Hier Pradaatje : Nou kijk.. Ze is 1.52 en Vanners beginnen vanaf de 1.56/1.57. En als ze al zeggen dat Prada te dik is voor een Vanner te zijn.. Vanners zijn van eigens al stevig gebouwt en vrij overbouwt.. Dus het lijkt me niet dat ze dan een Vanner is.. Terwijl ze het overigens wel omriepen.. Maar toen kwam er 1 van de juryleden naar me toe, en die zei mooi type grai, maar als ze wat slanker zou zijn zou ze veel eleganter zijn, die vond dat ik haar maar een aantal weekjes niet op de wei moest zetten
Prada zag er iig super uit! En als dat te dik is mag ik Amy weer wel op minder voer zetten ik ben dr juist was aan het voller maken voor de keuring en ze ziet er ook ongeveer zo uit..
Gemenerik!!! Niet op gerekend dat ik moest rennen Geen idee, zie je wie de goede foto's maakt, haha nee geen idee eigenlijk. Komt vanzelf bij de code die ik gebruik..
Whaha.. Joyce, je hebt hupstieten! Join the club, in mijn HAW topic werd eens dat commentaar gegeven terwijl het echt wel meeviel! Ach, daar hebben vrouwen gewoon last van..
Nou.. Andersom, de koe achter mij heb ik liever niet, de stier van Hotze heeft al eens achter me aan gezeten door de wei. Sindsdien weet ik hoe hard ik kan lopen, struikelen, opstaan en over sloten springen..