mooi Annique!1 April zou ik wel erg leuk vinden!! ellieellende.hotmail.comik kom niet aan werken toe.... foe foe
Tussenstand van 5 oktober 2009 Patty x Red = 182 dagen drachtigGuusje x Red = 182 dagen drachtig Bonette x Red = 105 dagen drachtig Shakira x Red = 105 dagen drachtig Sofie x Red = 92 dagen drachtig Samen = 666 dagen drachtig ==============================En Dan zit Roos ook zo op de 182 dagen drachtig...Dit is telling vanaf de scan af....
Oh leuk, met zn allen babyboomen. Eva, dan moet dat overzicht ook in de nieuwe opening, mooi alles bij elkaar *had zo graag Nigels zakje nog gehad *(ben daar geloof ik niet de enige in )
Merrie Hengst Uitgerekende datumPaiti van Weremere X Tolkien van Weremere - 14-04-2010Ravien X Tolkien van Weremere - 28-04-2010Fionnuala v.w. X Tolkien van Weremere - 05-07-2010Merries buitenaf gedekt door tolkien:Ivana X Tolkien - 25-06-2010Nellie X Tolkien - 07-07-2010Rosa King X Tolkien - 23-07-2010Dat waren ze voor volgend jaar
hihi Puchje dat herken ik vwb Snowdon Al weet ik nu wel beter.Annique, als het niet erg is hou ik het even bij die eerste 3 Rekenen jullie met 340 dagen?
Ik ga kijken wat ik daar aan kan doen, Mirjam.Je hebt wel excel?Ik mis alleen Noa de data nog volgens mij...
dat vind ik niet eerlijk want daarlijk moet ik weg en mis ik de sluiting van dit topic wil ook op pagina 500 wat neer zetten
ja he.... ook al over de helft, dan denk je na 2 maanden van het zit allemaal wel goed maar kan altijd de hele dracht door fout gaan jammer genoeg