Dat mocht ik willen.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat mocht ik willen..
Wat ben ik toch gek op die merrie die is zo makkelijk pallieter lijkt echt op haar
.
ga ik van de week ook maar weer eens doen!

l0rdJ schreef:Vandaag weer heerlijk gek gedaan en met de moeder van pallieter door het land gegallopeerd op een halstertje zonder zadel, verstand op nul en gaan met die banaanWat ben ik toch gek op die merrie die is zo makkelijk pallieter lijkt echt op haar
Trouwens, wat een vage gast die ging dansen bij 't 2e optreden van Rachel, 'k heb me dood gelachen, niet allen om hem, maar ook 'm m'n moeder, zegt ze "wat is dat nou weer voor engerd, 't lijkt wel een halve vrouw" nou echt, zoiets zegt mij moeder echt nóóit

en nog 1 met gesmolten pure chocolade 

)
Klinkt spannend in ieder geval.
Op één van haar benen is de rasp weer in volle glorie teruggekomen en het bloedde een beetje. Maar er zaten ook vliegjes op en dat vind ik helemáál niet fijn
Dus ik heb even wat acederm erop gespoten, hopelijk verjaagt dat ook een beetje de vliegen. Maar goed, ze heeft wat last van zwangerschapsemoties
dus ik moet haar straks maar weer even omkopen met een lekker korstje brood en kriebelen in d'r manen