Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha
heb t eens een x gehad, gewoon bit tussen de kiezen en gaan. brr
fayem89 schreef:http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... kpony.html
als iemand nog een heel goed huisje weet voor deze onwijs lieve merrie?? ik hoor het graag!!
waarom staan al die aparte kleurtjes toch zo ver weg hier vandaan dat is voor mij echt aan de andere kant van nl om daar te gaan kijken
vanmiddag liep ik alweer met blote handen jas open maar nu sjaal weer om muts op me hoofd handschoenen aan en jas dicht t is weer veeeelste koud
vind t wel ontzettend dubbel dat gizmo morgen word opgehaald...en hoop ook dat tie gewoon lief en braaf de trailer in gaat en dat hij heel op ze niewe plekje terrecht komt..
fayem89 schreef:Het is echt een onwijs leuke merrie.. jong maar heel betrouwbaar... ze loopt mee met kinderfeestjes en is netjes opgevoed..
als je echt opzoek bent en je hebt echt zoiets van Jaaa dat kan het paardje zijn wat ik zoek dan heb ik een flinke reis er voor over..
voor denz heb ik 3 uur gereden! haha en dan ook nog terug!
haha voor gizmo had ik door mijn irritante tom tom dik 2,5 uur gereden en opeens via de terug weg ging t veel sneller stom ding...