Wat een kútweer weer.. Er is 'nog maar' 23 mm gevallen..

Uitje met paps en mams afgelast, niet zulk lekker weer om ergens buiten te gaan lopen..
Wilde naar buiten met Amy, als het niet opklaart zal dat ook niet lukken.. *zucht* En nu gaat t weeral regenen..Koek en zopie rit Grid!
Ook leuk! Met zijn alleen in kerst-style te paard! 
Amy heeft al jaren in de zomer witte haren in haar vlekken en in de winter is ze gewoon diepzwart bont..
Niks aan de hand dus.

Ik geloof dat Martinique ook onderhand wel aan de 50 uur per week werken komt.. Die is 15..
Tegenwoordig erg normaal, komt door het chronisch te kort aan vakantiehulpen die ook willen werken en niet alleen de kantjes er af lopen. Ook met een contract van 24 uur, zoals ik, sta je in de zomer makkelijk wekelijks 42 uur in de winkel.. Ik denk maar zo, allemaal centjes!
Ik heb nog een berg werk liggen wat ik beloofd heb morgen klaar te hebben 
, want ik ga vannacht op vakantie, en we moeten hier nog wel het een en ander regelen. 

En degene die daarop zou rijden is op Roosje gegan. En Jan mocht nog op een Fjord rijden. 
Lijkt me een mooi paard! Fijn dat de introductie relatief goed verliep
Nja, en dan krijg je Ellie...
Ik weet dat je het aankan.. je bent er sterk genoeg voor! Echt! Heb vertrouwen in jezelf! 
--> moet je wel op letten met een lager uren contract ivm ziekte e.d. want dan krijg je ineens wel maar 24 u uitbetaald
en als je structureel meer uren maakt moeten ze je dus ook een contract met meer uren geven
Hier is trouwens altijd radio aan in de bak
gaat zo ff foto's kijken
en net na 6-en begon het weer te waaien en storten en nu weer droog en zon