[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:54

Die derde wil ik je wel mee helpen? Ik heb zo'n onwijs braaf paard, daar leer ik kinderen jonger dan 10 jaar op rijden en die gingen er de tweede les al mee door het bos (wel onder mijn toezicht). Ik denk niet dat ik een paard ken dat braver en liever is dan mijn eigen Caily :o

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:55

Inderdaad Nathalie, dat aanbod zou ik gewoon aannemen, dan weet je weer wat genieten is!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:01

dat is lief hija en wil ik ook zeker aannemen ...maar dan word dat mijn planning voor rond mijn verjaardag in mei want ik wil rond die tijd echt wel weer naar buiten kunnen gewoon normaal zonder gedoe ....dat vind ik wel een mooi verjaardagskadootje vond ik zelf....

zo en nu ga ik maar eerst eens even de hond uitlaten en me zoontje in bad gooien en proberen mijn man de rest van de oliebollen op te laten eten :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:02

Je mag er een paar naar hier gooien hoor Nathalie, heb al in tijden geen oliebollen meer gegeten :') :9

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:10

Nathalie , hier heb ik ook kaydee nog staan waar je zo op weg kunt rijden . mijn jongste van 3 stapt er alleen op los in de bak , moeders met angst heb ik er ook al weer op gehad ( en vergeet mijzelf niet , bange poeperd was ik geworden en hier stap ik zomaar op !!!!)
Kaydee azal geen stap verkeerd zetten , dus als je je zelf 2 verjaardagcadeautjes wilt geven , hahahah ...
Kaydee is alleen wel uitgerekend in mei , dus voor die tijd ben je welkom hoor !

De oliebollen mag je houden , we hebben er zelf nog over van gisteren !
Had even lekker willen rijden vandaag , maar met dit weer wacht ik wel weer een dagje !

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:11

Is prima hoor! Heeft ze ook weer wat meer conditie.

Ik eet hier gewoon de hele dag oliebollen, zelfs als ontbijt :+

Woon in hartje Groningen, heeft hier 3-kwartier lang geknald. Ene kant verschrikkelijk, andere kant zijn er wel leuke foto's van gekomen :) Geen verontrustende sms'jes gehad over paarden die kwijt zijn enzo, dus ze zullen er allemaal nog wel staan gelukkig.

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:14

Ze zijn hier echt letterlijk van 12 tot 2 bezig geweest en we gaan vanavond (na nieuwjaarsbezoek) even langs Luna :-) even een dikke knuffel geven

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:21

Oliebol mensen, hebben jullie ze zelf gemaakt of ergens gehaald ?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:23

Gehaald bij iemand die ze zelf maakt :D

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:43

Das nog lekkerder :-) appelflappen zijn ook jummie

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:47

De beste wensen allemaal. Hier ook oliebollen door mijn broer gebakken. En appelbeignets. Mmmm

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:15

Mijn werkneemster haar vriend heeft een bakkerij ... daar hebben we gisteren 50 oliebollen en 10 appelbeignets gehaald. Die laatste waren echt voortreffelijk !
Nu is alles op , hihihih !

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:30

Is hier trouwens goed weer, zou lekker een buitenrit kunnen maken.... Alleen ik mag kinderoppas spelen voor 2 mensen die in hun bed blijven liggen grrrrr.... Is nog tot 15u zeker droog maar tegen dat ze uit hun bed zijn, Jack geborsteld en gezadeld is {:)-:

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:47

hier regent t .ach ja weten we ook zeker dat t losse vuurwerk niks meer doet.
ze zijn hier zeker tot half 2 bezig geweest,toen ben ik nogmaals even de hond gaan uitlate.mede door een klein bodempje advocaat heeft hij weinig last gehad van het vele vuurwerk.
oliebollen heb ik nu wel zat op.vanavond nog een keer gourmetten met mijn broer en zijn vriendin om de feestdagen af te sluiten
over een uurtje ga ik naar eros,dan komt de bijrijder weer rijden op hem.ben benieuwd of ik de mensen van stal nog tref en of ik nog reacties krijg op mijn spontane cadeau's voor hen!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:58

Hier was het vooral carbid dat er geknald werd. Later flink wat vuurwerk had zelf ook wat wat ik heb afgestoken. Geen smsjes over de paarden gehad. Niets gelezen van shetlanders die over de friesestraatweg liepen.
Wat ik dit jaar nog wil doen is met Amigo naar het strand gaan,hem fatsoenlijk op de trailer krijgen. En vooral lekker genieten van beide paardjes. Maar eerst de training oppakken met Amigo.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:12

Hier waren ze al weken bezig met vuurwerk in containers gooien enzo, maar gister avond viel t eigenlijk wel weer mee. Geen oliebollen ed gegeten hier, ik ben ziek geweest en nog steeds niet helemaal beter, dus dat leek me geen goed idee, was bang dat weer misselijk zou worden van de geur.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:27

Goedemorgen!
Beste wensen allemaal voor 2013!

Hier echt een k*t oud en nieuw gehad, alleen, op mijn bedje omdat ik zo ziek als een hond ben/was..... Planning was vol gas te gaan feesten. Kotsen wil ik best doen, maar dan van de drank en niet van een buikgriep :+

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:32

Dat is geen fijn oud en nieuw, beterschap

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:33

Vuurstapel goed gegaan bij jullie op dorp Marja? Zag hem gisterenavond liggen en hij was weer behoorlijk aan de maat, zachtjes uitgedrukt.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:35

Ja hoor gelukkig stond de wind goed.
Elk jaar he een flinke stapel, zolang de wind goed staat ben ik niet zo bang.
Een keer gehad dat de wind naar ons stond en de tuinslangen lagen al klaar hoor :+

Voor de andere hier wordt nog geen 15 mtr van ons huis een flink vreugde vuur aangestoken

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:36

beterschap leonoor!

ik heb sinds gistermiddag last van mijn elleboog,geen idee wat ik gedaan heb maar buigen is geen fijn gevoel.denk dat ik m verrekt heb of verkeerd gesteund

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:41

Snap niet dat er geen andere locatie wordt gekozen voor dat vuur, in Aagtekerke doen ze het gewoon midden op het kruispunt, aan begin van het dorp, geen huis in de buurt.

Hier stond het vuur gisteren om 23 uur al aan, politie erbij en geen mens te bekennen. Daarna geblust, maar ging natuurlijk net zo hard weer aan. Heeft tot 5 uur vanochtend gebrand, maar is gewoon lang niet zo groot als bij jullie.

Auw, das vervelend Ellie.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:01

Ik las het op zeelandnet inderdaad, hier hadden ze ook brandje bij jop geblust was ook weer aan :D

Ik vind dat ze zo'n vuur op het veld moeten doen is denk ik wat veiliger, ze waren wel bang dat de wind niet goed stond(richting dorp)

En dan was de stapel nog niet helemaal goed aan

Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:16

Dat is wel heel erg dicht bij de huizen zeg. Ik zou ook de tuinslangen klaar leggen als de wind niet goed stond

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:21

hetlevenwint schreef:
Oliebol mensen, hebben jullie ze zelf gemaakt of ergens gehaald ?

gehaald maar maak ze volgend jaar lekker zelf....met kerst zijn mijn zelf gemaakte bollen toch een stuk lekkerder :j
hier hoosde t gisteravond behoorlijk maar even goed gingen er hier dure pakketten de lucht in heeft dik tot 2 uur geduurt...
was blij dat ik gewoon lekker binnen ben gebleven

wow die hout stapel lijkt me best wel eng als dat vlakbij je huis in de hens gaat:=
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-01-13 16:27, in het totaal 3 keer bewerkt