Klinkt als een prima keuze Maartje, en idd verzorging vd paarden delen heeft ook voordelen. Nu kan je Khaleesi af en toe onkruid laten wieden 
Hier ook hele dag stralend weer! Volgens buienradar hebben we vandaag ook een dagje geluk dat het droog blijft, zou mooi zijn, het is hier wel even nat genoeg.
Oh Sheryn, grullo merrie mag je wel naar hier sturen dan hoor
Ik heb gezegd altijd nog een effen valk of een effen grullootje te willen, andere speciale kleurtjes heb ik dan weer helemaal niks mee. Geef me dan liever een mooie zwart- of bruinbonte! Ik hoop bij Caily op een gezonde merrie, kleur maakt me niet uit. Maar ik wil het graag houden en met een hengstje gaat dat gewoon niet
Voor je het weet is Castiel drie! Tot die tijd lekker gaan wandelen aan de hand met stemhulpen, grondwerk doen, als hij tegen de drie is wat lange teugelen, dan is erop zitten maar een kleine stap verder uiteindelijk!
Succes met rijden Lor!
Caily zojuist gelongeerd en daarna even zonder zadel erop gestapt. Doet ze zo onwijs goed, ze loopt zo fijn momenteel, ziet er ook goed uit. Ben daar stiekem best wel trots op. Hoe vaak ik wel niet heb moeten horen dat 24/7 buiten en enkel gras en 1/2 schep care4life niet genoeg zou zijn. Ik ben koppig geweest en zie hier het resultaat. Veulen aan de voet, drachtig, om de dag beweging, nu hopen dat het zo blijft!

En Lola gaat mij nooit meer wijsmaken dat ze bang is van water, gek dier! 

En vooruit, een plaatje van de nieuwe weidevulling