Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimby schreef:Nientsje wat goed je buitenrit! Kan me helemaal voorstellen hoe blij je bentFoto's zijn weer erg leuk, ook van zijn douchegordijn haha.
Ik vind het knap dat je die beslissing hebt genomen mbt je stalgenoot. Was het moeilijk om te vertellen?
Vandaag voor de eerste keer op bezoek bij de Tinkerdag (zonder paard want die is nog maar 2). Echt ontzettend leuk!
Ik heb Roos, Jaron en Kayleigh nu in het echt gezien.
Roos is een plaatje, in het echt nog meer dan op de foto's. Jaron onder het zadel gezien, groot en indrukwekkend. Ik herkende hem eerst omdat er een Tinker in de inrijbak wel heel turbo was. Kayleigh is een heerlijke merrie, ook erg lief. Leuk om jullie in het echt te zien!
Leonoor je dochter heeft een perfecte rondleiding gegeven aan mijn dochter, die het heel erg leuk heeft gehad.
Verder heb ik nog een halfzusje en halfbroertje van mn merrie ontmoet. Erg leuk.
Andrea misschien nog als troost. Toen jij de 80 aan het springen was (aardig hoog in zo'n klein bakje trouwens!) zat ik boven op dat terras te kijken met andere mensen die zonder paard waren gekomen. Die zeiden, wat rijdt ze hem netjes, heel vriendelijk. Dat vonden ze knap want het was duidelijk dat hij heet was. Ze hadden andere mensen een stuk minder zien rijden. Dus je viel wel positief op![]()
Als jullie leuke foto's hebben plaats je die??
Nientsje schreef:Het leek me wel erg moeilijk, maar ze begon er ook zelf over dat het misschien maar beter is, dus het werd me makkelijk gemaakt
Fijn dat je zo'n leuke (Tinker)dag gehad hebt!
Mijn dag is nogal zuur geëindigd..
Die mooie draffoto van Feike had ik met de boktenquetekorting gekocht en vandaag had ik eindelijk een lijst gekocht.
Die had ik opgehangen en was er supertrots op.
Nu was de ontvanger van mijn tv overleden dus ik was met mijn vader een nieuwe halen.
Kom ik thuis... Ligt mn hele lijst aan diggelen op de grond en het glas heeft in mijn poster gesneden..
Mijn humeur ligt dan nu echt onder het vriespunt