Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier was hij net uitgeroepen tot ster (en dagkampioen, maar hij was ook de enige in z'n klasse
), was ik door zo'n beetje het hele stamboek gefeliciteerd en moesten we de ere rond nog hollen 
. Is niet dringend hoor daar niet van maar je kent het toch blijven kijken in de hoop dat er wat op komt en klein zusje (4) kan niet wachten op haar "my little pony" echt een paardengekje dat
. Vandaag ook gestopt aan een weide van een amha fokker en wat was ze triest dat ze niet eentje mocht meenemen direct maar daar zijn ze toch was boven budget zo
.
Krijg je je glimlach nog van je gezicht?
Niet echt. Ik was ook zo stervensnerveus. Vreselijk
Duurde allemaal wel heel erg lang, hij heeft van 9 tot 1 aan de hand gestaan. Beetje rondkijken, beetje tutten met z'n vriendinnetje Dakota en vooral veel geaaid worden door ons en door andere mensen. Hij vond het vreselijk gezellig, maar hij was ook heeeeeel erg blij om weer thuis te zijn. Hij heeft nou lekker een paar dagen vrij, ik heb vandaag ook een bijkomdag. Woensdag weer rijden.
Gelukkig heb je Eros, tof dat je nu zelf rijdt ook!
Woon je straks dan ook dichterbij de paarden, of juist niet? 
Kaat, hoe is het met jou? En met de paardjes?
)
)
en reageren uiteraard, sterkte met verlies van de kat! Wel mooie leeftijd behaald!

had graag gereden!