ow die waterbak mijn god he wat een sprong zit eigenlijk nogte wachten op mijn valfoto en me broertje
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-10 19:56
Was inderdaad een val Mirthe. Ik zag Troy omhoog komen. Desiree deed het knap zo voor het eerst op een vreemd paard en met zo weinig slaap. En Evy die toch haar angst overwon. En ach Desiree.. Helaas niet de plas maar het wel een mooie...
hij was wel geniaal he... kon echt ff niet meer omhoog komen van het laggen majah, hallo, had al 4 bijna vallen overleefd het moest een keertje verkeerd gaan vond het wel super!! en heb echt genoten... maar voel nu wel spierpijn op plaatsen waar ik em normaal niet heb mijn benen bijvoorbeeld
Pfff, ik kijk echt zoooo uit naar de tinkerdagen! Lekker lang weekend genieten enzo...
Gilbey
Geplaatst: 18-08-10 10:15
Aaaah, nu is Beggar weer kreupel, links voor Hij loopt alsof hij gevoels kreupel is op linksvoor en soms kan hij zich er wel doorheen zetten. Ga zo eerst even met de hoefsmid bellen, zijn hoeven zijn deze keer veel sneller gegroeid dan de vorige keer misschien is dat een aanwijzing voor wat er mis is. (hoefsmid komt elke 7/8 weken) Volgende week zou hij iig al komen om Gilbey met nieuwe ijzer naar Oostenrijk mee te nemen. (bij de weg: het is nog 11 dagen voor ik naar Oostenrijk ga, komt nu wel heel snel dichterbij)