Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SulJinty schreef:hetlevenwint schreef:Hebben ze ook verdere uitleg gegeven of gewoon het bassis getierelier "neemt ondervacht mee maar laat bovenvacht met rust, tot 90% minder haar..." ?
Weet jij ook nog de naam van de standhouder die ze had voor als we 'm eventueel willen bestellen?
hetlevenwint schreef:Bij http://coatbuster.nl/ staan alle leveransiers van Nederland op maar je kan ze denk ik ook gewoon via daar rechstreeks bestellen.
elliecuijk schreef:@juulx en chantalliejj:welkom hier bij de club.chantalliejj heb je zelf ook een tinker of verzorg je er een?juulx,spannend waneer je je nieuwe aanwinst kan ophalen.Die rhino verpest de voorpret wel een beetje denk ik of niet?
@majolein:hahaha nino die bang is voor een shetlander.dat probleem heb ik ook wel met ruana.hij durft er nu voorbij te lopen,maar stil staan en aankijken ho maar,in de remmen en zelfs voor een konikspaardje rent ze weg!
@lotte:stoppen met werken,dat lijkt me een moeilijke beslissing,maar als je het niet aankan misschien wel beter.ga je al kijken naar iets anders?
@andrea:grappig die filmpjes met jolybal.
@ringelberg:wat vervelend ,een zak hondevoer die kapot scheurt.die grote zakken zijn altijd zo groot en zwaar.meestal laat ik het aan mijn vader over om hem uit de auto te pakken en dan nog met een karretje erbij.geen zware lasten tillen als het niet hoeft.
@maartje:mooie foto's zeg!
@lieke:mm ik weet niet of ik zo gelukkig moet zijn met jouw filmpje wat je geplaatst hebt.Een voetbalclub doet veel moeite om een mooi glad en bespeelbaar veld te hebben,dat is nu wel aardig verpest!Al kan ik me wel voorstellen dat het lekker is om een grote oppervlakte te kunnen galloperen!
Ik kom net weer van ruana af.Ze had niet zo'n zin om stil te staan voor t poetsen.ze bleef maar op en neer trippelen.lekker geborsteld en er kwam weer veel vanaf.ze was een beetje klam door de regen.ander halster meegenomen want die van haar hangt er sinds gister niet meer(ik denk kwijtgeraakt in de wei,zal van de week de wei nazoeken).verder vandaag verjaardag gevierd van mijn broer.mwah redelijk gezellig,maar mijn tante en oom verzieken het altijd voor mij.dus een beetje sjaggie nu.