't Gaat niet zo hard meer als in het begin, maar toch hard!
Wat super Janet, heerlijk toch, samenwonen! En de kans dat je je paarden mee kunt nemen is vast uniek, dus ik zou het wel weten!!!
ellieellende
Geplaatst: 28-04-09 21:39
Was ik weer! Jullie houden het tempo goed vast! Hahaha Super stoer borsttuig Janet!
Travis en Diaz hebben al geduld moeten hebben met de bazinnetjes! Hahahahaha Wel heeeel cute
Ja! Chantal, als je weet hoe je zo’n mooie strakke vlecht krijgt, mag je het mij ook doorvertellen! Op die Fries is super netjes!
Bianca is door de emotione rollercoaster gegaan, Mich maakt het gelukkig goed en gaat zelfs al weer werken morgen! En Noa neemt het ervan!
Janet gaat huisjes kieken! Leuk joh!
Het is idd nog heerlijk weer geworden, dus hebben we een lekker ritje gemaakt met Enya en Hobje! (Hobje en Desie zijn voor de eerste keer zonder ouderlijk toezicht mee op pad geweest) Willen jullie vast wel foto's van zien he? Ook leuk voor Trea je moet toch maar afwachten of je dochter heel thuiskomt als ze met mij mee op pad gaan.....
grrr
Geplaatst: 28-04-09 21:41
Lief zeg, die shet!
Net weer voer besteld, kan ik weer geld uitgeven... Gras groeit lekker nu met die regen, da's wel fijn!
Wacht maar tot je hem leert kennen! hahahahaha nee grapje hoor, hij gedraagt zich zich zoals een shet zich hoort te gedragen! Hij is zo stoer, en owee die tinkerdames een pas harder als hem durven zetten! da mag nie!
Resi_lover
Geplaatst: 28-04-09 22:01
whaha, niet schattig dus, stoer en eigenwijs
Chanel_
Geplaatst: 28-04-09 22:32
Ben ik weer Niet veel gedaan even lekker gepoetst en even losgegooid in de bak.Had ik een filmpje gemaakt met me telefoon is die weg .
Noa de slettebak laat ook echt niks merken he die muts
Ellen lekker gereden en wat een leuke shet. Niamh kan ook leuk staan zeg
Janet op zoek naar een nieuw huisje leuk
Cp dat is zeker een mooie hengstevlecht ik weet niet eens hoe het moet wil het toch wel een keer leren.
Grr weer geld uitgegeven
Travis en diazz lieve vlechtjes en dat oortje van diazz wat schattig
Bijna nieuwe topic gaat snel
Lucy_1
Geplaatst: 28-04-09 22:40
_janet_ schreef:
ieieiieieie ik ben hyper!!!!!!
Co en ik gaan misschien naar een huisje kijken binnenkort
De strakke hengstenvlecht bleek heel makkelijk, eigenlijk gewoon wat ik al deed alleen dan strakker (onderlangs vlechten) Maar met mijn reuma handen gaat dat helaas niet lukken, dus dan maar met een gezakte vlecht in de ring verschijenn ga er zondag eens een touwtje doordoen, kijken of dat helpt.
Ik ben trouwens vanmiddag wezen shoppen, even dure schoenen gekocht van mijn net zuur verdiende geld t'is ook gelijk allemaal weer op, waren even 140 euries