Leuke foto's van Taisha. Leuke aftekeningen heeft ze!Vanavond weer bij mijn kleine mannetje Rino op bezoek geweest in de opfok.Hij groeit ineens erg hard lijkt wel! De grootste en de kleinste van stal zijn dikke maatjes Haaai vrouwtje! (zn bles wordt weer zichtbaar!)
vanochtend geboren Sabia X ITS Bandit = Duncanen hier is die voor 2010 alweer in de maak ( phhh je had me moeder moeten horen dat Wilgje weer gedekt was )
Heerlijke plaatjes weer gezien, .Vandaag heeft Kiara lekker de aandacht van kids gehad,eerst tutten,Daarna lekker even rondjes stappen,Groetjes Cindy.
Knappe Boi! in zijn winter en zomervelletje!Kiara die geniet van de aandachten Serada die a een grote meid wordtParadiso 13 maanden oud (v. Silas)
wat een mooie foto's toch allemaal, ik zal zaterdag eens echt de tijd nemen om echte mooie plaatjes te knippen, mits het mooi weer is natuurlijk
Prachtige plaatjes allemaal. Vooral Bing is echt om verliefd op te worden. Helemaal mijn smaak! Hier twee foto'tjes van Duncan en zijn bijrijdster tijdens een dressuurlesje vorig jaar.Hij maakt zich een beetje heet, maar dat geeft wel een stoer plaatje.Braaf door zijn hele lichaam buigen.
Wauw prachtige paarden weer zeg! en die veulensssss Gisteren is King Arthur bij de merries ingegaan en dan krijg je prachtige plaatjes!
KootMiraDrum schreef:Wat ziet hij er goed uit zeg! Dikke billuh!Ja he, door het rijden is hij erg opgeknapt en heeft hij zn spieren goed ontwikkeld en lekkere billen heeft hij zekereen topic. winia4ever @ [ITP] Hengst is gisteren bij zn kudde in gegaan! mooi pics