Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimby schreef:Ha bedankt voor de tips alvast. Het heel geduldig en langzaam opbouwen herken ik mezelf meer in dan snel en hard handelen. Gelukkig heb je het zo ook voor elkaar gekregen!
Toen Tess net was gekomen zat er een kleine maar natte mokplek linksvoor, schuin in de kootholte. Been kon ik moeilijk aanraken en toen ik er eenmaal aan had gezeten - een keer zalf en paar keer acederm gespoten - helemáál niet meer. (Was ook een beetje dikker, zal wel zeer hebben gedaan.)
De mokplek is nu weg, ik denk dankzij de chevadonyll thee trouwensen ik kan ook weer aan het been zitten, maar daar ben ik weken mee bezig geweest. Iedere keer van bovenaf een stukje verder naar beneden aaien, net voor ze wil verzetten ophouden en weer belonen. Zodat ze merkt dan dat het niet eng is en haar been kan laten staan. Nu kan ik dat been gewoon poetsen en de sokken doorpluizen zonder dat ze wegtrekt.
Daar voel ik met voetje geven eigenlijk ook meer voor. Kan dan wel evt in combi met zo'n zacht touw voor de veiligheid.