[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:50

das geen goede broek geweest,maar wel netjes dat je hem kon ruilen tegen iets anders.
suc6 met de zoektocht naar een goede broek

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:59

Gecondoleerd…… echt niet fijn om een van je maatjes te verliezen

Spinnen BRRRRR moet ik ook echt niets van hebben

@Andrea: We hebben het zo naar ons zin op deze stalling. Echt heerlijk! Mensen met dezelfde ideeen over paarden en dezelfde liefde en passie. Iedereen zit ook barstensvol met ideeen voor allerlei leuke stalactiviteiten. Cait is helemaal op haar plek in haar kudde, af en toe zelfs een beetje té. Zou af en toe willen dat een flinke alphamerrie haar eens op haar plek zette. Hoe klein ze ook is, iedereen gaat voor haar aan de kant. Er staat een behoorlijk chagrijnige KWPN-merrie bij haar in de groep en toen ze pas geleden naar binnen kwamen, stond Cait mooi haar slobber op te eten en de merrie liet het nog toe ook, GRRRRR.....

@Chantal: Ik heb het op facebook al gezegd, maar nogmaals laat je niet zomaar buiten spel zetten

@Nathalie: Ik zou ook niet alles te koop zetten, wie weet kan je het zelf nog gebruiken of mee verkopen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:07

bitch! die cait hihi, ach, als ze het accepteren ;)

Maar fijn dat het zo goed gaat! blij te horen!

En ellie, idd, en dat zonder bon!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:09

dan is het helemaal netjes geregeld andrea.

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:13

Voor alle mensen die ziek zijn (of het nu de griep is of van de oliebollen komt): Beterschap!

Claudia, sterkte met het verlies van je kat, maakt niet uit hoe oud of jong het blijft verdrietig!

Wat akelig dat er zo'n rare kopers op Gizmo afkomen. Gelukkig was je niet alleen met die engerd. Ik zou even wachten met het verkopen van je spullen, ik heb het zadel van Durk verkocht terwijl dat ook goed op Ricardo zou liggen... (en moet nu binnen een paar maanden echt een nieuw zadel voor Ricardo).

Lepel waarom kruip je in de mee-lees-modus?

Ik ben de afgelopen weken veel naar buiten geweest met Ricardo, ook met andere paarden dan Trees. Heeft hem goed gedaan, hij loopt al een stuk rechter. Moet alleen een beetje terug komen op mijn uitspraak dat het een slome goedzak is, een goedzak is het nog steeds maar sloom echt niet meer... (komt waarschijnlijk omdat hij koorts had). Verder hard gewerkt bij de paardjes en een dompelpomp met dikke slangen aangeschaft om het zwembad in mijn bak weg te pompen en een flinke voorraad hooi ingekocht. Veel mee gelezen op mijn mobiel, reageren lukt dat niet.

Hij heeft alleen een beetje mok (losse korstjes in haren, niet echt op de huid) maar dan wel helemaal bovenaan in de sokken (voorbenen) heeft iemand nog tips om dit te voorkomen? (het water in de bak is nu voor 99% weg)

Tot slot nog een foto van Ricardo en mij in het "zwembad":
Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:16

zo das een whirlpool :P wat een water zeg!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:16

tjeeses wat een zwembad,daar kan je entree voor gaan vragen!zeker als t zou gaan vriezen..

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:37

Wow, dat is wel echt een zwembad zeg!

Gecondoleerd Claudia! Ondanks dat het een huisdier is lijkt het me heel moeilijk na zoveel jaar afscheid te moeten nemen.

Hier heb ik met mijn vader de logeerkamer een nieuw behangetje gegeven. Morgen nog even wat bijsnijden en dan kunnen de meubels er weer in. Zaterdag is onze slaapkamer aan de beurt :P

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:49

:(:) Aaaah,gecondoleerd Claudia,na 17 jaar ben je natuurlijk wel enorm aan zo'n poezel gehecht.....

Alles wel goed met je Chantal?Hou je taai! :)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:14

Jack heeft dat ook boven in zijn sokken. Schijnt rasp te zijn daar is niet zoveel aan te doen. Sokken goed kammen en luchtig houden. Ik was ze en dan cremespoeling van het kruitvat erin en dan kammen. Als het erger wordt smeer ik er ook wel eens sudocreme op.
Leuke foto's in de waterbak. Daar zou ik Jack niet doorheen krijgen!

Claudia, sterkte met het verlies van je kat!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:24

Goeimiddag iedereen,
Bedankt voor alle sterkte wensen, dat vind ik heel lief van jullie.
Vandaag gaat er niet veel met de paardjes gedaan worden aangezien we vanmiddag naar een huisdieren crematorium gaan om Mozes te laten cremeren.
Mijn moeder zou hem graag uitstrooien en m'n broer wil zo'n kettinkje.
Oh en gisteren hebben we het nieuwe zadel voor Shiva opgehaald nu alleen nog een nieuwe singel en een nieuw hoofdstel en we kunnen er met z'n drieën op uit *\o/*

Jaron springt zo te zien wel erg graag :D
En wat een waterbak zeg :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:13

Heb ik een cadeau bon gekregen voor een webshop, moet ik zien een oplossing te vinden voor de hoge verzendkosten :') .

Nu met wat geluk passeert mijn moeder haar vriend daar soms... (vrachtwagen chauffeur).

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:24

Ik heb ook weer even bijgelezen.

Wàt een plas zeg Susanne, heb je lekker kunnen pootje baden :P Korstjes zijn idd niet zo erg, is rasp en idd haast niets aan te doen. Als je ziet dat hij gaat stampen/krabben kan je misschien wel bv sarnacuran erin doen. (Verdunnen met 10l water, pas op, bijtend goedje)

Succes Claudia, nog veel sterkte!

Jaron doet het geweldig, Andrea! Ik geniet telkens van jullie foto's en jullie vooruitgang. Was wel grappig om te zien, mits ik nog recent naar je filmpje heb gekeken van Jaron's eerste hupsjes. (Doordat ik topic moet leegspitten op filmpjes/foto's hé :P )

Nou, vandaag beloofd het hier een drukke dag te worden.. De paarden krijgen hun inentingen en onze geit zal worden ingeslapen.. We hadden nog even gewacht, omdat het even leek beter te gaan. Nou, het is 10x erger geworden. Beest kan nu helemaal niet meer staan.. Dit is dus helaas de beste en eerlijkste keuze voor hem. Wat we met de andere doen weten we nog niet, ik wil eigenlijk dat ze naar een goede thuis gaat met andere geitenvriendjes. Mijn ouders wouden nog wachten omdat geiten blijkbaar wel alleen kunnen staan. Toch blijf ik erbij dat het niet eerlijk is voor haar, mits ze àltijd al bij andere geiten stond.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:31

ah sterkte! vervelende dingen zijn dat.
wil t lukken met de opening vh nieuwe topic?

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:35

Jij ook sterkte dan Kaat :(:)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:37

Ja hoor, ga zo weer verder met filmpjes en informatie zoeken. Nog bedankt voor dat liedje trouwens Claudia, denk dat ik die ga gebruiken :)

Idd énorm vervelend. Het ergste vind ik dan nog het idee dat ie nog enkele dagen voor onze poort gaat liggen, tot de remrak hem komt halen.. Herinner me nog als klein kind dat dat ook zo was met onze grote hertengeit (vroeger het maatje van Jacky, beest stierf ook en Jacky was erg eenzaam, zo kwam Zohra dus)

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:45

Bij ons was dat ook zo toen Emma moest worden opgehaald.
Toen mijn mama belde vroeg die meneer zelfs voor een huisnummer.
Mijn mama erg vriendelijk: Meneer ze staan op een weide, en hij maar doorvragen naar een huisnummer.
Mijn moeder: Wacht meneer ik zal er eerst een huis plaatsen en dan kunt u haar ophalen _-:(

Had het liedje eens tegengekomen toen ik zelf op zoek was naar een goed liedje voor een filmpje :j
Als je wat grotere foto's nodig hebt van onze paardjes hier moet je het maar eens laten weten hé.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:51

Sterkte Kaat vandaag! Welke inentingen krijgen de paarden vandaag ?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:31

De jaarlijkse inenting dacht ik, weet niet voor welke ziektes.

Ik ben me hier trouwens aan het doodstressen ondertussen, super misselijk := Ben wel haast door het topic heen. (Foto's/filmpjes verzamelen)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:32

Influenza en tetanus dus ;)

Hier aan het uitzingen op werk :r :o

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:54

Dankje, Leonoor, dacht al iets in die richting :)

Hele topic doorgespitst en alle foto's opgeslaan. Nu nog iedereen's filmpjes uploaden en dan het filmpje monteren.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:56

Ben benieuwd :D Altijd super leuk die filmpjes!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:10

Ik ben ook benieuwd Kaat :).

Verder even gekopieerd van facebook :

Citaat:
Zo rit gedaan met de nurtural bitloos hoofdstel en mijn paard was te rijden! Ook zijn moeilijke kant (minst soepel) lukte, jeeej!!!!!
*\o/*

*Hopelijk gaat de volgende rit net zo goed, maar meneer stond lekker actief en was goed terug te nemen en te besturen (ja ik werk met mijn benen ook maar ben nog bezig met de verfijning daar van tot dan heb ik het hoofdstel nog een beetje nodig als "stuur" < de verfijning gaat wel steeds beter, die pikt het snel op :D )
Laatst bijgewerkt door Lori op 03-01-13 17:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 17:15

Hallo Lieve mutsen!

Even een bericht van mijn kant.. het gaat helaas echt even minder, ik val weer flauw, ben echt ontzettend moe, en slaap bijna de hele dag.
Ik heb Diaz al weken niet meer gezien, en kan het huis niet uit.
Het gaat wel echt super met Diaz, mijn man gaat 2 a 3x per week, en mijn verzorgster ook zo'n 3x per week.

Ik wilde echt de opening voor het nieuwe topic maken, maar dit gaat me helaas niet lukken!!

Ik wil jullie een heel fijn nieuw jaar wensen, en ik hoop dat als het straks weer wat beter gaat, ik ook weer met jullie mee kan kletsen!!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:19

gecondoleert met je kat Claudia..

ziet er goed uit Andrea! Grace kan.soms ook zo overdrijven bij de lage hindernisjes haja.

Beterschap en sterkte Karlijn!

Ik lees eff af en toe mee. Nieuwe baan is heel.druk. gister stond ik al alleen en vandaag alweer een nieuwe collega inwerken...moet noet gekker worden maar hee jeey ben.blij met mijn baan!