Gaefa - geluk (IJ) Gandur - toverstaf (IJ) Gamble - gokken (EN) Gerda - dappere speerstrijdster (GE) Geysir - warme bron (IJ) Gina - de strijdster (FR) Ginger - het voskleurige paard uit Black Beauty, gember (EN) Glare - vuurgloed (EN) Gleisli - lichtstraal (IJ) Gletta - blij (IJ) Glitfaxi - glinsterende manen (IJ) Gloa - glanzend (IJ) Glostjarna - gloeiend (IJ) Glow - goudglans, gloeien (EN) Gnyfari - weerklinkend lawaai (IJ) Golden Boy - gouden jongen (EN) Golden Rain - vuurregen (EN) Golden Wonder - gouden wonder (EN) Gold Rain - gouden regen (EN) Goldy - goud (EN) Good Fellow - goede kerel, vent (EN) Goodtimes - goede tijden (EN) Gráfaxi - grijze manen (IJ) Grákollur - grijze kruin (IJ) Grani - grijs paard (IJ) Gringo - witte (ME)
Spoek heeft geen mand. Ze heeft een blauwgrijs kussen en blauw hokje waar ik zelf witte wolkjes op heb geschilderd (van haar puptijd) .
en dat is een beetje plagerig bedoeld uiteraard, we houden er wel van om een ieder een beetje te plagen, maar dat had je al wel door denk ik
snowdon schreef:nou tis toch zo! je bent een nieuwkomer die blijft plakken!haha das waar...en ik denk dak nog wel ff blijf...vind het wel erg gezellig bij jullie
snowdon schreef:en dat is een beetje plagerig bedoeld uiteraard, we houden er wel van om een ieder een beetje te plagen, maar dat had je al wel door denk iken ik plaag terug gnagna
misschien heb je dat nu ook wel weertoch gok ik op een merrie bij Bonny weet niet waarom maar zon gevoel heb ik