakt voor ons.
Fancy Lady was dan weer bedoeld als paardje voor iemand die we kenden, helaas kan ze niet echt wat de verkopers zeiden. Als je gewoon met haar bezig bent en opzadeld is het een doodbraaf paard maar eens je erop zit is het een bom die ontploft... Daarom was ze dus niet geschikt voor die persoon maar men moeder kreeg het niet over haar hart om haar terug de handel in te sturen en vandaar dat wij haar houden.
En dan heb je nog de nieuwelinge Bridie, zij is echt gekomen bij ons omdat we haar gewoon prachtig vinden qua karakter en uitzicht en ze leek ideaal om onze kudde te vervolledigen. Haar ga ik ook binnekort eens uitproberen hoe ze onder het zadel is. Echter wacht ik hier liever nog mee tot het grondwerk goed zit en de dazen hier wat weg zijn questi van stress vermijden

en de foto's van gisteren die plaats ik er vanavond even op, zit nu op men gsm