En verder vergeet ik ook nogal veel geloof ik, maar moet nu naar de 3e vergadering.... zit ik erg zielig te doen? voel ik me ook een beetje, heb stampende koppijn...
Volgens mij steken we elkaar aan hierzo!! Er zijn er veel ziek, zwak en misselijk!!
Ik zelf voel me vooral vanavond best een beetje zielig...... Heb de afgelopen 3 weken erg hard gewerkt aan het bewerken van de film van kamp van het werk. (zo'n 4 uur film gemonteerd tot een film van een uur) En die film wordt vanavond aan de ouders laten zien....... En wie kan daar niet bij zijn?????? Juist ik!!!
wat sneu dat je je eigen gemonteerde film niet kan zien.
Ik voel me gewoon niet helemaal fit. Ik ben nooit echt ziek. Ik hang er altijd 3 weken tegenaan. Maar ga altijd wel gewoon door. Ik ben nooit ziek genoeg om thuis te zitten (vind ik).
Even een kleine kennismaking van mijn grote boze zwarte monster
Ik had een paar weekjes geleden een leuke foto sessie van een vriendin. De foto's zijn prachtig, maar heb mijn zwarte duivel nog nooit zo boos gehad Dit is zijn normale gezichtsuitdrukking
Laatst bijgewerkt door Jonge_Monte op 18-11-08 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
haha ben het helemaal met je eens. Wilco zijn tweede naam is Sake. Dat vind ik echt een domme naam. Ik kende namelijk een hond, een friese stabij, en die heete ook Sake.