[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:22

NathalietjeB schreef:
hetlevenwint schreef:
Oliebol mensen, hebben jullie ze zelf gemaakt of ergens gehaald ?

gehaald maar maak ze volgend jaar lekker zelf....met kerst zijn mijn zelf gemaakte bollen toch een stuk lekkerder :j

Gehaald en niet te eten gister kotsmisselijk op bed gegaan door de oliebollen

NathalietjeB

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:28

ik zit hier ook aan best wel uh...nou ja jullie snappen em wel zit ook telkens op de wc me eigen leeg te kakken...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:56

Dat moest ik echt weten Nathalie...
Ik heb zo al heel de week keelpijn en dan een dag niet en dan weer een dag wel ...
En vrijdag kwam er het een en ander in een emmer terecht {:)-:

Nu Jack zijn zijkanten en buik al een beetje geborsteld nu nog zijn manen en staart aanpakken, zijn sokken nja daar wacht ik wel mee tot het weer droog is.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:01

Ik ben heerlijk gaan mennen met Jacky (shet). Was reuze gezellig, want kwam hele lieve mensen tegen :) Ze hebben enkele foto's gemaakt van ons en we hebben even gekletst. De man zei dat we assorti waren, omdat onze haren op elkaar leken :') (Jacky had vlechtjes in gehad en heeft best wat manen en staart en mijn haar was gisteren gewassen dus extra fluf :P ) Een eindje verder nog 'penny' snotaap jongens tegen gekomen 'Ocharme die pony, wàt een zweep zeg'. Dan had ik echt iets van 'Als je er niets over weet moet je maar effe je mond houden'. Gelukkig ben ik altijd erg beleefd en heb ik het gewoon genegeerd. Stukkie verder op nog prachtig veld tegen gekomen waar we even gegaloppeerd hebben (héél netjes en beheerst, was super trots op men mannetje!) Heb het nu wel mega koud aan men billen. :P Ondanks het zonnetje was het namelijk wel erg fris.

Balen zeg Lor, vervelend hé. Normaal zou ik ook niet kunnen gaan rijden.. Maar heb geluk gehad dat onze plannen niet doorgingen.
Oliebollen, zwijg me erover, heb net zulke honger en wat is dat toch eens lekker om te eten zeg :9

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:06

Ik heb uiteindelijk meneer zijn zijkanten geborsteld (is al veel aangeklit spul af weer) en zijn manen en staart deels hervlochten. Nog uitgemest en nurtural bekeken (bekeken hoe de neusriem beter zat).

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:41

de paarden hebben zich goed gehouden op stal hoorde ik straks.enkel 1 jongere hengst die wat banger was.zag net ook nog de stalhouder,vriend en dochter en ze kwamen me allemaal nog persoonlijk bedanken voor hun cadeautje.Ik had dus een geluks/beschermengelmuntje voor hen ieder gekocht.na het sms-je van mij zijn ze gaan kijken wat er nu lag in mijn kastje.daar vonden ze het.en zo hebben ze elkaar de briefjes voorgelezen en uitgepakt.ze moesten toch bij de paarden blijven.ik hoop dat ze de muntjes bij zich gaan dragen,maar dat is aan hen natuurlijk.
Beterschap aan iedereen die ziek is!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:47

fijn dat alle paardjes t allemaal goed gedaan hebben ook de paardjes hier op t land hebben t lekker rustig gehad...
heb gizmo maar ff gepoetst en gevoerd vandaag en ze manen beginnen nu lekker dik te worden en ze staart is nu net zo een egel borstel idee xD ziet er niet uit lange stekels aan de bovenkant en onder is gewoon netjes lang..

ik hoop dat er zich eerdaags een leuke koper meld voor hem en dat hij bij iemand komt waarmee hij wel een klik heeft

buh ik word ook echt helemaal gek van me gesnotter loop al een week met een snotneus -O- en ben al iedere dag aan t stomen maar t wil niet weg

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:25

Nog een gelukkig nieuwjaar iedereen!

Vandaag zijn we met de hondjes naar de paarden geweest.
Shiva heeft wat schrik van honden maar vandaag deed ze zich erg stoer voor.
Ze ging zelfs even aan één van de honden snuffen :j

Ik weet misschien wel een leuk liedje voor in het filmpje :D
http://www.youtube.com/watch?v=rAcMhxqdDi0

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:29

Claudia: Leuk liedje! Ik zocht toevallig ook nog een liedje, bij wat video's die ik samen wilde voegen. Wel heeeel toepasselijk :D

Vandaag lekker in het water gespeeld. Vind ze echt fantastisch <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik had zo niet verwacht dat we nog 2013 zouden halen 2 maanden geleden. Wat maakt je dat een dankbaar mens als je op stal begroet word en je je pony zo lekker ziet genieten <3

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:38

Nathalie: Wat een rare enge man. Ieeel, goed dat je hem hebt weggestuurd. Volgens mij zou mijn mond echt open vallen als iemand zoiets zou vragen. Ik hoop dat je een leuk baasje kunt vinden binnenkort. Mooie doelen heb je ook voor 2013.

Marja: Dat is eng zo dicht bij de huizen..

Leonoor: Al wat beter ?

Andrea: Gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* Of heb je zomaar 1 januari opgegeven :P

Lor: heb je nog gereden met het hoofdstel ? :)

Claudia: Altijd leuk als de hondjes mee gaan..

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:45

Nee nog niet gereden met het hoofdstel maar heb wel gemerkt dat die op mijn vragen vanaf achter/langs zij hem beter reageert als ik de neusriem een gaatje lager doe, zoals het stond ging ook gewoon... die reageert gewoon net vlotter zo.

Ga er wel mee rijden, vandaag was de ideale dag voor te rijden maar m'n mam bleef in haar bed liggen tot 15u s'middags. En ik zat beneden vast met een hoop kleuters... tegen dat ze dan beneden waren heb ik z'n manen, zijkant, buik en staart nog gedaan(moest ik zoizo vandaag doen) en nog even wat links en rechts en achterruit gevraagd met de nurtural. Ow en uitgemest (een kwartier later was het donker).

Nu kan eigenlijk ook niet kwaad om regelmatig vanaf de grond te vragen, met wat geluk kan ik er morgen of donderdag op met het hoofdstel.

Kee in het water gespeeld <3

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:04

Ben niet de enige met een griepje zie ik, beterschap allemaal!
Lijkt me ecng van die grote vuren zo vlak bij je huis!

Net langs mn stinkervriendje geweest, hij was weer zo lief! <3 Echt mijn vriendje.
Met 1 van zijn stalgenootjes ben ik minder blij, dat kreng beet me in mijn hand! {:)-: grrr! Ik was gewoon Gijs aan het knuffelen, pakt ie in een keer vast en goed ook. (Verwend kreng kon t niet hebben dat ik m negeerde).
Zag ook weer een baasje van een ander stalgenootje hooi pakken en uit de hand voeren en volgens mij ook een snoepje. Vervolgens werd hun paard flink in de hoek gezet door t dominantste paard van de stal en dat vinden ze dan 'zielig' :') , ja je veroorzaakt het zelf. Als je de onderste in rang gaat voeren en je geeft de dominantste niets, komt ie dat voer natuurlijk claimen. Ik vind de leider van de kudde juist altijd heel correct, hij waarschuwt eerst, maar ja daar gaf hun paardlief geen gehoor aan, dus ja dan heb je m he. Snap ook niet waarom ze ze moeten voeren, ze krijgen zat eten en zo veroorzaken ze alleen maar onrust in de groep.

Mijn voornemen voor 2013 is daarom dus een nieuwe stal voor Gijs.
Dus nu maar hard zoeken naar een stal in de buurt van Hilversum waar ze een hengst aannemen, als je wat weet, graag pb!
Laatst bijgewerkt door jorretje op 01-01-13 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:05

Allemaal een heeeeeel happy new year en ik hoop dat al jullie goede voornemens uitkomen!

Beterschap voor alle zieken,viel me gister ook op dat er veel mensen ziek zijn.... :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:25

Alle paarden worden 1 januari toch ouder,:D hihiii

En kee dr voorpluk is net zo lang als dr hoofd!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:28

Idd Snackie. Maar goed ik ben op dezelfde dag als miggs jarig :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:31

En welk ras paard ben jij dan ?

Jack zijn voorpluk is ook erg lang maar meneer slaagt er in om 'm altijd te laten "punkie" staan }:0

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:34

Ik ben een belg :P qua omvang vnl _O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:52

:') Ik ben ook een belg... van nationaliteit

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:59

ik een semi (zeeuws vlaanderen)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:23

andrea proficiat met je verjaardag!

net me flink vol zitten vreten met gourmetten.hartstikke gezellig met broer en schoonzus(noem haar maar zo voor t gemak).nu uitbuiten bij de tv en bokt!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:31

gefeliciteerd Andrea!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:39

Andrea gefeliciteerd

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:52

Dankjullie mensen, tis een bokt foutje :P