Hoe en wanneer weet ik welke 2 proeven ik moet rijden als ik B onofficieel start?
Lowara
Geplaatst: 21-05-13 22:06
Ooh leuk leuk!!!! Gezellig pien!!! Oei... De dressuur formulieren... Mag je die ook via de post opsturen? Heb het op de ipad en computer nog nooit voor elkaar gekregen Bij wendy mailde ik gewoon de gegevens en dan ging het wel goed
flettie
Geplaatst: 21-05-13 22:08
Lowara schreef:
Ooh leuk leuk!!!! Gezellig pien!!! Oei... De dressuur formulieren... Mag je die ook via de post opsturen? Heb het op de ipad en computer nog nooit voor elkaar gekregen Bij wendy mailde ik gewoon de gegevens en dan ging het wel goed
Oooh dat maakt niets uit, het is mijn fantasisch technisch inzicht... Ik krijg de computer niet eens zelfstandig aan zonder erik. En zaken als verspringende teksten, F toetsen of internet truukjes... Heb je aan mij geen goede Daarom vind ik de Ipad zo fijn.. De snap ik nog min of meer. Maar daar kan je die formulieren niet mee invullen en opsturen, echt irritant.
Ehm... Ja... En niet zo'n klein beetje ook...... HAAT het als ik dingen moet downloaden en bewerken etc. Kom er totaal niet uit, zelfs niet met 10 keer een goede uitleg. Zware frustraties altijd dus.... Hbo studie had ik zelfs standaard medestudenten die zonder te vragen extra gingen downloaden of bewerken voor mij juist omdat er standaard van mij een vingertje omhoog ging of er een papieren alternatief was
ik ben er ook bij zaterdag en zondag samen met mijn dochter voor het eerst slapen haha.. ben benieuwd of ik uberhaup een oog dicht doe snachts maar we hebben er superveel zin in.. nu het weer nog meewerken dan komt t helemaal goed:-)
Die heb ik..maar die ligt in zijn slaapzak en ik onder dekbed..als ik in een slaapzak lig, raak ik verstrikt, vanwege mijn gedraai..haha
starjo
Geplaatst: 23-05-13 12:00
Het wordt gewoon minimaal 25 graden overdag en s,nachts. Het slechte weer en de kou hebben we allemaal al gehad, zal toch zeker wel een keer lekker worden
Ik ben nog steeds op zoek naar muziek voor de kur, lekker vlot,
Hier ook benieuwd hoe laat we vrijdag erin kunnen..
En ik hoop ook op mooi weer.. pff vandaag stond paard dik ingepakt met zijn regendeken met hals in de wei.. halllooooooo het is bijna juni!!! Hij hoort met een vliegendeken te staan met een licht gebrande neus!! Ook hebben we maar weer de sneewboots aangehad, kachel hoger gedraaid en chocomelk ingeslagen...
Ik twijfel! Om springen om te zetten naar cross. Hoe laat verwacht je dat de cross op zaterdag begint michel?
MichelR
Geplaatst: 23-05-13 18:16
o dat weet ik niet. ik zou bijna zeggen na het springen maar we hebben natuurlijk ook nog de estafette en pocahontas. Dus, kort samengevat, ik weet het nog niet.