Nu nog een flashy-groene polo met bruine accentjes in voor mij, dan mijn bruine broek erop, et voilà een prachtig setje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu nog een flashy-groene polo met bruine accentjes in voor mij, dan mijn bruine broek erop, et voilà een prachtig setje
Voor een redelijke prijs, mijn chaps & zadel zijn ook écht aan vervanging toe trouwens
Maar denk toch dat ik echt weer voor een wintec ga gaan, ze rijden zo lekker! Zelf met dit kapotte geval rijd ik er nog graag mee. Kan natuurlijk wel zijn omdat ik een wolletje onder men kont heb
. Maar m'n barefoot is echt een zetel. 
Ik heb momenteel flashy blauwe aan, en heb er tijdens de les nog met alcoholstift stippen op getekent
Thuis wou ik er doorzichtige nagellak over doen ter bescherming, lopen de stippen uit..
.
?
elliecuijk schreef:ik heb nu een beetje een oud en nieuw gevoel.nog 10,9,8,7 .....pagina's.
tjeempie wat gaat dat hard zeg..

Zit nu heerlijk relaxed,fris gedouched en met een biertje en manlief op de bank en dat komt allemaal door mijn Odje!
Ze doen altijd énorm moeilijk over de betalingen..
. Ik heb eventueel het e-mail adres van haar voor geinteresseerden.