Gelukkig was vriendje zo verstandig om stug nee te blijven zeggen, al was de verleiding best groot voor hem..Pel, jij gaat katertje ophalen?
Heb je nog geinformeerd in de buurt?Ik vind die Robbert geen lekker ding.. Beetje te braaf voor mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gelukkig was vriendje zo verstandig om stug nee te blijven zeggen, al was de verleiding best groot voor hem..
Heb je nog geinformeerd in de buurt?
fjordkootje schreef:Weilanden waren wit, maar de zon scheen heerlijk, geen wind, echt genieten.
Begrijp best dat je nu graag zou werken/studeren. 
) Even lekker ontspannen 

haha
wel mooi!
haha
haha dat zeker

fijne avond iedereen!

fjordkootje schreef:Je stottert, desillies..........
Auwkont, agossie!
Volgende keer gewoon rustig afstappen en hem erlangs leiden. Is goed voor de onderlinge band zeiden Gerrita en ik vroeger altijd tegen elkaar als Koot of Uck weer eens last hadden van watermonsters of enge boomstammen
Chubby schreef:Weet nog wel op vakantie in 2004 in Portugal. Werden we continue op straat lastig gevallen door dealersGelukkig was vriendje zo verstandig om stug nee te blijven zeggen, al was de verleiding best groot voor hem..
Ik vind die Robbert geen lekker ding.. Beetje te braaf voor mij
Kan best een wild menneke zijn

? SuperRoos schreef:TM, nieuw hondje erbij bij je collega, arm ding dat ze doos heet, vind het altijd 'zielig' als een dier een negatieve naam heeft
volgens de methode van linda tellington jones heeft dat enorm veel invloed
kijk maar naar het verhaal op mn site, invloed van de naam geloof ik, wonderlijk verhaal
Soxje schreef:Nikitagogo, lekker, 2 van die stonede gasten tegen je aanJe ziet er zelf nog kek uit.

)
Ik zal binnenkort ook weer eens een digi meenemen naar mijn bolle..
Gebeurt ons regelmatig hoor. Alle waarschuwingen ten spijt, want "men zegt" dat je nooit af moet stappen als je iets engs tegenkomt. Stap liever af dan dat ik er vanaf val!
, al hebben we er best veel op moeten trainen (ongeduldig typjes allebei)..

Chubby schreef:Vroeg net aan "bijrijdster" of ze morgen voor Chub kan zorgen. Maar sinds Chub een keer goed gebokt heeft bij haar (niks gebeurt verder hoor), zegt ze steeds dat ze geen tijd heeft.. Baal er wel een beetje van..