Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 Mijn papa was vandaag bij mijn nonkel en zei dat enzo en mijn nonkel zei ook dat die mij gwn hebben willen kl*ten en dat ik zeker een klachtenbrief moet schrijven zelfs al haal ik de volgende keer wél mijn rijbewijs....

) en ben erg benieuwd hoe het er in z'n geheel uit gaat zien....

Kon ik weer opnieuw beginnen.... 

Heb net gezien dat er ook een Irish cob ras- & stamboekvoorstelling is, dus ik hoop dat ik er naar toe kan. Ook wil ik graag de NH dingen zien en het grondwerk, zodat ik ook wat wijzer ben tegen de zomer. Ik ga trouwens mee met de oude eigenaars van Tinky.                                                         
 . Nu hopelijk vindt ik 1. 

Maar wat mag ik me verwachten onder de naam furminator? 

Dat meisje, is dus mijn beste vriendin en ja, ze is een 'kieken zonder kop' zoals we dat hier zeggen 
 Ineens zegt ze tegen mij op msn; *** heb ik mezelf voor 12 uur van Bokt gebant.. kon je me oprapen! En zij achteraf echt zo; Ik wou weten wat die knop betekende  

Ik was van plan nog een touwhalster te kopen voor Tinky, om deze zomer aan grondwerken te beginnen, en een touwhalster handig is om te leren wijken op druk. Het staat ook chique & als het rijden goed gaat, kunnen we eens zien hoe ze is zonder bit.                                                         
. Je bent niet verplicht he                                                         
 Maar er komt nog iemand mee met veel ervaring in die NH toestanden die me vast en zeker gaat kunnen helpen! Ik zou heel graag zo'n touwhalster met dikkere neusriem willen, liefst een flashy groene met bruin, bijpassend op men dekje en zweepje  

.