[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 16:15

Niet bevriend mee op facebook, hier verslag doen hé!

Tja heel het jaar mag er een paneer laag op eens per jaar mag het er wel eens af ook hé :p. Zeker na al die producten die er in gaan tijdens het jaar. Zijn sokken zijn nu wit/geel (eerst waren de topjes nog bruin achtig) dus is al wat gebeterd. Ga ze over paar dagen/weekje nog eens laten weken in de hoop ze nog wat lichter te krijgen gelukkig kan ik 'm gewoon met zijn benen in een emmer zetten voor een uur bij wijze van spreken. Is terug te warm voor wat te doen met hem.

Sinds vandaag terug een kitten, Tod(d) is ondertussen 23dagen weg en 99% zeker aangereden geweest. Het kleintje zit nu buiten vast met water en eten zodat die wat went hier. Helemaal anders dan mijn Tod geweest van karaktertje. %) :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 16:52

:wave:

Ik kom ook weer tevoorschijn, heb weer internet, zelfs hier op de Duitse grens werkt dat! :D

Joanne, ik durf Lola zeker niet los mee te nemen. Bij Tinkerplein had ik de luxe gelijk het bos in te rijden, dan ging ik op Caily met Lola aan het touwtje en stalgenootje als back-up een blokje om. Nu moet ik eerst langs de weg/fietspad, en geen back-up meer, dus zolang Lola niet thuis kan blijven hou ik het bij rijden in de bak. In jouw geval zou ik Noeka gewoon bij Gi laten, wennen ze snel genoeg aan!

Toffe arabier Nienke! Al maak je mij toch gelukkiger met een vlek :P
Hoe was de grote dag?!

:wave: Caroline, fijne vakantie gehad?

Khaleesi lijkt al zo af, bij Shetten oogt een jaarling heel anders dan bij een Tinker :+ :) (waar heb je dat halster weg? O:) )

Mooi resultaat van Vlinder, Jessica! En mooie foto's, knappe merrie!

:wow: Wow, Gijs wordt groot, heb je een foto van hem helemaal?

Fijn dat het feest van je vader goed is verlopen Ellie

Goed om te horen dat je wat hebt aan de tips Jonore, langzaam aan wordt je Tinkermeisje een volwaardige dame!

Welkom terug Denise, hoe is het met je mooie paardje?

Pip braaf bij de tandarts :)

Foto van de kleine Lor? :))

Nou, ik ben weer bij. Vlieg nu snel naar buiten voor de dagelijkse wasbeurt van mijn dame, gisteren dr achterbenen, vandaag mag ze helemaal, morgen weer de achterbenen, dan vrijdag nog een keer helemaal, zaterdagochtend eventueel nog een keer de achterbenen en dan moet ze wel redelijk wit zijn op de keuring. Kreeg op facebook de tip van afwasmiddel met citroen, waanzinnig! Lijkt stuk beter te werken dan zilvershampoo, groene zeep of biotex. Eens zien of ik die mening vandaag behoud :P

noaenkelly

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:02

Jaa het was idd een kruising met een Pre. Op die foto lijkt hij inderdaad heel groot :D maar is in het echt niet zo. Dan is hij wel iets kleiner. Hoe was je bruiloft Nienke? En wie hebben er nog meer de komst van de vliegtuigen met de overledene gezien? Ik vond het zeer indrukwekkend!

noaenkelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:03

*IS een kruising :p

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:07

Heb wel een foto maar eerlijk gezegd zegt mijn gevoel dat vanaf ik 'm ga loslaten dat die weg gaat zijn. Of ik 'm nu een dag of 3 maanden vasthoud, die spreekt mij eigenlijk niet zo aan. Het jammere is die is zoooo schattig maar ga toch even zien of ik niemand beter voor 'm vind, anders laat ik 'm los (mijn moeder zou 'm eigenlijk al vanavond los laten maar hoop iemand te vinden) en laat ik hem zelf de keuze er is eten er is drinken. Tja

Heb foto's gezien ook van de lijkwagens is inderdaad zeer indrukwekkend :(.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:49

Pip weer tandjes als nieuw :P

Knappe Gijs!

Ah, hetlevenwint een klein katje, zal wel even een dubbel gevoel zijn zo na Tod... Toch veel geluk met dit nieuwe kleintje.

En helemaal fijn verhuisd Lotte? Zal wel flink warm zijn geweest.
Voelen de paardjes zich al een beetje thuis :)

Halster van Khaleesi komt van Equitana, grote paardenbeurs :) Het is een halster maat klein-veulen :P

Slim die tip met citroen, ga ik ook eens proberen voor Bonnie haar staart :)

Pfoe, heftig vandaag met het vliegtuig wat aankwam... Onbeschrijfelijk..
Voor ons een hele dubbele dag, want ons bod op het huis waar we over in onderhandeling waren is aangenomen.

noaenkelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 22:55

Dat lijkt me inderdaad een geel dubbel gevoel @draaakje. Wel heel erg gefeliciteerd met het bod dat is aangenomen!!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 23:14

voor mij een pittige dag,zou m niet meer over willen doen :( ;(

smiddags op visite geweest bij een kennis.haar man had vorige week op t feestje gevraagd of we dat nog wilden doen.want ze is helaas terminaal.haar lijf is helemaal verkankerd(of hoe zeg je dat).
ik zag er best tegenop,maar toch hadden we zoiets van;nu kan het nog en als zij dat fijn vindt doen we dat.je bereid je wel een beetje voor op wat je gaat aantreffen,maar toch slik je wel even.mijn vader vondt het zelfs wel eng om te zien.ze ligt daar maar op een ziekenhuisbed aan morfine,zakjes voor urine en allerlei toeters en bellen.vandaag zouden ze de morfine weer gaan verhogen dus heel lang zal het niet meer duren.

daarna natuurlijk die indrukwekkende ceremonie.daar wordt je wel stil van.heb grote delen er van gezien,ook de aankomst in Hilversum

en vanavond als klap op de vuurpijl een mailtje:een koorlid is overleden vanacht aan kanker.was al een tijdje ziekelijk,maar op zich ging t best goed.alleen schijnbaar is t sinds donderdag hard achteruit gegaan.vorig jaar december kregen we pas te horen dat hij niercelkanker had en nu is hij al overleden.

dus voor mij mag deze dag geschrapt worden...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 23:42

Als alles goed is mag de kleine kater vrijdag middag naar een nieuw huisje waar hij een luxe leven zal hebben. Het dubbel gevoel is gewoon te groot ben er denk ik gewoon nog niet klaar voor om een nieuw kitten te hebben na Tod mis 'm daar voor te hard en vergelijk ook veel te veel Tod'je met dit kleintje.
Hoop enorm dat het door gaat zodat die een huisje heeft waar die 200% geliefd word dat verdiend ieder beestje :).

Proficiat met het huis! :). Draakje

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 00:13

dat zal best dubbel voelen :( Maar voor een gouden mandje is het wel enigszins een troost.

Heb nachtdienst, maar toch even op geweest om te kijken naar de aankomst van de slachtoffers van MH17 vanmiddag. Kan erna natuurlijk weer niet meer slapen, maar ja hierna nog maar 1 nachtje.

Gijs wordt trouwens nog steeds mooier :D

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 09:29

Hlw, wat goed van je om dit te kunnen beslissen. Fijn wel dat hij naar zo'n goed huisje gaat.

Jess nog sterkte met wakker blijven in je laatste diensten.

Draakje, spannend!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:13

Was pakkend van de slachtoffers.

Kreeg eerst op facebook hele hoop commentaar zoals "een kitten van 7 weken is te vroeg van de ouders weg"... nou ik kan er toch niet aan doen. Had ook liever gehad dat die nog lekker bij zijn mama zat. :)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:25

Hier ook 2 kittens van nog geen 7 weken in huis genomen, maar ook pure noodzaak dat het zo vroeg is. Bewust wel 2, kunnen ze met elkaar spelen. En dan heb ik nog 2 volwassen katten als opvoeders.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 18:53

Bruiloft nieuws / fotobom!!!

half 9 zijn we getrouwd met getuiges en mn dochter
om half 10 waren we met hun bij de bakker voor een taartje en koffie lekker en totale verassing :) zo leuk!
om half 11 kwam de kapster/make up
12 uur de fotografen even wat shotjes gemaakt van jurk aan doen make up op doen en zoo... mn dochter die mijn schoenen aan had en dat soort dingentjes
om half 1 lekker soepje met wat broodjes en toen naar de shoot locatie met de honden

om 3 uur kwamen we aan op de locatie <3 iedereen stond er al zo mooi!!!
mn dochter kwam aan met haar space scooter met een bordje "nog 1 minuut"

toen kwamen wij aan op de scooter en ging iedereen zingen

nou ja koffie en krentewegge stond klaar en genoten van alle aandacht en leuke reacties
de foto's werden gemaakt met alle familie en zo je weet wel lekker statieportretjes en zo ;)

part of the job ;)
wel heel leuk hoor

om 5 uur lekker gegeten met zn allen en om half 8 kwamen alle avondgasten om half 12 was ook iedereen wel vertrokken
het was geweldig!!!!

de taart was heerlijk en we hebben met de kids sterretjes aangestoken en een wensballon opgelaten
super leuk!!!

de gasten hadden allemaal een email gehad (mn man eet elke dag wel een zak snoep leeg) dus iedereen moest zoetigheid meenemen! nou ik zal je vertellen we stromen inmiddels over van de snoep kan wel een snoepwinkel beginnen...

paar foto's
van fotograaf Manon ter Wierik
en via familie en vrienden nog een paar

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de mooie loper <3 mn man vindt het echt omnwijs mooi en gaaf en lief gedaan
Afbeelding

zoetigheid
https://lh4.googleusercontent.com/-AU0T ... 0%2529.JPG
afbeelding is te groot :( zeker de moeite om even te klikken!

Gastenboek
Afbeelding

super trots en mooi bruidsmeisje
Afbeelding

taar <3
Afbeelding

met mn beste vriendinnen!
Afbeelding

============================================================================

draakje gefeliciteerd dat het bod is aangenomen!!
knappe gijs kwam weer voorbij <3
ellie, wat en vervelend nieuws zeg! sterkte!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:05

Gefeliciteerd!!!! Heel geslaagde dag zo te lezen, super. Geniet van de Wittebroods weken :P

Maandag naar de makelaar om koopcontact te tekenen :D
Ben al een beetje spullen aan het uitzoeken die niet mee gaan en op marktplaats aan het zetten, als iemand nog een inboedel zoekt :P

noaenkelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:18

Gefeliciteerd !!!

noaenkelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:18

En mooie foto's!!

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:27

Mooie foto's hoor!

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:29

Wauw Nienke wat een stralende dag en prachtige foto's!
Gefeliciteerd en een heel gelukkig huwelijk gewenst *\o/*

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:35

Wat zien jullie er toch mooi uit samen! Hartelijk gefeliciteerd!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 20:31

Super zeg gefeliciteerd op een goed huwelijk! :).

Iemand verstand hier van prijzen bij handelaars zowel aankoop als verkoop, zo ja ik pb :) . Nee Jack gaat de verkoop NIET in alvast :P .

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 22:00

nienke,van harte proficiat met je huwelijk!foto's zien er prachtig uit.mooie jurk!

maartje,proficiat met je nieuwe woning!

vanmorgen nog flink in een depri bui gezeten door gister,maar na dat ik op stal geweest was bij eros,en zelf had gereden,voelde ik me al weer een stuk lichter.wat kan dat toch verschil geven.
zondag komt de eerste bijrijder weer terug van vakantie,om dinsdag voor nog eens 3 dagen weg te gaan.
zaterdag gaat de 2e weg op vakantie om 3 augustus weer terug te komen en 6 weer te gaan.
heb eros dus veel voor mezelf de komende dagen.niet erg hoor!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 02:56

Nienke van harte gefeliciteerd. De foto's stralen echt geluk en plezier uit.

Gefeliciteerd met het koopcontract en woning Maartje!

Fijn Ellie dat je toch lekker kunt ontspannen bij Eros. Geniet er maar van.

Ik ga mijn laatste nachtje in, gelukkig. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Heb erna heerlijk 3 weekjes vrij :)
Morgen na een kort tukkie maar even Vlindertje pesten. Vergeleken bij de laatste keer was ze nu super braaf bij de smid. Bij mij deed ze het altijd al goed, maar ja zo'n vreemde man aan je been haha.
Heb trouwens ook een kies van dr gevonden!
Was haar afgelopen weekend aan het borstelen en ze knabbelde wat aan het halstertouw. Toen begon ze vreemd met dr mond te doen. Net zoiets als dat een paard iets eet wat hij of zij nog nooit geproeft heeft. En hopla, daar lag de tand op de grond :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 06:09

Mooi bruidje! Ziet er geslaagd uit! Gefelciteerd!!

Knuf voor ellie. En lekker dat je eros een beetje voor jezelf hebt!

Ohh leuk! Een tand van vlindertje!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:40

Ondertussen is het kitten verhuisd, meid is er erg blij mee en der vriend hoop ik ook natuurlijk. Die is Liam gedoopt van naam :D.