Gaan jullie een rondje mennen met snowdon? (wist niet snow ook aangespannen liep
Jammer janet . alleen lijkt het me ook wat link om aangespannen te gaan rijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer janet . alleen lijkt het me ook wat link om aangespannen te gaan rijden.

Merk zo een wereld van verschil! Krijg ook echt weer zin om door te gaan trainen enzo. Ik voel nu ook wanneer ze rechts goed aanspringt, dan voel ik haar die schouder echt voor zetten. Af en toe springt ze nog eens verkeerd, maar dat is niet meer van niet kunnen maar gewoon gemakzucht. Ze buigt netjes in op rechts, wijkt netjes en ga zo maar door! Ben zo tevreden!
Luie donder..

Zag het alleen niet zo zitten ivm die galoptroubles..

ben ik ook nog ff ... laatste dingetjes voor vakantie op computer aan het afwerken dan printen en
Hele maand niet meer aan werk denken
maar dat spul verricht echt wonderen
dat krijg je er met gras en brok niet aan
) temp in de gaten houden
maarja dat weet je vast wel

Al zal sil t vast wel kunnen leren
Sneu voor filou’s beentjes
ze is wel opgeknapt!
dat je op je hart getrapt was, hoop dat je nu beter er aan toe bent. timokyana schreef:Goede tip grid, misschien ook wel iets voor nienke hier.Is voor paarden tot 3 jaar toch?
bv als ze net ziek zijn geweest, ook dragende merries die veel interen, veulens die net ff wat extra's nodig hebben omdat ze zo hard groeien of juist een dipje hebben, senioren enz enz 
dus daar moet je wel altijd even rekening mee houden
Heb al eens gehad dat ik helemaal klaar was en haar het eten wou geven en toen had ik het dus nog helemaal niet aangemaakt
ja dan is het wachten geblazen
Hij krijgt voldoende beweging, zeker weten. Ze gaan wandelen, beetje longeren, grondwerk plus dat hij hele dagen buitenstaat enzo..
Staat onder toezicht van DA enzo..
Langs Ali, de shire
en een heel gaaf welsh-hengstje en een welshje waar Lisa wel eens op rijd als we samen naar buiten gaan. Was een heerlijk relaxed rondje! Maar niet naar het bos geweest met die dazen