Roan varnisch bont of pintaloosa noemen ze het. Denk als hij oud is dat ie wel helemaal wit is geworden. Zijn manen worden nu wel echt heel snel wit al
Ted en ik vinden de galop moeilijk. Ik ben wat onzeker nadat hij in een keer in galop op zijn knieën lag. Vorige week voor het eerst in een bak gereden onder het zadel dan merk je nog erger zijn balansprobleem
Hier inderdaad de hele dag sneeuw bah. Vandaag weer over gegaan op de enkel gebroken bustrens. Heb hem een halfjaar gereden op een watertrens met hefboom werking, omdat hij zo sterk was. Volgensmij ging het aardig. Wat vinden jullie?
En een pasje verruimen
Nientsje
Geplaatst: 14-02-16 21:29
Ziet er goed uit Shelly!
Ik lig al de hele dag met de griep en een flinke koorts op bed... probeer ik mijn baas te bellen om me ziek te melden voor morgen (wat ik normaal dus nooit doe) neemt ie niet op.. en de andere 9 pogingen istie in gesprek. Heb zn voicemail ingesproken en hem een appje gedaan. Ben dr nu wel weer klaar mee.
Laatst bijgewerkt door Nientsje op 14-02-16 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
groot gelijk nientsje.je doet je plicht om je ziek te melden,is je baas onbereikbaar.dat is gruwelijk irri.de baas die moet je nu maar terug bellen.lekker uitzieken nu,beterschap!
ik ben nog steeds verkouden.begint wel te minderen,maar vooral smorgens die hele lading snot en slijm die er uit moet .maar daarna gaat t best aardig.afgezien van die hoestjes tussendoor ,als er weer een kruimeltje tegenaan komt. ach ja,als ik dan even lekker buiten ben,bijvoorbeeld naar eros ga,dan voel ik me opperbest.lekker veel frisse lucht.
En sterkte Chantal, wat zullen dit lange dagen voor je zijn!
Nimby
Geplaatst: 15-02-16 00:20
Hee Maartje gefeliciteerd! Met je pakje Weer een kuikentje gekregen?
Sterkte Ellie en Hannah. En Chantal ook. Het is in ieder geval al gelukt om ze weer wat langer te laten zitten!
Shelly het ziet er fijn uit.
Hier de hele dag regen, en heel koud Dochter had wedstrijd op de manege en is nu bevorderd naar F4 proefje! Ik ben trots Ze begint ineens bewuster te rijden en te sturen Heel lief tinkertje ook
Nimby, Klopt zo spreek je het uit haha. Gefeliciteerd, trotse moeder met zo'n dochter!
Jorretje, ja haar naam betekend geluksbrenger en knuppel
Zaterdag les gehad, poehh wat kan ze soms sterk zijn! Ik merk zelf dat mijn conditie echt niks is, zit hijgend en puffend op mijn paard (na de galop want daar moeten we aan werken) schaam mij dood!
Nientsje, Feike lijkt zo erg op een paard wat ik uit het oog ben verloren... Alleen was dat paard een merrie.
Jammer Shillelagh! Maar daar hoef je, je niet voor te schamen. Mijn conditie is ook weg dus heb hetzelfde. Ben stiekem wel benieuwd naar die merrie. Heb je een foto?
Pff lig nog steeds ziek in bed. Gisteravond echt vlak voor ik mijn telefoon uit deed, kreeg ik bericht terug van mijn baas. Een collega kom wel even invallen gelukkig.
Mijn hoofd barst uit elkaar... hoest me kapot en nies zo veel dat het pijn doet en er alleen bloed uit komt.. bah ben dr alweer helemaal klaar mee Gelukkig zorgt mn broer voor Feike zolang ik niet zelf kan.
Geen kuikentje, maar wel een mooi canvas doek met foto's van de kuikentjes
Wat leuk dat de wedstrijdjes zo goed gaan! Mooi met die hartjes zo
Balen zeg Nietsje, misschien voorhoofdsholte ontsteking? Daar helpt flink stomen goed tegen, bak met heet water, handdoek eroverheen en stomen maar, dan komt het misschien een beetje los en is de druk er wat af.
Was gister echt zo blij dat we zaterdag hebben gereden, het heeft hier gister de hele dag geregend/natte sneeuw. Zaterdag was het ook wel koud, maar wel droog, hebben we een flinke rit gemaakt.