ben er net!! haha, nee moet toch zo weer weg. Even een verlengkabel scoren zodat ik mijn auto kan fohnen.... Zitten 40 vlinderstickers op, en die moeten eraf. Autootje is verkocht
We zullen niets meer plaatsen Mogen we niet over de 500 pagina's gaan? Ik ben van het weekend niet naar Jack geweest. Ik had geen tijd voor hem. Vanmiddag of vanavond ga ik weer lekker rijden. Bij ons op stal nemen we ook extra maatregelen om het Rhino virus buiten de deur te houden. Dekens in de stal op en af doen en in de stal laten liggen. Niet aan de andere paarden komen. Mensen die buiten de stal lesgeven of op een andere stal werken moeten extra voorzichtig zijn en goed de handjes wassen etc. Geen vieze gebruikte handdoeken voor je stal hangen om te drogen, maar meteen mee naar huis nemen. Dat soort dingen. Aan de andere kant zijn er zaterdag nog wel 2 nieuwe pensionklanten van een andere stal in de buurt naar ons gekomen. En zondag's sturen ze dan de mail met de maatreglen. Dat vind ik dan wel een beetje raar.
Nou me kleine uk is gereserveerd door een vrouw met een dochter. ze hebben heel erg veel paarden en wonen in friesland.. en heeeeell toevallig komt mijn roos er ook vandaan.. *ze staat er trouwens nog steeds door rihno..*
Ik krijg vanmiddag te horen of ze deze week hierheen kan komen..! ben benieuwd!!!