[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:53

Weet nog wel op vakantie in 2004 in Portugal. Werden we continue op straat lastig gevallen door dealers Gelukkig was vriendje zo verstandig om stug nee te blijven zeggen, al was de verleiding best groot voor hem..

Pel, jij gaat katertje ophalen? Heb je nog geinformeerd in de buurt?

Ik vind die Robbert geen lekker ding.. Beetje te braaf voor mij

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:59

fjordkootje schreef:
Weilanden waren wit, maar de zon scheen heerlijk, geen wind, echt genieten.

Heerlijk, dat is idd echt genieten!
Nog gereden ook of geen tijd voor gehad?

SuperRoos: He bah, dat is idd. geen leuke reden om thuis te zitten Begrijp best dat je nu graag zou werken/studeren.

Jacky2: Leuke foto's, lekker over het strand

Boya: Ook leuke foto's! Echt een geweldig gezicht 2 van die vrolijke tinks, prachtig!

Pff, ga nu weer verder leren voor school. Morgen een erg belangrijke eindopdracht verdedigen bij 2 leraren, helemaal geen zin in...
Ga daarna weer lekker Sammie rijden (de tinker ) Even lekker ontspannen

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:02

Goedenavond,

#Jellie: Spannend, kijkers. Succes!

#Superroos: heel veel sterkte vrijdag. Ik wilde het nu vast tegen je zeggen zodat ik het niet vergeet ivm drukte omtrent de keuring....

#Dobbel: lekker een kleine uibreker.....wel fijn dat Lonan an Biggels goed samen gaan.....

#NikitaGoGo: geinige foto

#Jacky2: leuke fotos, wil ik ooit ook gaan doen : strandrit!

#Chubby: hoegaat het met Chubby en Simba? Wel fijn dat het leuk gaat met VUTer

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:06

Dienie, das nou echt een stonede foto haha

Vandaag had mijn collega een nieuwe hond in de groep, mijn god, wat is dat beest lelijk
het is een basset van 10 jaar, veel te dik, grijs, veel vetbulten, ook 1 op haar neus, en dan heet ze ook nog Doos........
Maar ongelooflijk lief, vrolijk, speels en ze had het helemaal naar haar zin

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:28

dobbel, lekker kunnen genieten van lonan dus, stoute biggels, ontsnappen, figor was gister ook ontsnapt, owney op onderzoek gegaan, zoals ie het zelf noemt haha

cheveyo, je laatste revalidatie erop, fijn hoor
en lekker van showtje kunnen genieten, veel plezier vast woensdag bij kit! groetjes van figor haha

pellie, hik er idd flink tegenaan, baal van mezelf dan hihi

myrddin, ziet er interessant uit zeg wel mooi!

chubby, hoofdpijn

wenk, fijn dat je vanaaf ff weg kan..

jacky, wat een gafe foto's van macho, wat een knapperd is het toch!

FK, haha na mn operatie haal ik die teunisbloemolie, heerlijk voor in het weekend haha
over robbert, geen idee, ik geloof hem... en ik geloof ook dat geesten grapjes uit halen haha dat zeker
maargoed, je weet het niet, ik weet alleen mn eigen ervaringen en eigen foto's en daardoor weet ik genoeg
of een ander de waarheid gebruikt of een leugen geen idee, maar als het mensen steun kan geven, waarom niet, die discussie kan ik ook over 'god' voeren
1 manier om achter robberts waarheid te komen, de muur waar de non in zou zijn gestorven open maken op zoek naar botten...
dat verhaal is een legende, veel mensen kennen het dus hij kon het kennen, maar of het waar was wist hij niet... van mij mag het muurtje open gebroken worden hihi

boya, wat een heerlijke foto's
ik kijk fliefd mee hoor

nikitagogo, hahaha geweldige foto met geweldig verhaal!!!

fjordentinker, succes morgen hoor, leerse voor nu!

silas, thanx vast

TM, nieuw hondje erbij bij je collega, arm ding dat ze doos heet, vind het altijd 'zielig' als een dier een negatieve naam heeft
volgens de methode van linda tellington jones heeft dat enorm veel invloed
kijk maar naar het verhaal op mn site, invloed van de naam geloof ik, wonderlijk verhaal

nou rijden is er niet van gekomen, alles zit hier potdicht, dus hij heeft ff lekker gespeeld met 2 anderen
morgen voor de paarden zorgen een dagje, en de honden uitlaten, pff had vandaag al geen puf, hoop dat ik het morgen vol hou
kon nu gelukkig een plekje krijgen op de pc haha
nu weer stoppen, fijne avond iedereen!

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:42

heb een auw bil,ben op het asfalt gekletterd.
gelukkig heb ik een dikke spek kont anders was het vast nog pijnlijker dan nu hahahhahaaa.

hoe het kwam?
Tommie wilde met geen mogelijkheid over een smal paadje met links van hem een sloot en rechts zo'n hangende balk tussen twee paaltjes om auto's e.d te weren van het pad.
nou is dat ook wel een eng paadje dus ik begreep hem wel maar wilde toch dat hij eroverheen ging,andere paarden kunnen dat ook, dus Tom ook
uiteindelijk (na een minuut of 10 die veeeeel langer leken te duren) ging hij aarzelend met zijn voorbenen voorbij het paaltje maar stootte toen met zijn achterbeen tegen het paaltje en nam een enorme sprong waar ik niet op voorbereid was,hij draaide zijn kont onder me uit zeg maar....
met als gevolg dat mijn zadel aan zijn zij kwam te hangen including me
(mijn nieuwe leren singel is dus toch een beetje te lang,kan dus weer in de verkoop hahahaha)
pats daar lag ik op het asfalt,Tom bleef braaf staan overigens ,aan de overkant van de weg waar ik dus liep te klooien met mijn peerd zat een hond aan de ketting,en maar blaffen dat beest,gek werd ik ervan.

toen ik er dan toch aflag maar besloten Tommie aan de hand over het paadje te leiden zodat ie kon merken dat er niks aan was,ook dat duurde een behoorlijke poos maar uiteindelijk ben ik twee keer heen en twee keer terug gelopen met hem.
daarna meoeilijke capriolen uitgehaald om weer bovenop hem te komen en op naar stal,het werd verdikkie al donker intussen.
ben ik zo'n 300 meter verderop bemerk ik dat mijn zweep weg is ** zucht**
weer terug dus,maar door de schemering niet meer te vinden,ga morgen wel even kijken.
tjonge jonge ik maak ook wat mee af en toe hahhahahaa
en dat terwijl ik al dacht laat ik maar niet naar buiten gaan,straks gebeurd er wat.....
Laatst bijgewerkt door desillies op 09-01-06 20:48, in het totaal 2 keer bewerkt

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:48

Je stottert, desillies..........
Auwkont, agossie!
Volgende keer gewoon rustig afstappen en hem erlangs leiden. Is goed voor de onderlinge band zeiden Gerrita en ik vroeger altijd tegen elkaar als Koot of Uck weer eens last hadden van watermonsters of enge boomstammen

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:48

Ja jij maakt wat mee af en toen lien, gelukkig goed afgelopen allemaal, balen dat de singel toch te lang is,

Ik ben nog vergeten te vertellen dat ik besloten heb om maar weer eens een opleiding te volgen,
Ik dat doen bij het deltion college en het wordt de opleiding,
financieel administratief medewerker, opleiding duurt een jaar, is een avond opleiding.
Laatst bijgewerkt door dobbel op 09-01-06 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:49

Je stottert [edit]niet meer[/edit], desillies..........
Auwkont, agossie!
Volgende keer gewoon rustig afstappen en hem erlangs leiden. Is goed voor de onderlinge band zeiden Gerrita en ik vroeger altijd tegen elkaar als Koot of Uck weer eens last hadden van watermonsters of enge boomstammen

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:50

fjordkootje schreef:
Je stottert, desillies..........
Auwkont, agossie!

ik wilde er niet af omdat ik er dan niet meer op kan eigenlijk hahahahhahaaa

maarja,uiteindelijk was ik er dus toch af...
heb nu een opstapbeugel gekocht hahahahahhaaa

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:52

oh oh oh.....wat jij al niet meemaakt in je leven....je zou zo een boek kunnen schrijven, het is alleen balen dat je bil zeer doet

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:52

Chubby schreef:
Weet nog wel op vakantie in 2004 in Portugal. Werden we continue op straat lastig gevallen door dealers Gelukkig was vriendje zo verstandig om stug nee te blijven zeggen, al was de verleiding best groot voor hem..
Ik vind die Robbert geen lekker ding.. Beetje te braaf voor mij

Ik was een jaar of 5 eerder in Portugal maar heb geen dealer gezien. Zat jij in Albufeira of zo?
Robbert lijkt braaf, maar is ie dat ook Kan best een wild menneke zijn

Nikitagogo, lekker, 2 van die stonede gasten tegen je aan
Je ziet er zelf nog kek uit.

Leuk, TM, dat Doos het naar haar zin had. Kan ze misschien wat pondjes verliezen in die groep. Sommige mensen geven echt vreselijke namen aan hun dieren.

Over namen, ik wou Twister eerst Jinx noemen, maar dat heeft een negatieve betekenis hoorde ik van een Engelse bevriende JR-fokster. Is een soort heks. Dus heb die naam maar niet gegeven.

Gelukkig alleen blauwe bil, Des. Heb je hem niet ingefluisterd dat hij een wilde hengst is en dus onvervaard ten strijde moet trekken ?

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:53

Ik weet hoe dat is, Desillies, bij mij zit het tussen mijn oren. Ga me druk maken dat ik er niet meer snel op kom, en dan lukt het dus ook niet, zie je 't al voor je, mijn Goddelijke lijf hangend in een beugel die richting Koot zijn navel glijdt? Is leuk als je een net nieuw Barefootzadel hebt waarvan je nog niet precies weet hoe strak hij aangesingeld moet zijn......
Ik zeg altijd tegen mensen dat Onze Lieve Heer de natuur heeft volgegooid met opstapjes. Eigenlijk zijn ze speciaal voor mij, maar jij mag ze ook gebruiken. Geen probleem, als je ze maar laat waar ze zijn, okee?

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:56

SuperRoos schreef:
TM, nieuw hondje erbij bij je collega, arm ding dat ze doos heet, vind het altijd 'zielig' als een dier een negatieve naam heeft
volgens de methode van linda tellington jones heeft dat enorm veel invloed
kijk maar naar het verhaal op mn site, invloed van de naam geloof ik, wonderlijk verhaal

Heb zojuist het verhaal LT zitten lezen Roos... Wat zij zegt klopt helemaal denk ik. Daarom verzin ik tegenwoordig pas een naam als een veulen geboren is en kijk dan welke naam bij z'on veulen past. Heb zelf ooit een fout gemaakt door een Tinker 'Pepper' te noemen. Nou peper had hij genoeg in z'n reet. Vluchtte bij iedereen weg, ook al dacht je nog zo slim te zijn (Heet nu Jordy en is nu eigendom van Supertje en het gaat nu Super met hem).

Daarom denk ik heel goed over namen na tegenwoordig.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:00

Soxje schreef:
Nikitagogo, lekker, 2 van die stonede gasten tegen je aan Je ziet er zelf nog kek uit.

Het waren we heel aardige jongens hoor, ik ken ze al een paar jaar dat scheelt.

Kek? Wat betekent dat?

O ja Sox, heb jij geen zin in een nieuwe relatie? Of wil je graag vrijgezelli blijven?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:01

Baggio voetbalt voor geen meter hoor

auw Lien, beterschap. Dus als je wat kreupelt zaterdag, weten we hoe het komt!

Heb vandaag gewassen, Baggio is wit. Het was heerlijk op het strand, water was koud, vooral als je diep gaat

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:08

Kek, tja ouwe uitdrukking (?). Volgens Kramer' s woordenboek betekent het "bij de tijd zijnd", haha. Heb het net even opgezocht. Ik gebruik het eigenlijk nooit in spreektaal maar het woord schoot me zo te binnen toen ik je op die foto zag. Klopt dus wel denk ik

Ik hoef niet per se vrijgezelli te blijven maar ben nogal kieskeurig. Daarbij zie ik hier niet veel leuks rondsjouwen zonder of met paard. De mannen die ik ken zijn meestal paardenboeren van over de 60 met een drankhoofd en een vervallen boerderij. Dus ik zie me voorlopig niet over de Brink hier kuieren met een man aan mijn arm

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:13

Mag ik alstublieft een snoepje of een knuffel of wat hooi, mam?
Afbeelding

Kootje op f1.4
Afbeelding

Zo, ik gooi de deur op slot en ga naar huis toe!
Tot zo!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:17

mensen ik ga ook mijn bed in....ben gaar en wil wel fit zijn zaterdag

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:20

Lieve foto's en goede kwaliteit.

Heb eindelijk een zadel voor Boya, na vele gepast te hebben........is het een Kieffer dressuurzadel geworden. Is ie stoer of is ie niet stoer? (en hier past m'n kont tenminste in )

Afbeelding

En Dienie, hij was goed schoon hoor, de merrieluchtjes waren weg

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:37

Hey kletsers... Pfff... Dacht "ik ga nog even deel 7 openen", maar nee hoor, jullie zijn eens braaf

Beter dan dat Doos voortaan mee mag met jullie TM. Kan ze een beetje gewicht verliezen! Lekker rondrennen en spelen elke middag.. Zou ik voor Simba ook wel willen, maar

Stoer zadel, past mooi Boya!

Lieve foto's van Kootje en Mira Ik zal binnenkort ook weer eens een digi meenemen naar mijn bolle..

Cheerful Chubby, Vrolijke Dikzak... Vrolijk is ze meestal wel, maar het is toch niet echt een "volle" Tinker huh?!

Hmmm.. Sox.. Weet niet meer precies waar we zaten in Portugal.. Ergens in het zuidelijkste puntje.. Maar Rich heeft echt zo'n coke- gezicht, misschien dat dat wel verschil maakt?

Lien toch, een blauwe kont. Daar valt nog best ff mee te lezen.. De laatste keren dat ik van een knol afviel waren minder geslaagd.. Ben toch niet meer zo soepel als 10 jaar geleden..

Met afstappen onderweg heb ik trouwens absoluut geen moeite Gebeurt ons regelmatig hoor. Alle waarschuwingen ten spijt, want "men zegt" dat je nooit af moet stappen als je iets engs tegenkomt. Stap liever af dan dat ik er vanaf val!
Heb Chub wel geleerd om braaf stil te blijven staan als ik opstijg. En dat weet madam dondersgoed , al hebben we er best veel op moeten trainen (ongeduldig typjes allebei)..

Goed van je Dobbel. Terug naar school kan nooit kwaad!

Silas, met Chubby gaat het aardig. Al een paar dagen niet gereden (stomme bok), maar wel lekker veel losgegooid, gespeeld en gewandeld. Vanaf morgen kan ze gelukkig regelmatig weer een uurtje naar buiten, dus kunnen we woensdag weer lekker aan de slag..
Simba is een beetje van slag. Ze mist haar hormoontjes denk ik. Suzy (hond van ouders) is loops, zou dat meespelen na die sterilisatie?

Vroeg net aan "bijrijdster" of ze morgen voor Chub kan zorgen. Maar sinds Chub een keer goed gebokt heeft bij haar (niks gebeurt verder hoor), zegt ze steeds dat ze geen tijd heeft.. Baal er wel een beetje van..

Jammer eigenlijk dat ik niet weet hoe ik een stukje van een DVD film kan uploaden. Is me veel te veel uitzoekwerk.. Ander konden jullie ff meegenieten van mijn dressuurproefje van vorige maand..

Anyway.. Ga ff met hondje naar het park, douchen en

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:46

Zo ben weer bij.

Mooie foto's gezien. Het valt me op dat FK ook al van die super foto's kan maken.

Boya gefeliciteerd met je zadel. Staat mooi op hem. Alleen ligt het zo op de foto te zien een beetje ver naar voren. Maar ik kan het ook verkeerd zien natuurlijk vanaf een foto.

Nieuwelingen welkom.

Des dat is balen. Zo heb ik ook eens naast Meine gehangen. Hij wou niet over een heel klein ondiep slootje en ik was vergeten hem na te singelen.
Trouwens ben nog steeds heel blij met het shirt.

Wij zijn net begonnen met paarden voetbal in de lessen en het gaat super. Meine de fries is zelfs zo enthousiast dat hij de bal een schop verkoop wanneer het niet de bedoeling is en dus een eigen doelpunt schoort. Pippa krijgt het ook te pakken en neemt hem gewoon tussen haar benen mee. Ziet er heel raar uit. Marieke doet goed haar best maar snapt het nog niet helemaal. Pride heeft vandaag voor het eerste mee mogen doen en druft al een klein schopje te geven. En Bram trapt er flink met zijn achter benen tegen als hij de bal kan raken. Dus een heel team al. Iemand zin in een wedstrijdje?

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:51

hahahaha leuk mamauba dat je nog steeds blij bent met het shirt,grappig ook dat je dat nog even zegt

dank je wel fjordkootje dat ik al je opstapjes mag gebruiken,ik heb ze hard nodig.
wat je zegt over tussen je oren klopt helemaal,als ik er niet bij nadenk kan ik veel beter opstijgen dan wanneer ik er bij na ga denken.
zo heb ik jaren op een stockzadel gereden waar ik zonder moeite opkwam,ik pakte dan de ring aan de andere kant van het zadel en kwam dan zonder moiete omhoog,ook met een westernzadel hen ik geen probleem.....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:53

Chubby schreef:
Vroeg net aan "bijrijdster" of ze morgen voor Chub kan zorgen. Maar sinds Chub een keer goed gebokt heeft bij haar (niks gebeurt verder hoor), zegt ze steeds dat ze geen tijd heeft.. Baal er wel een beetje van..

Bijrijdster? Wat is dat?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:58

FK wat doe jij zo laat nog op je werk?

kek, geinig sox, dat heb ik vanaaf ook ergens in een topic genoemd, weet alleen niet meer of het op dit forum was.

zadel mag idd nog iets achter het schouder liggen volgens mij. maar het ziet er goed uit idd!

katje wordt idd door mij opgehaald chub, geen twijfel mogelijk. ben de beurt af geweest, her en der wat opgehangen en gevraagd, tot nu toe geen resultaat.

des jij bent wel wat gewend volgens mij, jij kan wel tegen een stootje.

dobbel wat leuk dat je een studie gaat doen. dat is écht je hoofd ergens anders op richten.