[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:43

Hihi, ja :P Nu nog een flashy-groene polo met bruine accentjes in voor mij, dan mijn bruine broek erop, et voilà een prachtig setje :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:45

Ik doe niet aan setjes maar ben wel benieuwd naar het totaal plaatje van jou set :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:47

Moet dan wel eerst nog zo'n polo vinden hé :P Voor een redelijke prijs, mijn chaps & zadel zijn ook écht aan vervanging toe trouwens :=

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:52

Ah ja heb je al een test boomloos kunnen vinden voor Tinky ? Heb nog niet veel kunnen zoeken ga is op bokt.be moeten kijken

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:54

Nee, maar denk toch niet dat ik voor een boomloze ga gaan.. Is allemaal wel goed en wel, maar dan kan ik mijn oude dekjes niet meer gebruiken en er komen toch meer kosten bij dan dat ik dacht. Ik denk dat ik goedkoper uit kom om terug een winteck te kopen (maar deze dan wel laten passen, het zadel die ik nu heb, heb ik niet laten passen, is 2de hands en helemaal stuk aan het gaan..)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:59

Oke.. Ja wintecs zitten lekker, heb nog getwijfeld voor Jack (BJ) maar toen niet gedaan omdat ze zeiden dat de wintec wide vaak toch nog te smal waren. Had het anders zeker gedaan! M'n droom zadel is een western/arizona&atlanta van barefoot maar Jack z'n ruggetje is te kort.. ben super blij nu met m'n barefoot stella.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:01

Ik wou de cherokee heel graag :) Maar denk toch dat ik echt weer voor een wintec ga gaan, ze rijden zo lekker! Zelf met dit kapotte geval rijd ik er nog graag mee. Kan natuurlijk wel zijn omdat ik een wolletje onder men kont heb :P

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:06

ik heb nu een beetje een oud en nieuw gevoel.nog 10,9,8,7 .....pagina's.
tjeempie wat gaat dat hard zeg..

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:06

Ik vindt wintec ook lekker zitten hoor :D. Maar m'n barefoot is echt een zetel.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:09

Hihi, ja, we gaan vooruit! :P (Het pannenkoekenzadel van men shet zat ook goed hoor :o Het westernzadel daarin tegen.. mijn kont was te dik _O- )

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:11

Was gisteren wat aan het prutsen met m'n camera.. daarruit kwamen deze (niks met paarden te maken i now)

Afbeelding

Hier naja het was meer dat ik aan het prutsen was met m'n dof en ja wou m'n nagelak op de foto hebben (is watermarble en gewoon)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HNMDNU6E.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OYRVC7GG.jpg

En hier m'n nagellakjes:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8WSB86PJ.jpg

Er moet nog veel geoefend worden maar ik leer graag al doende... Is ook heel wat anders dan met m'n gewone camera geweest nu (heb een canon 40d)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:17

Leuk :D Ik heb momenteel flashy blauwe aan, en heb er tijdens de les nog met alcoholstift stippen op getekent :') Thuis wou ik er doorzichtige nagellak over doen ter bescherming, lopen de stippen uit.. :oo

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:22

Nou zonder zadel zit ook heerlijk :D.

Ik doe gewoon met andere nagellak en ga dan eens zoeken voor een stiftje voor m'n zebra printjes eventueel. Wel klote dat het uitgelopen is maar alcohol stift gaat uit met alcohol als je er met deo overgaat loopt dat ook vaak uit.. :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:31

Ohja, dat herinner ik me nog goed! Had er iemand met alcoholstift op een vriendin haar been geschreven, ging er mooi niet uit. Zei ze dat deo hielp, zooo, was een heus deo gevecht! Mijn kamer rook een paar uur naar de deo _O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:38

HAHA, wij in school eens.. iemand van de vorige les had met alcohol stift zitten kleuren op de band de les er voor. De leraar heel eenvoudig "heeft er iemand deo mee".. even later werd heel die bank met deo ondergespoten :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:16

Super Sandra! En heeft hij een lekkere galop :)?

Hopelijk valt het mee eva, duimen draaien voor clovertje.

He, dat is ook niet leuk als je verwacht een ritje te gaan maken met Tinky.. Kan me je reactie wel voorstellen.
Zou de jeuk alleen door het verharen komen?

Hier verhaard izzy een beetje, alleen de witte haren nog maar. De furminator is een uitkomst!

Leuk dat je zo aan het experimenteren bent hetlevenwint. ik heb zelf een canon 1100D maar moet hem nog helemaal onder de knie krijgen.

We hebben vandaag echt weer zo lekker gereden, we zijn weer naar het beestenveld gegaan, maar dan net de andere kant. We moesten eerst een stukje langs een hele drukke weg (middepeelweg) en dan konden we het bos in. (zo loopt de ruiterroute iniedergeval)
Ik ben even naast Izzy gelopen maar dat was achteraf echt niet nodig, ze waren super braaf. Er kwamen eerst allemaal vrachtwagens, toen een tractor met heel lang rammelding, daarna een snel rijdende hoogwerker die veel lawaai maakte, toen een paar scooters en ook nog een crosbrommer. Mijn maag draaide zich een paar keer om, maar de paarden liepen braaf door. Mama zat gewoon op Indy, die was meer bezig met een plasticzakje in de sloot.
Daarna echt de hele dag gereden, er lopen veel slootjes en een soort kanaal door het bos dus we moesten een paar keer omrijden omdat we de route niet precies weten. In het begin vonden ze de watervalletjes wel gek, maar later alleen maar heel intressant. Ook zijn we nog door een heel heuvelachtig stuk gegaan. Izzy is nog bijna op een kikker gaan staan, gelukkig kon hij net optijd opzij springen.
Daarna naar huis, paarden verzorgt en aan het avond eten, inpressie van de voorgerechtjes;
Afbeelding
Heerlijk gegeten, daarna ook nog triviant gespeeld.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:17

ziet er lekker uit hoor :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:44

elliecuijk schreef:
ik heb nu een beetje een oud en nieuw gevoel.nog 10,9,8,7 .....pagina's.
tjeempie wat gaat dat hard zeg..

Ja he! *\o/*

@ Jacky.. als je geen Cowboy Magic kunt vinden, geef maar een gil, ik heb ze op voorraad! :j

Het ging al beter met Diaz! Ik kon veel vacht wegkammen vandaag! En ze glom zelfs op haar hals! <3

Lekker eten hierboven! _/-\o_

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:46

wow voor hoeveel personen is dat wel niet??

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 00:06

het voorgerecht voor 10 personen :P

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 00:24

Wauw Draakje,dat ziet er geweldig uit!

Super Karlijn,dat Diaz al wat glom.

Ik heb ook een furminator en een geweldig meisje wat elke woensdag op Wo rijdt,
daardoor istie al bijna door de wintervacht heen.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 00:29

<3 Zit nu heerlijk relaxed,fris gedouched en met een biertje en manlief op de bank en dat komt allemaal door mijn Odje! <3

Van morgen eerst stallen uitgemest,daarna heerlijk gewandeld met Od en bokker Berdien en haar Jessie in het bos,
Bij terugkomst toch nog ff op Od gaan zitten en ze was zo lekker relaxed,rondje over het plaatsje achter de schuur gestapt onder begeleiding van Berdien en ze vond het allemaal prima,wie weet kan ik ooit nog rustige stapritjes met haar door het bos maken,zou ik geweldig vinden,dus duimen dat we haar artrose een beetje onder controle kunnen houden.

Verder wens ik iedereen een fijne avond! :j

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 02:29

Ff over die furminator(en dan ga ik gauw slapen) check ebay.. heb de mijne voor 10 euro gekocht via engeland!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 09:27

@Karlijn; Dat is allemaal goed en wel, maar ik heb hier 2 irritante ouders :P Ze doen altijd énorm moeilijk over de betalingen..

@Draaakje; Geen idee, ik hoop van wel.. Mijn shetje had al een tijdje enorme jeuk en veel last van wondjes, nu weet ik niet, of dàt besmettelijk was/is, want mijn moeder wou geen DA laten komen.. Het gekke is dat als er iets met Tinky is, ze het wél meteen doet.. :roll:

Ben trouwens enorm moe, over een uurtje vertrek ik naar Flanders Horse Expo!
Dus ik moet kijken achter;
- manenspray (liefst cowboy magic)
- furminator
- touwhalster

Ik neem trouwens zeker foto's! Ik wil vooral de Irish cob rasvoorstelling niet missen!

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 09:33

Lor, heb toevallig vorige week ook een furminator gekocht via Marktplaats. Vrouwtje uit Hendrik Ido Ambacht verkoopt paardenfurminators voor 19,= en ze heeft ook voor honden, katten, langharig en kortharig voor minder ;). Ik heb eventueel het e-mail adres van haar voor geinteresseerden.

Karlijn, auw, sterkte met je pijnlijke teen.

Maartje, zo he, je hebt er nogal werk van gemaakt. Ziet er goed uit!

Jacky, cowboy magic heb ik bij 1 stand zien staan op de Horse Expo. Enneh ........... veel plezier vandaag. Voorstelling van het tinkerras viel me een beetje tegen. De Gentse Tinkerhoeve was er met 1 hengst. Verder geen tinkies gezien op zaterdag. Enneh .......... touwhalster van de 2 lazy 7 ranch zijn erg handig. Die hoef je niet te knopen, want daar hebben ze een schuifsysteem op gemaakt.

Carolien, duim, duim, duim ............ rottige artrose.

Gisteren dus naar Flanders Horse Expo geweest. Alleen netjes een touwhalster gekocht. Demo's waren leuk, standjes vielen een beetje tegen eigenlijk. Maar ja, da's beter voor m'n portemonnee ;)