Gaaaf janet! Mooi tuig zeg! Ja als die de helft minder zou kosten had ik het zo gedaan, maar hij is flink prijzig , voor een 5e hoofdstel
_janet_
Geplaatst: 28-04-09 18:47
Wat moet je met 5 hoofdstellen als je 1 paard hebt
Chanel_
Geplaatst: 28-04-09 18:51
Goede avond
Eefje gelukkig dat het goed gaat met pebbel, en wat een mooi mannetje die kleine, sterkte nogmaal
Paintlinger samen met janet naar de zadelmarkt geweest,gezellig Janet mooi tuig voor ziggy
Gekke niamhh
Sita gewerkt en nogmaals echt mooie foto's van het strand
Angela succes morgen zal voor je duimen
Bubblegum vanavond naar het theater veel plezier!!
Mallow nieuw zadel hoop dat hij past
Trea werkoverleg gehad
Ga nu naar stal toe. het zonnetje is er eindelijk en daar heb ik op gewacht wist dat het in de avond beter zou worden. Ik heb zo'n hekel aan regen blehhhhh
Mallow
Geplaatst: 28-04-09 18:53
_janet_ schreef:
Wat moet je met 5 hoofdstellen als je 1 paard hebt
Dat vraag ik mezelf ook af Ik heb 1 zwarte met bit, maar dat is mijn eerste zelf samengestelde hoofdstel voor mal, dus die hou ik liever. Dan nog die bruine, die vind ik gewoon te gaaf, die mag niet weg. Dan nog een bitloze, en nog een zwart met roze, die ik net nieuw heb. Misschien dat ik die wel weg ga doen over een tijdje
Nou Mira is weer hengstig, Binqy heeft inmiddels door waar het zaakje voor is maargoed, kans van 1 op een miljoen ofzo dat hij raak schiet Maar Mira gaat dus met een dag of 10 naar de DA voor hengstig spuiten en dan de 3e dag naar de lover
Waaa krijg net een berichtje van een bokker dat zei Guus kent van terschelling, en ze heeft foto's gestuurd en het is echt Guus!! Zoo raar want hij kwam volgens jansenvandenhout uit België...
Angela morgen voor rij-examen succes!! Ik zal ook voor je duimen.
Janet een mooi tuig
Mensen die 5 hoofdstellen hebben (kom ik met mijn ene )
CP ja zo kwam ik ook achter dingen van Noa, apart is dat he als er elke keer een stukje vna de puzzel bij komt.
Chant naar Chanel met een beetje zon! Leuke ava!
De rest een beetje kwijt, ik ben zooooo moe. Word het weer zat elke keer zo moe zijn
Met Mich is het goed gegaan, ze hebben 4 plekken in zijn been behandeld, gelukkig wel via 1 incissie. Zijn knie moet over 6 weken, dan mag hij dus weer onder het mes. Het was dus hard nodig, zijn huid was dus inderdaad minder doorbloed waardoor het afstierf, hij was er nu op tijd bij.
Hij mag wel werken, alleen geen zware arbeid, dus meneer gaat morgen gewoon naar zijn werk Ik mag hem dan wel rijden aangezien hij zijn scooter niet naar boven mag rijden vanuit de kelderbox.
Nou gister niet naar die stal geweest, omdat mich niet zwaar mocht tillen wilde mijn ex dat we die avond dus de zolder kwamen leegruimen en uitzoeken (veronderstel dat het nog 2 weken zou liggen ) dat hebben we dus gedaan. Ik heb daar alle babyspullen uitgezocht en de papieren van mijn overleden tweeling meegenomen. Wat op de terugweg heel veel verdriet losmaakte en ik dus weer huilend aan het rijden was. Het maakt veel los bij me, daardoor dus weer meer vermoeid....
Eerst maar even een afspraak maken met de makelaar. Het is gewoon ideaal. Betaalbaar en voor mij het aller belangrijkste: Ziggy en Dundee kunnen mee!!!