Draakje, heb in je topic gereageerd. Sylke is wel bijgekomen zeg !!!
Tinkermuts, je mag foto's ook altijd naar mij mailen hoor, heb ze er zo opgezet. Maar ik geloof dat Dobbel het al voor je zou doen.
xIngridx, leuk lijkt me dat als je je "eigen" veulens weer 'ns terugziet.
Roos, ik ga toch ook 'ns foto's zoeken voor een karakteranalyse (als dat mag
), ben met name benieuwd naar je mening over de jaarlingen Kyara en Muirne. Geweldig trouwens dat je zo "close" bent met Figor. Chubby, ik ben helemaal in de war door je nieuwe avatar (wel een mooie trouwens !), ik denk iedere keer dat ik m'n eigen berichtjes tegenkom nu jij ook zo'n mooie bewegende hebt. Op 1 van die foto's vind ik Chubby qua hoofd trouwens wel erg op Kyara lijken, zo als het er vluchtig langskomt.
Roos een zuigzoen
Jellie, super foto's van Flan voor de kar. Wat staat dat tuig haar toch geweldig stoer
. Je ziet er ook ontspannen uit op de bok. Fijn dat het zo goed ging, en leuk eindelijk ook Jan 'ns mee op de foto op de kar. Hoe zou het met Cheveyo zijn, "lees" haar zo weinig de laatste dagen. Even rustig aan doen misschien ?
Gisteravond dus naar de verjaardag van m'n schoonzus geweest, bleven slapen, dus aan de Apfelkorn
. Voel me nu wel een beetje brak, dus vanavond lekker vroeg m'n bedje in. Frits heeft nachtdienst dus lekker het bedje voor mij alleen

Autootje is van maart, maar vind het nu al geen nieuwe meer
grapje.....