Ja he? Wil er in de kerstvakantie graag heen om haar weer te zien...
Kascha begint ook al echt zo dik te worden dat het wel schattig, maar niet echt mooi meer is...ze hoeft ook nog maar 4,5 maand. Ben zo benieuwd wat daaruit komt...
'k Ga effe douchen, voel me lekker vies en zweterig.
Haha ja dat was een mooie rit he? Geweldig, Jessie flikte jou ook precies wat ze Elles flikte. Gewoon NIET willen galopperen op het bospad, en dan ineens *kletter*
Jessie kan ook voor de wagen hoor Janet Moet ik nog wel weer even oefenen, is al een tijdje geleden. Heeft Maya toen ook gedaan. *veegt lachtranen weg* Boy, dat was ook wat
Dodenweg kom je dan twee keer over Maya, maak je geen zorgen
Ja, want Jessie kan niet 'echt' mennen.... Die reageert alleen op een klets met de teugels (ik bedoel dus, ik ben gewend om met Achenbach te rijden. Berdien doet JanBoerenFluitjes ala wildwest)
Niks ala JanBoerenFluitjes Gewoon, niet moeilijk doen! "Drrrrrraf" en dan geen reactie is nog een keer "Drrrrráf!" en anders *klets* Werkt prima toch? Wat heb ik gelachen toen
Dames, jullie maken mijn dag weer goed Heb het kei en kei druk gehad met lessen geven, maar was wel super leuk Heb ook nog met Nigel gereden, merkte dat het een week geleden was zeg.. Maar dan nog, kei braaf Ik lees wel mee hoor, maar reageer niet overal op. Heb het tot morgenavond nog onwijs druk met school, maar dan ben ik voorlopig weer klaar .. Naja... tot de volgende piek zeg maar
Hier herfstig ja! Bladeren vliegen je om de oren. 'k Zou vanmiddag buitenrijden met een bokster, maar even kijken wat het weer doet. Ben al snotverkouden en niet superfit, dus ik laat me dan maar niet helemaal natregenen.
We gaan gewoon lekker veel kletsen, krijgen we dit topic wel vol...
Ik zal nog wat foto's plaatsen, gaat het ook snel...hihi.
Hier is het nu wel mooi weer, windstil & droog.. Maar vannacht.. Pfoe.. De wind zat precies op mijn raam, flinke rukwinden ook.. En dat klappert zo lekker..
Over foto's gesproken, hier een 'vergelijkingsfoto' Links Flynn, en rechts Miska (goh! ) Flynn staat iets verder weg, maar een klein Pukkie is hij al een tijdje niet meer
Buffel of niet, hij blijft een Flynnie hoor Grote knul, maar oh zo'n klein hartje
Hopen dat het straks droog is! Ik heb om half vier les, en de regen zou wegtrekken en dan zou de zon weer doorkomen in de middag. Hoop het zo, heb ondertussen al een maand geen les meer gehad