Begin me gelukkig alweer beter te voelen, kon het ook niet laten om toch even een klein rondje op Vince naar buiten te gaan. En nu weer lekker rustig aan
.
Ik heb een fijne instructrice. Kan goed overbrengen wat ze bedoeld en neemt de tijd dingen uit te leggen. De instructrice die ik daarvoor had bleef zo hangen in de basis dat ik duizelig werd van de voltes rijden
, ook zei ze dat Bert nooit op twee teugels zou gaan lopen (voor mij was Bert's mond aardig verpest door het onnodig rijden met stang met kinketting
).
Dankzij de lessen van mijn huidige instructrice heb ik Bert uitgebracht tot in de M2+3 tussen de paarden. Daar ben ik zo trots op, Bert was echt nog het oudere type haflinger, inclusief brede kont, borst en korte pootjes. Dat was mij zonder haar lessen nooit gelukt. M2 was ook ons hoogtepunt, ik had al besloten niet verder te gaan, werd te moeilijk en het moet wel leuk en eerlijk blijven.
Met Vince heb ik geen amibities, maar probeer wel elke 3 tot 4 weken een les af te spreken, worden we nooit slechter van.
Grrr; ken niet alle buurman verhalen, maar wat lijkt het mij dat een vervelende situatie
. Krijg je elke keer het gevoel dat je hem ook nog eens de gaten moet houden.
Puchje; komop, ff doorbijten
, dan heb je het weer gehad. Waar staat SOG voor
??
Sita; succes op de verjaardag, is zo ook geen leuke zondagbesteding
.
Eevj; hoop met je mee voor Mallows hoeven
.