Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurtoren schreef:]pfff wat warm niets voor mij maar alles went en als je hier bent dan gaat bij jullie de stroomrekening omhoog om jou warm te houden haha vandaag was het hier berekoud.
we hebben met 5 paarden buiten gelopen 3 zonder en 2 met ruiter was erg gezellig maar erg koude windzagen we ook en daar moesten fin en ravien toch wel even naar kijken soorgenoten maar toch anders hihi.
Sita_ schreef:Mooi filmpje Grit, ik snap dat zulk beeldmateriaal heel tastbaar voor je is!
Grit schreef:Mijn schoonzusje (komt uit San Diego) is wel eens in de winter hier geweest. Was het zo'n mooi koud vriesweertje met zon, dus wij liepen allemaal te kirren hoe lekker weer het was en huppatee naar buiten voor een fikse wandeling. Ze dacht echt dat wij niet spoorde en liep met drie jassen, extreem dikke sjaal, oorwarmers, muts, 3 paar sokken en handschoenen mee. En had het nog koud.
grrr schreef:Wat een mooi en rustig filmpje idd Grit! Bert was echt je maatje he, dat merk je helemaal aan hoe je over hem praat! Een paard laten inslapen lijkt me dan ook vreselijk!
Berdien schreef: