Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SuperRoos schreef:hieke, ik ben ook benieuwd op wat voor dieet ze nu staat..
verder komt je beschrijving erg overeen met die van mij toen hij op zn ergst zat qua resistentie.. hij was ook helemaal hyper en soms niet te houden, schijnt dat daar wel een link ligt naar een magnesiumtekort..
Heb mijn paard het wel gegeven, ondanks ook zwakkere lever en nieren maar hij deed het er erg goed op.. Ben nu even gestopt, idd om die organen te sparen..
Lastig als je iets eigenlijk moet geven, maar het risico niet kan lopen met overige organen...
Hier was vanmorgen de dierenarts weer... Fiek zn glucose is nog helemaal super. 4.4 was de waarde en dat is 1,2 punt lager dan de vorige keer..
Fiek zit gelukkig dus nog in het eerste stadium van de IR (ik was bang dat zijn glucose al verhoogd zou zijn..)
Nu even een klein weekje wachten op de insuline uitslagen..
hieke_81 schreef:Het hyper zijn van Trissa met een link naar magnesium tekort kan ik mijn niet voorstellen, daar uit haar bloed kwam dat haar magnesium goed is. Maar mijn merrie is denk ik van zichzelf wat hyper... Want ook de nieren waren volgens mij wel goed.
Uit het bloedonderzoek kwam naar voren dat ze IR heeft, dat haar lever niet goed is en de waardes voor spierbevangenheid lagen erg hoog. Ben ook erg benieuwd naar de uitslagen als ik weer bloed ga afnemen.