Een echtpaar maakt een afspraak wat ze tegen elkaar zouden zeggen als ze willen gaan vrijen maar de kinderen er nog bij zitten. Ze zouden tegen elkaar zeggen zullen we de was gaan doen, nou zo gezegd man zegt tegen vrouw zullen we de was gaan doen, goed zegt vrouw leg ik vast de kinderen op bed kom ik er zo aan. Kinderen op bed, vrouw gaat naar man die intussen in bed in slaap is gevallen, vrouw maakt man wakker we zouden toch de was gaan doen? Zegt man HET WAS MAAR EEN HAND WASJE
Kga me omkleden en richting Hobje
anderen vinden het weer niks 
, behalve zweetdeken/ vliegendeken dan
dan denk ik dat ik dat nog weet wat is daar nou weer het nut van

Ik weet ook niet of Cecile uit is gegaan van de eerste keer dekken of de 2e keer?
1 ligt helemaal plat en duwt tegen de andere kies aan waardoor deze gaat ontsteken. Ik was al bij de kaakchirurg maar dat was 9 dagen voor mijn bruiloft. Toen werd ik weer weggestuurd omdat ik anders op die dag teveel pijn zou hebben. Nou durf ik dus niet meer te bellen voor een nieuwe afspraak
kletsen over allerlei onzin (vaak niet paardgerelateerd) en niet allerlei trubbels/ verhalen van stalgenoten
en nu zitten ze gewoon goed en recht nooit last van gehad en idd wel ook 1 moeten vullen
geen rijbewijs lastig 
maar moeilijk typen