[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spetter

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:14

Goedemiddag!
Keevagirl, mooi dat het afscheid thuis kon. Jullie hebben alles uit de kast gehaald, Heel veel sterkte nogmaals
Chev, ik snap niks van het filmpje. Jammer!
Mooi buikje Tantemiesje!
Roos wat een emotioneel verhaaltje van Sonja. Jammer dat ze hier niet meer meepraat.
Leuke foto's van Mira en Koot op de rit! Jacky klinkt allemaal gezellig daar!
Heb net staldienst gehad. Brrr wat was het koud zeg!!! Straks werken.
Ik baal een beetje. Ik werk 24 uur per week, is dus 3 dagen gemiddeld. Nu wil onze baas dat mensen met een klein contract diensten van 6 uur gaan draaien. Komt er op neer dus dat ik dan 4 dagen per week moet werken. Daarbij zijn het diensten van 16.00-22.00 en dat is helemaal niet handig voor de functie die ik heb. Ik heb veel administratie er bij (plannen schrijven, bankzaken van cliënten, en nog meer regelzaakjes) Om 16.00 komen de bewoners thuis, dus dan kun je dat soort dingen niet meer doen. Ik had altijd 2 dagdiensten voor vergaderingen en administratie, ook die komen te vervallen. Dit geld voor alle collega's met een contact tot 70% ROnduit belachelijk!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:27

Mooi stukje van Sonja, Roos.
Mis haar commentaar hier wel.

Cindy, is het niet meer mogelijk om daar toch eens te gaan overleggen met je baas.
Misschien iemand van personeelszaken erbij halen, zodat je duidelijk kan maken dat jullie functioneren zo niet verbeteren zal.

Filmpjes heb ik tot nu toe ook niet kunnen bekijken, die code krijg ik niet te zien.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:32

Haai...

Roos, lief van Sonja.. Mis haar belgische opmerkingen hier ook wel eens

Cindy, lekker is dat he, van die managers die geen idee hebben wat voor werk je eigenlijk doet en dus maar van alles aanpassen zonder overleg..

Filmpjes kan ik hier ook niet zien. Maar ja, smileys bewegen al niet via deze server...

Mooie buik MamaMiesje!

Snowdon, gelukkig maar dat het niets ernstigs is met Snowdon! Hij was wel lekker opstandig zo te horen

En nu back-to-work.. Ben eigenlijk veel te druk om te bokken

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:33

Pellie schreef:
jaaaa heb em gezien mies! ziet er mooi uit
flet
, drafje redelijk ontspannen en je blijft mooi zitten

jaa mies... ben niet gek

zo cindy, dat is een leuke voor het management, beetje jouw vrije tijd afsnoepen om het vogens hem, efficienter te laten draaien

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:40

Mooi filmpje Cheveyo, heerlijk paardje toch die Kit van jouw...

Tantemies : mooie buik.... ben er niks meer jaloers op, maar ziet er goed uit

Met Snowdon niks ernstigs gelukkig..... heb je nu ook nog gevraagd waarom hij soms zo stijf is van achteren Leon, of ik heb ik je antwoord gemist....

Roos, ik snap je "dubbel"gevoel hierbij.... je hebt een paardje wat meerdere harten gelukkig kan maken, maar hij hoort nu eenmaal bij jouw...Geniet van hem...

Spetter,

Jacky : leuke foto's.... super dat jullie het zo naar je zin hebben in de nieuwe stal....

Wenk : beterschap met hondje toch??

Heb nog wat gelezen over kleding. Merk GANT is geweldig voor heren. Zou het online moeten kunnen bestellen, maar dat heb ik nog niet gevonden....

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:55

katertje heeft zijn bekken gebroken. vanaaf maar weer bellen met de VA over wat te doen. als ik hem eerst opneem in huis omdat ik het baasje nog niet heb gevonden moet het eerst peewee veilig zitten, want die moet ie niet.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:02

Hallo, na een flauwe actie van mijn broer kan ik nu lekker toch gewoon op internet. Al die tijd (5 maanden) dat mijn moeders pc weg was ter reparatie heb ik die van mij beneden gehad zodat zij konden blijven internetten etc. Nu werkt mijn router niet op onze huidige modem en kan ik dus boven een week of 3 niet internetten. Mijn broer heeft besloten dat ik niet op internet hoef en heeft op mijn moeders pc dus een wachtwoord gezet die hij niet aan mij of mijn moeder verteld. Vind het best, mijn pc staat nu dus op de eettafel en ik kan weer internetten. Hij zal wel balen, want nu moet hij dalijk een boel snoertjes uitzoeken (ik heb van het weekend mijn moeders pc weer in elkaar gezet, en geloof me, het is 1 snoerenbende daarachter en je komt er niet zo maar achter welke waar hoort... Tja, helaas voor hem...

Verder heb ik nu lekker een weekje vakantie. Ik zou vandaag en morgen nog werken, maar het was erg rustig en ivm Scrabble kan ik beter even thuis zijn, dus heb ik vanaf vanmorgen 11 uur vakantie... heerlijk!!! Ga nu weer een poging doen tot bijlezen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:03

wat een etterbuiltje!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:04

jacky2 schreef:
Jawel,en dat gaat ook snel gebeuren maar hij moet even wennen in de groep.

Je neemt de tijd die je nodig hebt, en wacht tot jullie beiden er aan toe zijn, en dat is heel goed jacky2!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:08

SuperRoos schreef:
kreeg net een reactie van sonja in mn foto topic
voor de mensen die het niet weten, sonja is de vorige eigenaresse van figor

ze schreef:
Bijna twee jaar terug weet ik nog dat we toen overeen kwamen van "als ie weg gaat komt ie terug naar hier, als je niet meer verder komt met hem of je toe bent aan een nieuwe uitdaging" .... waarom heb ik nu het gevoel dat ie nooit meer terug zal komen??? Ik meen hier een stel voor het leven te zien ...
Heb de vorige foto-serie niet gereageerd héél gewoon omdat ik het niet droog kon houden. Mis m'n maffjord gewoon nog altijd en z'n foto staat hier ook nog steeds op de kast ... Die datum naderd weer waarop ie is weggegaan ...
Maar ik ben wel nog steeds giga-blij met z'n uitstraling van plezier in het leven en hoe jij glunderd bij hem .... Kan het niet helpen ... het gemis blijft en tegelijk is het genieten van jullie zo te zien glunderen tesamen!!! Ik prijs mezelf gelukkig hem in het echt gekend en meegemaakt te hebben ... it was meant to be that way ... Dat weten we allebei. Heb alleen nooit kunnen inschatten dat ie zo'n impact op ons zou hebben en blijven hebben.
Gek eigenlijk hoe vanuit zovele dieren hij zo aanwezig blijft kleven op m'n hartje. Je herinnert de meesten wel, maar geenéén bljift zo in m'n hoofd zitten als hij.

echt lief, maar ook wel beetje moeilijk om te lezen voor mij.... kan dat niet zo verwoorden denk ik..

Ik krijg ook een brokje in mijn keel, fijn dat er meerdere mensen zo veel van Figje houden.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:15

Pellie schreef:
katertje heeft zijn bekken gebroken. vanaaf maar weer bellen met de VA over wat te doen. als ik hem eerst opneem in huis omdat ik het baasje nog niet heb gevonden moet het eerst peewee veilig zitten, want die moet ie niet.

Dus dat wordt een bench?

Gelukkig niets ernstigs bij Snowdon. Stijvigheid heeft Indezz al gevraagd.

Mooie buik TanteMiesje.

@ WenK, broers...... of ze nou heel of half zijn...... NOOIT aan beginnen. Die van mij heeft het gore lef om via SMS excuses aan te bieden; daar trapt Naat dus niet in he.

Heb net weer heerlijk genoten van knuffelen en stront ruimen bij Koot en Mira. Weilanden waren wit, maar de zon scheen heerlijk, geen wind, echt genieten. Ben op een dag als deze altijd in staat om 123 ontslag te nemen

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:19

Mooi berichtje van Sonja Roos! Kan me heel goed voorstellen dat het je wat doet...

Pel, gelukkig ben ik slimmer dan hij...

Miesje, mooie buik!!!

Paarden verkopen is en blijft moeilijk. Ik heb wel gemerkt dat het "makkelijker" is wanneer je van te voren al weet dat het geen blijvertje is. Kayleigh werd geboren, maar ook meteen verkocht, dat wist ik al zodra ik er achter kwam dat Lisje drachtig was. Ik had (toen) simpelweg geen plaats/geld voor een 2e paard. Aysa was een ander verhaal. Die kocht ik om bij mij te blijven. Daarbij was dat een zielig paard zogezegd. Dat paard legde zo veel van haar vertrouwen in mij, dat het voor mij als het beschamen van haar vertrouwen voelde om haar te verkopen. Helemaal toen ze (ze had/heeft trailerangst) zo achter me aan de trailer op liep nadat ze niet met hun mee wilde lopen. Ik heb haar vast gezet, een knuffel gegeven en heb gezegd: Rij weg, nu... En ik ben zelf weg gelopen. Ik heb er tot op de dag van vandaag een rotgevoel over hoe dat is gelopen en hoe ze naar me keek toen ik haar achterliet in die trailer. Zeker nadat ik DePennyBitch een consult met haar heb laten doen, het gevoel wat ik al die tijd had bevestigde zij en dat deed zeer....

FK, vis SMS? No way. In person en anders niet. Zeker na wat hij gedaan heeft... Snap heel goed dat je daar niet intrapt hoor!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:39

ah ja depennybitch heeft mij toen ook goed geholpen met fritsie, ookal was het hele verhaal erg verdrietig, ik vind het écht jammer dat ze ermee gestopt is.

nee geen bench FK, dan wordt het de slaapkamer/gang voor hem
Laatst bijgewerkt door Pellie op 09-01-06 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:40

Ja, zij was idd erg goed. Zij heeft ook met Lisje een consult gedaan toen. Kort daarna stopte ze ermee door gezeur. Erg jammer...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:47

ja toevallig zat ik ook in de topic waar dat gezeik zat, er waren een aantal gasten behoorlijk respectloos en kinderachtig bezig, oa sp en lovely... dat was ook de reden dat ze toen gebanned zijn.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:57

Ja, ik weet het, ik heb dat topic toen gevolgd, maar niet in gepost, erg flauw was dat.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:11

wie is/was depennybitch????

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:18

DePennyBitch was/ is iemand hier op Bokt die consulten deed waarbij je haar kon laten praten met een dier. Je gaf haar dan 10 vragen die zij stelde. De antwoorden werden verwerkt in een verslag. Op een gegeven moment kwam ze onder vuur te liggen en werd zze oneerlijk aangevallen. Ik weet niet meer exact waar dat topic over ging (pel, jij?). Of was dat topic omdat ze besloot te stoppen? Ik weet in elk geval dat dat topic samen hing met haar beslissing om te stoppen met consulten, men ging eisen stellen en vervelend worden richting haar. Omdat ze er niet veel voor, maar wel kwaliteit leverde was ze erg populair, meer dan ze aankon... Helaas....

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:27

Zo beppers, geen nare verhalen tot nu toe. Behalve die werktijden van Spetter dan, wat een rottijden, zit je de hele dag tegenaan te hikken 4x in de week.
SR, lief bericht van SB. Ik zou denk ik hetzelfde hebben als ik Sox moest wegdoen, ook een foto laten staan en emotioneel blijven.
Ik wil geen westernzadel maar een boomloos zadel hoor, en een paar types van de Barefoot hebben een western-model. De Cheyenne is de standaard-Barefoot. Ik krijg net mailtje dat dat bruine BF western gisteren verkocht is, snik. Nou ja, er komt wel weer wat anders op mijn pad.

Het is hier bar koud. En bij de weerberichten de hele dag hoor ik maar over zon en 3 graden. Hier is het mistig en 't vriest. Heb net de vogeldrinkbak buiten voorzien van water met suiker en behalve dat ze met een sneltreinvaart door de vetbollen rauzen hebben ze ook veel dorst.

Ik ben aan het begin van de middag naar de DA geweest, met de rekening in de aanslag en vroeg of ze een foutje hadden gemaakt met dat halve consult. Nee, want de praktijk moest ook gas en licht betalen en allerlei overheadkosten bla bla. Ik zei dat hij zich met zijn praktijk uit de markt aan het prijzen was want dat de andere DA's de helft vragen voor hetzelfde akkefietje. Nou, volgens hem rommelen ze dan met de belasting, och och. Hij gaat nu ook rommelen met die factuur en ik kan morgen aan de balie 25 euro komen betalen ipv die 35€ , moet ik het wel cash doen

Gelukkig niets naars met snowdon, veel paarden zijn volgens mij wat stijfjes, zal ook wel met de kou te maken hebben. Flanna van Jellie liep een tijdje terug ook wat kort geloof ik.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:39

Owja dat stijfjes was nu dus niets van te merken, dus het enige wat hij erover zei is dat dat wel niets noemenswaardigs zal zijn.... Hij stond deze winter qua training ook wel regelmatig stil en het zal net als de bloeduitstorting gevolg zijn van een gevecht. Dat samen verklaarde (mijzelf ook al wel) al genoeg.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:42

Sox, jammer van het zadel. Wel fijn dat je toch geld minder hoeft te betalen. Flan was kreupel door de mok geweest, pas geleden.

Leon, fijn dat het meeviel met je paardje

Cindy, wat balen zeg Hopelijk kan je een gesprek aangaan en lost dat e.e.a. op.... tsss waar halen ze t vandaan he

Fk, weer genoten

Ik ga weer snel verder....

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:56

Ik dacht dat Flan ook wat stijvig was onlangs met Jan. Heb het dus mis. Sox is ook wel eens stijvig maar na goed loswerken worden de spieren warm en gaat 't beter. Ik ga er zo met de hondjes heen, lekker door het bos lopen. Ideaal hoor, paard zo vlakbij

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 16:10

Ohja, dat kan wel ja, dat ze neit zo makkelijk op rechts wilde inbuigen.... geloof ik.

woeiiiiiiiii, woensdag hebben we kijkers

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 16:12

dienie timo, wat een schatje, jammer dat je verder niets over hem weet... moeilijk hoor...

spetter, he bah, kl*te situatie dus ff op werk, hoop dat er wat geregeld kan worden want zo is het niet handig

cora, ik mis sonja ook hier hoor

chubby, balen dat je het zo druk hebt

indezz, thanx, alleen kan mijn hartje veel dingen niet verdragen hihi daarom vind ik de situatie zo ook zo moeilijk... hoop dat ze snel in het echt langs kunnen komen hoor, misschien geeft dat net wat meer rust ofzo, ik weet het ook niet

pellie, arme kater, hoop dat er snel een oplossing is, en peewee die hem niet moet, ahh lastig hoor
sp en lovely, ow die hebben mij ook te pakken gehad hoor, zeiken en doen, kon ze gelukkig wel terugkaatsen elke keer want ik had gewoon gelijk, heerlijk om dan een waterman te zijn hihi maar het is wel jammer hoor, ook van dPB, had haar graag leren kennen, is snel gebeurd na mijn aanmelding ook geloof ik

wenk, gelukkig weer internet dus!
en vanaf morgen lekker een week vrij, heerlijk hoor!
moeilijk van die aysa zeg, jeetje lijkt me heel erg moeilijk ook ja...

FK, ja dr houden veel mensjes van figje, volgens mij voelt ie dat ook wel
bij jou ook zo'n heerlijk landschap dus door de kou, lekker van genieten, doe ik ook ja
en lekker geknuffeld en stront geruimd, de perfecte dag hihi

sox, ok nu snap ik het van de zadels hihi
balen dat die ene al weg is zeg...
goeie actie bij de da, 10 euro eraf getrokken hihi

jellie, woensdag kijkers, GAAAAF

pfff flink geslapen net, ben echt nog steeds op
was vorige keer ook met de operatie van tevoren.. ben niet zo in me hum ofzo, heb er echt geen zin in, blablabla niet zeiken hihi
wilde gaan analyseren maar heb er de energie echt ff niet voor

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 16:13

WenK schreef:
DePennyBitch was/ is iemand hier op Bokt die consulten deed waarbij je haar kon laten praten met een dier. Je gaf haar dan 10 vragen die zij stelde. De antwoorden werden verwerkt in een verslag. Op een gegeven moment kwam ze onder vuur te liggen en werd zze oneerlijk aangevallen. Ik weet niet meer exact waar dat topic over ging (pel, jij?). Of was dat topic omdat ze besloot te stoppen? Ik weet in elk geval dat dat topic samen hing met haar beslissing om te stoppen met consulten, men ging eisen stellen en vervelend worden richting haar. Omdat ze er niet veel voor, maar wel kwaliteit leverde was ze erg populair, meer dan ze aankon... Helaas....

Jammer dan inderdaad.... iemand die eigenlijk goed werkt doet wordt dan getreiterd door anderen die die gaven niet hebben.... Flauw hoor!

Fjordkootje : weer lekker genieten bij de peerdjes....

Sox : geld terug.... en terecht....

Spetter :

Ga nu eerst zelf naar mijn paardjes. Effe uitmesten en voeren en dan weer eten koken en vanavond weer als een speer naar een vergadering... morgen werken en 's avonds weer heel de avond pleite.... Druk, druk, druk dus.... Maar lees wel steeds effe bij hoor...