[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:10

fjordkootje schreef:
Indezz schreef:
Sox, heb jij een recept voor venkel? Hoe maak ik dat klaar, hoe snij je dat spul????

Met een mes

Oh, ik dacht dat daar lepels voor waren

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:11

Ik kan helaas de consulten van Lisje en Aysa niet meer vinden. Wel balen zeg!!

Chub, doorzuipen man, dat scheelt een boel...

Pfff ik word vervelend, kan niet weg thuis omdat hondlief niet alleen mag blijven (dan kan ie toch bij zijn wond). Misschien toch zijn kap maar omdoen vanavond en zien wat ie doet..Dan kan ie er echt niet bij. Dan krijgt ie misschien zijn rompertje ook niet uit en kan Whisky er dus ook niet bij... Kan niet tegen lang thuis zitten. Dan moet ik wat doen... Gelukkig kan ik vanavond even weg...

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:12

*proest* -> bijna koffie over mijn toetsenbord......

Je ziet, ik ben "lekker aan het werk".

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:12

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:13

*trekt volgend blikje open*

Poedersuiker = boktcensuur... Net als bijvoorbeeld oliebol, moest daar steeds aan denken rond Oud & Nieuw

Als kantoorgenoot nou eens zou opdonderen, konden VUTter en ik even een voorproefje nemen op morgen

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:14

Aha Chubby, dat versta jij dus onder doorwerken, ha ha

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:15

Nee... Ben nu echt aan het werken (behalve mijn pauzes die ik hier doorbreng)... Omdat kantoorgenoot hier nog is... Anders zou ik aan iets anders gaan werken ja...

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:19

Kan me jouw Frits nog wel herinneren Pellie, dat ie weg was bedoel ik. Ook is er iets bijgebleven van dat gedoe met TPB en de bans. Ik kende haar echter niet dus kan er weinig over zeggen. Er is meer tussen hemel en aarde maar er zijn helaas ook charlatans oftewel neppers. Nu las ik in de krant dat die Ro(b)bert v.d. Broeke manipuleert met foto's. Zoals pas met die vroeger ingemetselde non. Is dan weer geen reclame voor paragnosten..

Laatste revalidatie Chev, okééé. Daar ben je vanaf, je kunt ook lekker gaan spinnen bij een sportschool, schijnt heel goed te zijn voor je conditie en niet vreselijk belastend.

Fijn Dobbel, dat de paarden steeds wat beter met elkaar overweg kunnen, heeft zijn tijd nodig hè.

Fijne avond met Maya Sjietaah.

Zag net die vraag over venkel. Heb ik eerder gemist! ?????. Overheen gelezen?
Je snijdt het stronkje van de venkel eraf en de eventuele lelijke plekken aan de buitenkant. Ook het bovenste gedeelte snijd je weg maar bewaar wat van het fijne groen. Ik snijd de venkel in dikke plakken en dan in vieren. Koken met beetje zout, 15-20 minuten. Het groen snijd je heel fijn en dat gaat erover. Je kan de venkel heel goed zó eten maar ook met een simpele roomsaus. Deze groente heeft een lichte anijssmaak, jammie!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:24

venkelzaadjes... ik heb ze besteld voor het zandeten van gammie. niet dat hij dat doet maar ze nemen toch altijd meer zand mee dan me lief is.

FK, ik zei een oliebol scrabblewoord maar dat laatste stond er aan vast dus heeft dat blijkbaar niet meegenomen.
maar wat doen die capsjes nou?

ingemetselde nonnen, jaaaaaa die moet je ook bij de poot nemen hè

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:30

Ik ben al een overemotionele sentimentele muts, en in de week voor de menstruatie slaat dat zo'n beetje door. Alles en iedereen irriteert me en ik ben dan nog veel emotioneler dan dat ik normaal al ben. Met Teunisbloemolie capsules is dat veel minder.

"Teunisbloemolie capsules bevatten hoogwaardig koudgeperste olie uit de zaden van de teunisbloem. Teunisbloemolie helpt bij wisselende stemmingen tijdens de cyclus en heeft tevens een regulerende werking op de bloeddruk en de huid. De natuurlijke vitamine E in de capsules (van Kruidvat) ondersteunt de werking van de teunisbloemolie."

Het helpt ook tegen katers, je weet wel, die momenten die onze SuperRoos regelmatig heeft

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:35

*hik*

Ben blij dat ik van dat soort geintjes geen last heb! Ik heb meestal alleen een kater van de dranklucht van vriendjes die een hele nacht naast me liggen te meuren... En aangezien dat alweer een poosje geleden is...

Stond hier ook een heel artikel in het Tilburgs Dagblad over Robbert... Ach, hij zal vast wel e.o.a. gave hebben, maar ik geloof ook nauwelijks dat je zoveel dingen op je pad kunt tegenkomen...

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:38

Pellie, dat lekkere ding begon over dat hij heel veel angst voelde en dat er iemand vreselijk aan zijn/haar eind was gekomen. Enfin, dat bleek dus een non te zijn die eeuwen geleden verliefd was op een jongen wat dus niet mocht. En zij werd toen levend ingemetseld. Hij ging van een muur foto's maken en opeens had hij een foto in zijn handen met een afbeelding van een zittende non. Héél verbaasd roepend "kijk nou, kijk toch eens". Nou was er iets met die foto wat niet klopt, of zij nou een horloge aan had, ik weet het niet meer maar er is dus een behoorlijke discussie gaande over het lekkere ding. Lekker ding maar niet voor ons vrouwkes????

FK, ik heb last van hetzelfde euvel. Ex moet van mij véél last gehad hebben want ik ben dan ongenietbaar. Geloof niet dat ik het afreageer op de hondjes/paard, ik zit meer mezelf in de weg. Zal die capsules ook maar eens halen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:43

Ik meen ook dat hij 3 foto's maakte en 4 afdrukken liet zien... Maar heb zelf die aflevering niet gezien, wel die met die genverbrander... Erg domme fout natuurlijk!

Ach, ik ben sowieso wel een emo-muts, dus laat die wisselende stemmingen maar zitten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:44

3x per dag 1, Soxje. Zodra je voelt dat je emoties gaan klooien, gelijk beginnen. Ik heb 't maanden niet nodig gehad, maar ik denk dat 't gez**k met mijn vader iets te veel is geweest.

Ik krijg juist bij die Robbert de indruk dat hij te lief en misschien wel iets te dommig is om mensen echt in de maling te nemen.
Wat jij Roos?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:50

Je hebt gelijk Chubby, dat stond ook in de krant! Met die genverbrander heb ik niet gezien.

Een vroegere collega/vriendin van mij ging destijds naar een bekende Haagse paragnost. Wat ik nooit begreep is dat zij zich zowat helemaal moest ontkleden en dat hij dan een soort van massage ging doen. Op een gegeven moment is het ook uit de hand gelopen en is haar vriend eens een hartig woordje met hem gaan spreken.
Zij was echt een naïeve muts (is weer wat anders dan emo-muts ).

FK: Hij lijkt ook heel lief en ik geef hem het voordeel van de twijfel. Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand heel Nederland zo durft te bedotten. Zal op mijn emoties gaan letten i.v.m. Teunisbloemcapsules.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:54

gossie ik mis bijna alles op tv, dus ook deze meneer... is het een lekker ding? ff foto zoeken hoor

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:56

oooooh wat een lekker jong fris dingetje!!
Afbeelding

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:59

Hij lijkt hier helemaal niet op ... oh stinker, dat is eejee Afbeelding

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:02

Afbeelding

Quote van de Stichting Skepsis:
Er wordt gespeculeerd over de vraag wat er met Robbert aan de hand kan zijn. Is hij een gewone oplichter, is hij een pathologische leugenaar of heeft hij last van hallucinaties en is hij zo zwaar geestesziek dat hij geen onderscheid meer maakt tussen fantasie en werkelijkheid? Misschien fraudeert hij onbewust en beseft hij niet goed wat hij doet. Zo'n vergezochte hypthese kan verklaren waarom Robbert op velen een goudeerlijke en breekbare indruk maakt. Robbert heeft er geen enkele moeite mee om met de hand op zijn hart te zweren dat hij nooit bedrog pleegt, en hij breekt haast in tranen uit als je zijn oprechtheid in twijfel trekt. Hij lijkt echt te geloven in wat hij zegt. Unquote.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:12

getver, met haar is ie een stuk minder appetijtelijk om te zien.... Afbeelding

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:13

Gets...had een heel verhaal getypt voor iedereen, druk ik op de verkeerde knop, lekker

Kwam in 't kort neer op:
Keevagirl, sterkte
SuperRoos, mooi gevoelig berichtje van Sonja
Jellie, kijkers voor je huis. SCHOONMAKEN!!!!!
Tantemiejse, de laatste loodjes met je holbewoner
Snowdon, fijn dat het niet ernstigs is
Spetter, balen van je nieuwe werktijden
Sox, toch weer ff geld terugverdiend, dan maar een corrupte DA

Heb ook nog een topic geopend over m'n tinkie, ben zooooo FLIEFD
viewtopic.php?f=98&t=520454

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:17

Afbeelding

Foto kwam ik zojuist ff tegen. Op vakantie in Egypte in 2004 onderweg reizend van Alexandrie naar Cairo met een Toyota bus vol vrienden, jointje gerookt met wat vriendjes voor de afwisseling,.... 5 dagen stoned geweest...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:39

er zit daar een vlieg in je nek, dienie leuke foto, die jongetjes zien er stoneder uit dan jij, was het wat kwaliteit wat je daar rookte?

oooh ja! voor ik het vergeet, kater updeet!
weer gebeld, DA aan de lijn gehad, en het bekken is gezet zonder operatie oid, het was een nette breuk. hij heeft al geplast, wil zijn poepjes nog ff afwachten dus ik bel morgenavond weer.
kan kiezen tussen betaling door gemeente en dus naar het asiel of ik neem hem mee en dok die +/- €50,- zelf.... dat laat zich raden volgens mij
Laatst bijgewerkt door Pellie op 09-01-06 19:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:48

Pellie - nou dat rechtse jongetje (Osama heet hij) kijkt altijd al een beetje met oogleden die wat naar beneden 'hangen'. zijn oudere broer is al een aantal jaar een vriend van me, maar Osama vergezelde ons ook op onze tocht.

Kwalitiet? Erg goede moet dat geweest zijn of hele slechte, ben nog nooit zo lang stoned geweest.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:51

haha dan zal het wel hele goeie zijn geweest inderdaad. ben in dat soort landen altijd benieuwd hoe ze nou met blowen etc omgaan. je kan daar vast geen blowtje op straat opsteken.