Whahaha Berdien! Ik doe zelf alleen aan zweetdekens in de trailer. Nigel staat wel onder deken, dus maakt niet heel veel haar aan, maar op zn hals en onder zn buik is t net een teddy Daar zweet hij dan ook heel veel, maar ik stap ruim een kwartier uit en dan gaat ie hoppata weer op de wei.
Zijn oog was hij al twee jaar eerder "kwijt" geraakt (operatief verwijderd). Ik vond dat zo erg voor hem, maar Bert paste zich moeiteloos aan en bleef dezelfde Bert. Hij is er nooit onzeker of wat dan ook van geworden, was echt een heel positief paardje. Ook tijdens behandelingen en zijn ziek zijn was hij gewoon (op wat dipjes na) vrolijk en lief
Heb hier ook maar 1 zweetdekentje, omdat mallow als die in z'n eentje staat zich nog wel is druk kan maken, en hem dan bijna kan uitknijpen als ik m uit stal haal. En niemand die dan even op het grandioze idee komt om hem er ook even uit te halen, maargoed gelukkig is het nog maar 2 keer voorgekomen!
Zweetdekens heb ik een paar keer opgehad in de trailer, maar aangezien Jessie daar zelf nogal voor kachel speelt krijgt ze het er alleen maar warmer van, en kan ik haar als we thuis zijn nog eens uit gaan stappen
Overigens heb ik zondag een Snertrit bij de Holterberg, bij mijn instructrice Johanna. Haarbal hier op Bokt en uhm uhm nienke? doen ook mee. Heb d'r zin an! ±20 km rijden in een schitterende omgeving, met een leuke groep. Dat gaat Jessie wel moe krijgen
ja maar dan moet Johanna een hoop moeite voor een klein beetje soep doen. Groentesoep is dan makkelijker.
Heb er zeker zin in, we hebben een paar keer daar gereden met zijn tweetjes, stalgenootje en ik. Nou gaan we dus met een hele groep. Voor de start moeten we wat traildingetjes doen, en tijdens de rit ook opdrachten doen enzo. Lijkt me hartstikke leuk!