Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

NikitaGoGo schreef:Ik heb trouwens een half uur geleden Maxolo nog even zijn manen en voorpluk gekamd, hij moet morgen netjes zijn, er komt tinkervisite....
(en manlief).
.

Goede kwaliteit.
snowdon schreef:ja, maar die zijn van het najaar of de winter en dat zijn naar onze ervaringen wat zwakke katten gedurende heel hun leven

dobbel schreef:He ik baal er echt van ik heb nu al 4 keer op free geklikt moet dan 35 seconden wachten en dan niks,
Bonte schreef:dobbel schreef:He ik baal er echt van ik heb nu al 4 keer op free geklikt moet dan 35 seconden wachten en dan niks,
Hier ook zo
Op free klikken? Waar is dat voor? Boya schreef:NikitaGoGo schreef:Ik heb trouwens een half uur geleden Maxolo nog even zijn manen en voorpluk gekamd, hij moet morgen netjes zijn, er komt tinkervisite....
En dat was ik(en manlief).
Lekker tinkies gezien, mooie ruimen gangen, mooie knie-actie en een lieve Max (wat een schatje).
Nikita, Romy en Sissi waren ook lief en leuk, maar ik val toch als een blok voor mannen![]()
Is het een idee om op het tinkerforum een apart verjaardagtopic te maken. Een soort kalender waarop iedereen kan zetten wanneer ie jarig is. Hebben we in een overzicht alles paraat???
Bonte schreef:dobbel schreef:He ik baal er echt van ik heb nu al 4 keer op free geklikt moet dan 35 seconden wachten en dan niks,
Hier ook zo
leuk filmpje. Het is dat ik het zo druk heb, anders wil ik ook eens mee
NikitaGoGo schreef:Boya - sommige mannen dan he.... was erg gezelli trouwens jullie bezoek!
NikitaGoGo schreef:Goed idee Boya die verjaardagskalender !!!