Eindelijk zijn onze meiden weer thuis. Goed beleerd voor de koets en weer lekker op hun eigen terrein. Ondanks het warme weer wilden ze wel even spelen.
noa weer thuis altijd fijn als ze weer terug zijn de twee merrie's van mijn vriendin op stal zijn nog wel even weg en we missen ze toch wel erg..... maar ja wel twee veulens volgend jaar mooi koppel heb je traveller ze zien er goed uit en volgens mij erg blij om weer terug te zijn er komen erg mooie plaatjes voorbij
vuurtoren, ze zijn dus voor een goed doel weg. Onze twee meiden gaan binnenkort ook nog even naar de hengst, hopelijk maar voor een paar dagen. tinker_tje, mooie foto's gezien van jullie rit op de veluwe, dj vindt ik ook erg mooi
Mooi zwaar type, ik ben helemaal weg van cobs, zeker als ze zo compact gebouwd zijn met een mooi gevormd hoofd. Qua type lijkt Silas veel op mijn Loretta, maar dan bont....
hey, hoe groot is silas eigenlijk want op de eerste en derde foto lijkt hij een stuk groter dan op de tweede en vierde, of is de ruiter lengte heel erg anders?
traveller; wat een mooierds heb je toch, en schitterend zo voor die wagen Silas is ook een knapperd hij wordt alleen maar mooier nu ie onder 't zadel is! Pallieter een échte man hij wordt al echt baby-af
Even een paar leuke foto's van Gawaintje met Dennis op zijn rug. http://i5.photobucket.com/albums/y162/z ... 007010.jpg De volgende is gemaakt door Frederique Hogema. Het is zo'n verschrikkelijk lief paardje,zo vol vertrouwen naar de mensen toe. Zo'n heerlijke knuffelpony.
Zo, Baloutje ziet er goed uit zeg! Lieve kleine Kayah Kit oefent.... Brave Duncan Bolle Charlie (lief hoofdje zeg) Braaf betrouwbaar Gawaintje Kindvriendelijke Bonnie Darlah en d'r worteltje op de foto nog bij de hengst, inmiddels weer thuis. Pallieter en zijn klokkenspel Mooie meiden Loretta en Gimli gelukkig weer thuis.