[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:46

Ik dacht de coatbuster large + finisherkam te kopen! Ik denk dat dit ding goddelijk moet zijn voor men shet, mijn arme mannetje heeft altijd jeuk tijdens het verharen :(:) En hij vind het zàlig om geborsteld/gekroeld te worden!

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:47

roos is 5 jaar hinke. en ze komt toevallig uit friesland:)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:48

Ohja, op Flanders Horse Expo heb ik de mensen van Skyfarm ontmoet :) Vriendelijke man, aangezien ik mee was met de ex-eigenaars van Tinky, en die hem goed kende aangezien ze daar eens een paardje hebben gekocht. Ook heb ik enkele heerlijke Arabo-friezen gezien, en een bescheiden Tinkertje :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:50

Ik zou het zelfde setje kopen Kaat moest ik 'm bestellen :).

In NL kun je de volledige set voor 50euro kopen (3ontwolbladen, de finisherkam en het handvat) maar weet niet of je dan voordeleg uitkomt of niet.. maar voor gewoon je paard te borstelen lijkt me dat onnodig of je moet zeggen van die maat voor die en die voor die en die eventueel voor de hond...

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:53

Ja idd, dat setje dat ik en jij willen lijkt me het makkelijkst. :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:55

Van mij ook en ze hebben me in een mail geschreven dat je de finisherkam ook bij de manen/staart kan gebruiken. Lijkt me ook echt ideaal voor het haar die net tegen de manenkam aanzit maar ver*me jeukt.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:03

Ik moet trouwens nog een boekbespreking en andere dingen leren, maar heb er gwn geen zin in, dus doe ik het morgen vroeg wel :o

Ex-eigenaars van Tinky waren in de wolken :D Echt van 'Ooh die nek, zo mooi gespierd nu!', ik voelde me zo goed! En Tinky echt hun dochtertje steeds opzoeken om te kroelen/snuffelen :+: Deze lente is het dus officïeel; ik ga mee met hun op grote wandeling met Tinky. Ze gingen evt nog een paardje van hun meenemen, waar ik tijdens de wissels op mocht rijden! Heb er zin in!

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:05

hetlevenwint schreef:
Hebben ze ook verdere uitleg gegeven of gewoon het bassis getierelier "neemt ondervacht mee maar laat bovenvacht met rust, tot 90% minder haar..." ?

Weet jij ook nog de naam van de standhouder die ze had voor als we 'm eventueel willen bestellen?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:07

Bij http://coatbuster.nl/ staan alle leveransiers van Nederland op maar je kan ze denk ik ook gewoon via daar rechstreeks bestellen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:08

SulJinty schreef:
hetlevenwint schreef:
Hebben ze ook verdere uitleg gegeven of gewoon het bassis getierelier "neemt ondervacht mee maar laat bovenvacht met rust, tot 90% minder haar..." ?

Weet jij ook nog de naam van de standhouder die ze had voor als we 'm eventueel willen bestellen?

Moet je even teruglezen, heb de site gepost :)

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:10

Waar was ik, o ja. Bij mijn liefdesverklaring aan Indy.... Al vind ik Izzy ook helemaal leuk hoor! Wat voor afstamming hebben beide leukjes eigenlijk Draaakje?

@ Fayem: Sexy snor. Op de achtergrond zie ik trouwens nog een mooie vlecht. Eenzelfde vlecht de andere kant uit? Al staan die krullen hem ook mooi hoor!

@ Sandra: En stapje bij beetje gaat het steeds beter met jullie buiten!

@ Elliecuijk: Ruana onder handen genomen. En tja, dat stilstaan.... Dat vinden er meer moeilijk. Jammer van de verjaardag... Maar zelf ook een soort van verjaardag vandaag: Gefeliciteerd met je jubileum!

@ Julia: Waar in Friesland staat Roos ergens/komt ze vandaan?

Toch iets meer dan de 'Franse slag' geworden ben ik bang... Al weer einde weekend, jammer. Vanavond als afsluiter even bij Keira geweest. Lekker gelongeerd, ging goed. Bij 'ho' mooi stil op de volte, jammer genoeg net niet vierkant, maar je kan natuurlijk ook te veel willen ;) Verder wordt ik toch een beetje zenuwachtig van dat hele rhino gebeuren. Allerlei wedstrijden hier in de buurt afgelast en veel mensen hebben het er over. Vind het dan wel eens moeilijk om me niet mee te laten slepen... Ach, we zullen toch moeten afwachten met elkaar.

Weltrusten allemaal!

Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:15

Weltrusten Hinke :)

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:31

hetlevenwint schreef:
Bij http://coatbuster.nl/ staan alle leveransiers van Nederland op maar je kan ze denk ik ook gewoon via daar rechstreeks bestellen.

Ja dat zag ik, maar ik zag ook ergens dat je 'm alsnog voor de beursprijs kunt bestellen omdat ze op Flanders Horse Expo uitverkocht waren. Maar dan neem ik aan dat je 'm wel moet bestellen bij de standhouder die op de beurs in Gent stond, waar ze dus uitverkocht waren O:). We blijven Hollanders he _O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:36

Ze hebben in België nu als "oplossing" gedaan dat het met gratis verzending nu is. Maar de huge korting op het systeem zelf krijg je niet meer. Of er gratis verzending is in Nederland nu ook weet ik niet bij Be staat het op de site. Nou niks mis met Hollanders hoor !

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:41

ff 2 filmpjes van gisteren..
Eerst liepen we naar frank(en zomaar er voorbij, ook dat gaat beter)

En het vervolg, manlief haalt ons in, dat huis met dat oranje dak aan de linkerkant is stal. Ik was bekaf. (king ook)
Frank ging ons voorbij en ik kon hem de hele weg al netjes inhouden als frank voorbij ging, maar ik was zo moe, dus het lukte niet meer hihi.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:44

Leuke filmpjes Sandra :)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:51

ja idd leuke filmpjes.
ik duik ook mijn bed in,morgen 6 uur op.ben er misschien even tussen de middag.

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:53

egt hele leuke filmpjes
<3

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:59

Lekker smoeltje van Indy :)

Ziet er relaxt uit Sandra ! King aandraven zodra je man wat harder gaat.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 00:10

Ha,ha,Sandra,moe maar een brede glimlach! :j

Welkom Juul,hoop dat je haar gauw op mag halen :j

Nog een nieuwe naam gezien,ben ik ff vergeten,maar niet minder gemeend:Welkom!

Snackie,held op sokken hoor <3 ,geweldig!

Fayem,sexy snor!

Leonoor,kom je hier ook een xtje wijken?Hi,hi,mijn merries wachten met smart....

Verder hoop ik dat iedereen een fijn weekend heeft gehad

O ja,ik haal alle losse haren er heel gemakkelijk uit met het ouderwetse groomingblock,werkt wat mij betreft super en de paardjes vinden het heeeeeerlijk +:)+

Vandaag ook weer een mijlpaal.
Dochterlief Nica was lekker aan het poetsen en spelen met Dakota,onze tinkermerrie van 3.
Er lag een zadel in de buurt en dat had ze er even opgelegd,wat Dakota helemaal niet erg vond.
We zijn dus maar naar de bak gelopen en daar is Nica er eventjes op gaan zitten en wat ben ik trots op allebei!
Dakota heeft lekker de bak rondgestapt en zelfs een heel klein stukje gedraafd met Nica op haar rug,ze was superbraaf <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk een hele dikke knuffel :+:
Afbeelding

Tuurlijk weet ik dat ze nog maar drie is,ze wordt ook nog niet echt ingereden hoor,het is gewoon een beetje spelen en Nica weegt ook niet zoveel.

Slaap lekker allemaal! :O

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 00:41

Leuk hoor !

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 08:12

Leuk dat de Expo geslaagd was!

Geen idee Hinke, ze komen alletwee uit engeland (of ierland) en zijn door iemand anders geimporteerd. Izzy staat wel een de database maar daar is nog niets uitgekomen.
Indy is ook echt om verliefd op te worden :D
(en Izzy ook :P)

Brave dakota!!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 08:31

elliecuijk schreef:
@juulx en chantalliejj:welkom hier bij de club.chantalliejj heb je zelf ook een tinker of verzorg je er een?juulx,spannend waneer je je nieuwe aanwinst kan ophalen.Die rhino verpest de voorpret wel een beetje denk ik of niet?

@majolein:hahaha nino die bang is voor een shetlander.dat probleem heb ik ook wel met ruana.hij durft er nu voorbij te lopen,maar stil staan en aankijken ho maar,in de remmen en zelfs voor een konikspaardje rent ze weg!

@lotte:stoppen met werken,dat lijkt me een moeilijke beslissing,maar als je het niet aankan misschien wel beter.ga je al kijken naar iets anders?

@andrea:grappig die filmpjes met jolybal.

@ringelberg:wat vervelend ,een zak hondevoer die kapot scheurt.die grote zakken zijn altijd zo groot en zwaar.meestal laat ik het aan mijn vader over om hem uit de auto te pakken en dan nog met een karretje erbij.geen zware lasten tillen als het niet hoeft.

@maartje:mooie foto's zeg!

@lieke:mm ik weet niet of ik zo gelukkig moet zijn met jouw filmpje wat je geplaatst hebt.Een voetbalclub doet veel moeite om een mooi glad en bespeelbaar veld te hebben,dat is nu wel aardig verpest!Al kan ik me wel voorstellen dat het lekker is om een grote oppervlakte te kunnen galloperen!

Ik kom net weer van ruana af.Ze had niet zo'n zin om stil te staan voor t poetsen.ze bleef maar op en neer trippelen.lekker geborsteld en er kwam weer veel vanaf.ze was een beetje klam door de regen.ander halster meegenomen want die van haar hangt er sinds gister niet meer(ik denk kwijtgeraakt in de wei,zal van de week de wei nazoeken).verder vandaag verjaardag gevierd van mijn broer.mwah redelijk gezellig,maar mijn tante en oom verzieken het altijd voor mij.dus een beetje sjaggie nu.

Ik ben niet degene op de pony of de filmer hoor! ik kwam het filmpje gewoon tegen op bokt en vond het niet kunnen ;)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 09:11

Goedemorgen!

Sandra, leuk jullie op de film. King is knap en staat er goed op.
Alleen, moe of niet. als hij aandraaft zonder toestemming ... ;) you know.
Ziet er niet uit alsof hij er keihard vandoor gaat.

Knappe Dakota!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 11:09

Mogguh!! Helaas geen tijd om alles bij te lezen..
Ik maak vanmiddag de laatste paar paspoortjes.. dus als je er nog bij wilt.. voor vanmiddag sturen!!

Ik gooi vanavond het nieuwe topic open! Aangezien ik er morgen niet ben ;) En ik verwacht dat we vanavond wel vol zijn :P