[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:46

Hier regent het ook maar ga misschien toch rijden liever in dit weer dan als het veel te warm is.. :P .

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:06

Klinkt als een prima keuze Maartje, en idd verzorging vd paarden delen heeft ook voordelen. Nu kan je Khaleesi af en toe onkruid laten wieden :P

Hier ook hele dag stralend weer! Volgens buienradar hebben we vandaag ook een dagje geluk dat het droog blijft, zou mooi zijn, het is hier wel even nat genoeg.

Oh Sheryn, grullo merrie mag je wel naar hier sturen dan hoor :P Ik heb gezegd altijd nog een effen valk of een effen grullootje te willen, andere speciale kleurtjes heb ik dan weer helemaal niks mee. Geef me dan liever een mooie zwart- of bruinbonte! Ik hoop bij Caily op een gezonde merrie, kleur maakt me niet uit. Maar ik wil het graag houden en met een hengstje gaat dat gewoon niet :(
Voor je het weet is Castiel drie! Tot die tijd lekker gaan wandelen aan de hand met stemhulpen, grondwerk doen, als hij tegen de drie is wat lange teugelen, dan is erop zitten maar een kleine stap verder uiteindelijk!

Succes met rijden Lor!

Caily zojuist gelongeerd en daarna even zonder zadel erop gestapt. Doet ze zo onwijs goed, ze loopt zo fijn momenteel, ziet er ook goed uit. Ben daar stiekem best wel trots op. Hoe vaak ik wel niet heb moeten horen dat 24/7 buiten en enkel gras en 1/2 schep care4life niet genoeg zou zijn. Ik ben koppig geweest en zie hier het resultaat. Veulen aan de voet, drachtig, om de dag beweging, nu hopen dat het zo blijft!
Afbeelding

En Lola gaat mij nooit meer wijsmaken dat ze bang is van water, gek dier! <3
Afbeelding

En vooruit, een plaatje van de nieuwe weidevulling :))
Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:25

Not bad je nieuwe weide vulling :D.

Kan zijn dat ik eindelijk een koets ga hebben voor Jack straks even bellen er voor maar met wat geluk, is echt het geen ik zoek :j een degelijke recreatie koets waar ik zeker jaren plezier van ga hebben. Dus hoop echt enorm dat het doorgaat, dan nog een tuig maar goed tot daar aan toe. :D

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:33

HLW wij zoeken ook recreatie koetsje wat voo rmodel zoek jij (puur nieuwsgierigheid hoor)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:52

Ga je een pb'tje zenden niet afsnoepen hé ;) .

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:59

ben benieuwd

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:01

Hier in principe ook nog een stevige recreatiewagen in de aanbieding :j

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:02

pb met info voor mij?
we zijn nog aan het oriënteren hoor dus iet direct denken dat je hem verkocht hebt of zo ;)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:04

Leonoor zo ene met autobanden of zo ene met meer marathonbanden onder ? :)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:30

Pfff, dat moet ik even nakijken, hij staat op stal. Zal wel even foto's maken morgen, nu braaf op kantoor :O

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:40

Hahah braaf op kantoor..
hier ook!
ontvang ook graag pb als je op stal bent geweest :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:56

Nu met wat geluk moet je enkel naar Niene pb'en straks moet nog wachten met bellen (17u) maar goed hopen mag. :o Dan nog een tuig ook :roll: .

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:05

spannend!!
Tuig heb ik al wel en Roos is er bijna klaar voor :)

Ik moet alleen nog karretje

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:27

Kato gaat prima lotte
Inmiddels alweer 7

Ik heb ook nog tuig en.marathon wagen te koop. Pony v 1.43 heeft ervoor gelopen. Zwart met zilver v kleur, enkel en.dubbelspan mogelijk

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:43

Bij wie mag ik ooit eens komen meerijden op de koets? :D lijkt me super vet en dna kan ik fotos maken wil mn portfolio echt eens uitbreiden en ik weet ook zo weinig van mennen en ga binnenkort voor horde event naar een menner voor een interview super benieuwd maar dan mag ik geen fotos maken want ik ben reporter en niet fotograaf

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:47

Van het najaar/de winter kan dat zeker hier :j Silas voor de wagen ;)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:31

Wow dat was echt een gigantisch lange zin :') was op m'n telefoon toestraks excuses

Ja leuk Leonoor :D Vooral als ze een lekker pak wintervacht gaan krijgen maak ik het liefst foto's van ze. Ik heb ze liever lekker bol (of vies) voor de lens.

Lotte, pensionklantje of echt aanwinst? Beide leuk hoor! Lola is wel een viespeukje zeg. Grullo is super mooi ja ik duim hard voor eentje. Kleurkansen voor Chi zijn 10% op smoky/buckskin/palomino (weet niet of ze rood draagt, Guess iig wel) met of zonder dun of dun met of zonder cream en dan nog zwart of vos bont. Dus heel veel opties en ik ben reuze benieuwd naar z'n eerste babies. Maar ik vind ook alles prima hoor, mijn moeder is into kleurtjes maar ik vind zwar/vos ook net zo leuk (Cheyenne en Chi zijn zwart bont, Drogan draagt wel pearl maar is gewoon vos bont, en Castiel is dus m'n enige kleurtje). Guess en Bones zijn ook wel van ons samen maar daar voel ik me minder eigenaar over dan bv m'n moeder. Palomino is altijd m'n droomkleur bij de quarters geweest dus vandaar dat ik blij was met Castiel's kleurtje, vooral omwille van de verassing :)

Lor, leuk Jack voor de koets! Hoef je ook met een toekomstige mini niet zo'n rekening te houden qua gewicht enzo niet? Als je Jack hebt vor mennen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:40

hier heeft t wel flink geregend,maar uiteindelijk bleef t bij buien en geen zeeen van water.
momenteel schijnt de zon en weer vies benauwd...

kyona heeft de 2e premie met 140,5 punten.ze deed t supergoed en zag er stralend uit.als ik er een boel mag geloven hadden de punten wel wat meer mogen wezen.maar t is en blijft een jurysport.
misschien dat ze in september nog naar uden gaan.dus wellicht dat ik dan ook weer ga kijken

maartje,wat zonde dat je je poes hebt moeten laten inslapen.maar ik denk wel dat je de juiste keuze heb gemaakt als je de situatie zo beschrijft.dat diertje was echt op.

vieze lola,zomaar in de modder liggen.dat wordt nog heerlijk poetsen....

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:51

Nieuwe aanwinsten, erg nieuwsgierig?
Draakje je huis klinkt goed! Heb al genoten van Khaleesi's topic.

Met mn telefoon nog steeds niet gelukt om fotos te zetten :o?
Ik plak die urls normaal uit picasa maar als ik dat vanaf mn telefoon doe (zowel hele oude als wat nieuwere) krijg ik melding dat de afmetingen niet te bepalen zijn, ofzo.

Dus maar even 'gewoon' met de compu. De tonfoto is inmiddels oud :)
Afbeelding

Dus ook even een van vanmiddag, met de enige andere Tinker van stal, wat een stoere bink he. Hij is kleiner dan Tess maar een stuk breder, hij is al een jaar of 10 dacht ik, en heeel erg lief.
Afbeelding

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:04

Knapperds hoor!

Hier ook op menwagen-jacht :p Maar dan voor mijn shetlander. Ik heb een sulky voor haar, en dat gaat goed. Maar wil op termijn toch ook een 4-wieler.

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:32

O sorry ik was achter met berichten in beeld hebben. Nieuwe aanwinst van Lotte staat er inmiddels bij, maar... Wie is dat? (sommigen van jullie kennen zo al die Tinkers!)

Chimello wat tof dat je Castiel kan houden. Hij is ook echt prachtig, heb hem ook in andere topics voorbij gezien!

Dat veulen in de plas :D

Mennen en zo'n leuke kar is voor mij ook een wens. Heb nog alle tijd maar leuk om ergens naar toe te dromen :)

Laatst waren we met de 'oude paardenmeisjes' op bezoek bij het 'paardenmeisje' (inmiddels bedrijfsleider op een opfokstal) van wie ik het paard enige jaren heb gedeeld. Na hem heeft ze een veulen gekregen, die is inmiddels 10, sjieke WPNer maar loopt ook voor zo'n stoere kar. Zijn we tochtje mee wezen maken, leuk! Hij had er zelf ook veel plezier in. Je komt hier (randstad) wel idioten tegen op de weg maar hij deed het super.
Dus als het ooit zover is, kan ik hulp vinden. Maar voor die tijd moet ik eerst zelf leren mennen, meerjarenplan dus!
Ben wel super benieuwd naar jullie wagens! En hoe het Roos is vergaan! Vind het al heel knap van jullie Niene, hoe goed en snel zij alles leert van jou.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:35

karretjes pb graag :) hahaha
hier is iedereen welkom voor een ritje... zit wel in oost NL

Nimby leuke foto's!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:57

Hier ook. Utrechtse heuvelrug. Mocht iemand een rondje mee willen. Roepen ze maar

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:58

Jack wil ik al een heel eind voor de koets. Nu enkele uren geleden gebeld alles is eigenlijk goed het enigste punt is het lamoen is ooit gebogen geweest en terug gerecht.. vraag mij dan af of dit nog veilig is of niet.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:10

Lijkt me wennen, van een tinker even een overstap naar een arabier :)

Hier valt het enorm mee met de nattigheid, er staat nog geen plas in de paddock/bak van de paarden. Het heeft wel enorm geregend afgelopen dagen.

Caily ziet er mooi uit, en wat een lekker varkentje is Lola :D
En prachtig weidemaatje!

Spannend hetlevenwint!

Prachtige rode kleur heeft hij Nimby :)

Ja, poesje was echt op, en ook echt een mooie leeftijd behaald. Maar wel heel leeg nu hoor, bij mijn ouders. De stalkat (die ook vaak genoeg binnen zit) is er zelfs een beetje van slag door, terwijl ze elkaar vooral negeerde en langs elkaar heen leefde.

En vandaag dus koopcontract getekend, drukke dag, want ook nog langs hypotheek adviseur enz geweest. Maar voelt wel lekker zo, nu het zwart op wit staat.