Iets voor iemand hier?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga zo even of slapen, of in de tuin liggen, na vijf dagen achter elkaar om half 7/kwart over 6 op te moeten..

Kan er niks aan doen, maar ik zou persoonlijk niet tevreden zijn.. Het niet naar voren komen in de schaduw valt aardig mee, daar is dat wit dan weer voor. Plus dat je ook op een plek met andere lichtinval had kunnen gaan staan enzo. Zonder hoofdstel of halster is dan jouw keuze, maar als ik had gefotograveerd had ik dus gezegt dan doen we een sessie portret, stand knuffel in de zon zonder hoofdstel en een sessie in de schaduw, ik heb dan ook 2 memorycards die ik allebei volschiet, dan had je zelf het verschil kunnen zien dat dat ook best mooi had kunnen zijn! 

Te dik? Heb net even wat foto's bekeken, maar dat vind ik toch niet... En hoe bedoelen ze te sober eigenlijk?
Die vat ik niet?
Eerst Elledel gewassen, ze vond er níks aan
(waarschijnlijk omdat ze alleen aan het hek moest, en mams in de wei achterblijven, en omdat ze met koud water gewassen werd
Evil me...) maar ze is nu wit met een gele gloed. Dus al een flinke verbetering (eerst was ze geel
). Daarna ben ik m'n eigen auto gaan wassen. En ondertussen was m'n ma de paddock gaan mesten, en moest ik af en toe de kruiwagen legen
En toen was ik toch al nat, dus heb hun auto ook maar gelijk gedaan. Maar m'n ouders maken nooit de wielkasten zeg maar schoon, dus daar heb ik ongeveer 20 kilo modder uitgegraven, geborsteld en daarna gespoten. Maar de boel is er wel flink van op geknapt

Pradaatje schreef:De 1e voorbrenger had trouwens erge moeite met Prada
Die gaf haar gelijk door.. Volgende keer doe ik het toch zelf

Alleen helaas bijna geen bokkers gezien, alleen Leon, Leonoor en Tinkermuts.