[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:22

stel je je eens voor Chantaliiejj :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:22

Hopelijk snel altans Juulxx

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:24

Ja wat snackie zegt, zou er maar voorzichtig mee zijn!

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:33

Snackie schreef:
Juul, ik denk dat je in deze tijden beter voorzichtig kunt zijn.
Stel dat je dr ophaalt, en de hele stal rhino krijgt. dan zul je je behoorlijk beroerd voelen..

ja dat zeker ik ga op een prive dressuur stal staan..
met allemaal kostbare paarden, en moet ik er niet aan denken dat die schatjes door mij in de problemen komen.

howw.. ik maak me zon zorgen...
ook omdat ik me kleine uk aan het verkopen ben...
okal moet ik zeggen dat ik dat toch wel heel moeilijk vind...
Maarja wat moet dat moet..

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:34

@juulx en chantalliejj:welkom hier bij de club.chantalliejj heb je zelf ook een tinker of verzorg je er een?juulx,spannend waneer je je nieuwe aanwinst kan ophalen.Die rhino verpest de voorpret wel een beetje denk ik of niet?

@majolein:hahaha nino die bang is voor een shetlander.dat probleem heb ik ook wel met ruana.hij durft er nu voorbij te lopen,maar stil staan en aankijken ho maar,in de remmen en zelfs voor een konikspaardje rent ze weg!

@lotte:stoppen met werken,dat lijkt me een moeilijke beslissing,maar als je het niet aankan misschien wel beter.ga je al kijken naar iets anders?

@andrea:grappig die filmpjes met jolybal.

@ringelberg:wat vervelend ,een zak hondevoer die kapot scheurt.die grote zakken zijn altijd zo groot en zwaar.meestal laat ik het aan mijn vader over om hem uit de auto te pakken en dan nog met een karretje erbij.geen zware lasten tillen als het niet hoeft.

@maartje:mooie foto's zeg!

@lieke:mm ik weet niet of ik zo gelukkig moet zijn met jouw filmpje wat je geplaatst hebt.Een voetbalclub doet veel moeite om een mooi glad en bespeelbaar veld te hebben,dat is nu wel aardig verpest!Al kan ik me wel voorstellen dat het lekker is om een grote oppervlakte te kunnen galloperen!

Ik kom net weer van ruana af.Ze had niet zo'n zin om stil te staan voor t poetsen.ze bleef maar op en neer trippelen.lekker geborsteld en er kwam weer veel vanaf.ze was een beetje klam door de regen.ander halster meegenomen want die van haar hangt er sinds gister niet meer(ik denk kwijtgeraakt in de wei,zal van de week de wei nazoeken).verder vandaag verjaardag gevierd van mijn broer.mwah redelijk gezellig,maar mijn tante en oom verzieken het altijd voor mij.dus een beetje sjaggie nu.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:35

Snackie schreef:
Denzel: coup de plof :D

whahahah je kan me van de grond rapen! _O-

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:35

elliecuijk schreef:
@juulx en chantalliejj:welkom hier bij de club.chantalliejj heb je zelf ook een tinker of verzorg je er een?juulx,spannend waneer je je nieuwe aanwinst kan ophalen.Die rhino verpest de voorpret wel een beetje denk ik of niet?

@majolein:hahaha nino die bang is voor een shetlander.dat probleem heb ik ook wel met ruana.hij durft er nu voorbij te lopen,maar stil staan en aankijken ho maar,in de remmen en zelfs voor een konikspaardje rent ze weg!

@lotte:stoppen met werken,dat lijkt me een moeilijke beslissing,maar als je het niet aankan misschien wel beter.ga je al kijken naar iets anders?

@andrea:grappig die filmpjes met jolybal.

@ringelberg:wat vervelend ,een zak hondevoer die kapot scheurt.die grote zakken zijn altijd zo groot en zwaar.meestal laat ik het aan mijn vader over om hem uit de auto te pakken en dan nog met een karretje erbij.geen zware lasten tillen als het niet hoeft.

@maartje:mooie foto's zeg!

@lieke:mm ik weet niet of ik zo gelukkig moet zijn met jouw filmpje wat je geplaatst hebt.Een voetbalclub doet veel moeite om een mooi glad en bespeelbaar veld te hebben,dat is nu wel aardig verpest!Al kan ik me wel voorstellen dat het lekker is om een grote oppervlakte te kunnen galloperen!

Ik kom net weer van ruana af.Ze had niet zo'n zin om stil te staan voor t poetsen.ze bleef maar op en neer trippelen.lekker geborsteld en er kwam weer veel vanaf.ze was een beetje klam door de regen.ander halster meegenomen want die van haar hangt er sinds gister niet meer(ik denk kwijtgeraakt in de wei,zal van de week de wei nazoeken).verder vandaag verjaardag gevierd van mijn broer.mwah redelijk gezellig,maar mijn tante en oom verzieken het altijd voor mij.dus een beetje sjaggie nu.

Ja dat doet het zeker...:'( ik wil zo graag met haar aan de slag! :)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:46

het beste is rustig afwachten en contact houden met de huidige eigenaar.zo weet je hoe het gaat.ik voel me door die rhino knap machteloos.wij mogen niet van het erf(bij ons is niks aan de hand,maar de stalhouder doet dit uit voorzorg),dus geen wandelingen buiten aan de hand wat ruana zo mooi vindt.Enkel longeren,maar dat kan ik enkel waneer er geen les wordt gegeven.en je weet niet waneer t ophoudt.

he ik realiseer me dat ik vandaag precies een jaar een bokker ben1 :j *\o/* *D :o

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:49

maar van buiten lopen krijg je geen rhino toch??

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:51

nee maar wij mogen niet van het erf.dat is ons verboden.er komen ook geen paarden het erf op van lesklanten die t paard meenemen.voorzorg..

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:56

ik snap de voorzichtigheid wel, maar je kan het ook een beetje overtrekken vind ik...

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:05

liever paar dagen voorzichtig, dn de rhino in je eigen stal'!
aja dames weltruste!!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:05

niet als er een drachtige merrie staat,en een stuk of 6 oudjes.Ik snap haar wel hoor,en werk erg graag aan mee.ok t is lastig,maar als we allemaal (daarmee bedoel ik iedereen in de omgeving van rhino gevallen werkt of paarden heeft)even voorzichtig zijn totdat de ziekte niet meer verdergaat,dan kunnen we straks volop genieten.(bij ons moet je ook ontsmetten en schone kleren aan elke dag)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:20

Hoi hoi iedereen!

Net terug van een dagje Horse expo, was super! :D Heb alleen wel geen touwhalster mee, enkel wat manenspray & een sticker voor men moeder (uiteraard met een hele mooie tinker op!) Heb niet veel clinics gezien, maar wel weer wat bijgeleerd :) Ik heb trouwens bijna zo'n furminator gekocht, alleen ik zag ze pas op het laatste moment bij sluitingstijd :( En er was enkel een small.. dus die heb ik niet gekocht. Heb wel een kaartje met de site voor geïnteresseerden; www.coatbuster.be

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:26

JAAAAAAAA Kaat das die alternatieve dat ik zei heb er net een topic over geopend.. maar ge vindt daar bijna niks van ervaringen over op bokt. Das zo met verwisselbare stukken. Als ik het goed hoor stonden ze daar veel goedkoper nog dan als je op de site koopt maar je kan ze nu kopen met gratis verzenden door hun te korten geweest op de EXPO (ga die mss kopen inplaats van de merk furminator)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:27

Idd, het was normaal 20 euro, maar daar kon je het voor 12 euro kopen! Jammer dat ze uitverkocht waren zeg! Ik ga wel denk ik bestellen, nu de verzendkosten gratis zijn :)

Lori

Lori

Heb je ze kunnen vastnemen verder wat denk je stevig genoeg, stevig handvat.. stevige vervangstukken ?

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:29

Wat is er al weer ontzettend veel bijgekletst! Ga d'r even met de 'Franse slag' doorheen, sorry als ik iemand vergeet....

@ Marian: Wat een leuke collage & wat een poepie was Zoë toen ze zo'n schattig baby'tje was <3

@ Elliecuijk: Inderdaad, het lijkt net aftellen voor Oud & Nieuw :j Heb de champagne al klaar staan voor als het zo ver is ;)

@ Draaakje: Wat een werk zal dat geweest zijn, al die bordjes klaarmaken. Maar het resultaat mag er wezen. Het ziet er prachtig uit! Izzy bijna op een kikker gestaan, jammer anders had je kikkerbilletjes kunnen serveren. Al heb je aan 2 billen natuurlijk niets als je 10 mensen moet voeden... Indy, Indy, Indy: Ik ken je niet maar hou van je!

@ Jackytje: Flanders Horse expo, klinkt leuk!

@ Fayem: Druk met spinnewebben en afrasteringspalen...

@ Becs: Beterschap voor Caitlin!

@ Julia: Welkom. Wat een leukje krijg je. Hoe oud is ze?

@ Marjootje: Op avontuur met Nino. Wat fijn dat hij zo goed reageerde. Bang voor een shetlander met ruitertje :')

@ Simone: Lekker in het zand bij Kayleigh. Wauw, zelfgebakken pizza, wat een goed idee!

@ Lot: Lastige beslissing lijkt me zo. Succes in ieder geval.

@ Snackie: Wat een dappere dodo's! Dat 'gnurken' :') als ze de nieuwe bal zien... hihihihi

@ Leonoor: Tip van de dag! Leuke foto's.

Sorry, zo deel 2. Vriendlief heeft de computer nodig...... ^)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:31

Heb ze niet kunnen vastnemen, wel gezien, vond het er stevig uitzien!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:35

Hebben ze ook verdere uitleg gegeven of gewoon het bassis getierelier "neemt ondervacht mee maar laat bovenvacht met rust, tot 90% minder haar..." ?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:39

Ze hebben me gezegt hoe het werkte en heb een beetje naar een filmpje ervan gekeken.. Alleen, moest alles snel gaan, want het was sluitingstijd, dus jammer genoeg niet echt veel op kunnen letten :n

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:42

Oke is goed Kaat :), wel jammer dat ze op de site zoveel meer kosten maar het was nu eenmaal op een expo vaak zijn de producten dan zoveel goedkoper. Ook op de boekfestijn (is deze maand hier in de expo) zijn de boeken tot 90% korting dat je zo maar 2euro moet betalen :D.

Nu ga zien eventueel bestel ik een ik denk wel dat de handvaten van de coatbuster een stuk steviger handvat heeft dan de gewone furminator waarvan ik bij velen hoor van gebroken handvaten. En de tanden die afbreken...

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:44

ken de coatbuster helemaal niet...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:45

Nou de furmi's zijn al zeer onbekend nog en in België zeker en ja coatbuster is nog een hoop onbekender als je in m'n topic kijkt heb je de 2links naar de Be site en de NL site. Het is het zelfde princiepe maar denk dat het steveger is en je kan zeg maar de koppen verwisselen.