[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spetter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:09

coydog schreef:
Is Spetter altijd zo'n racemonster?

Nee, Spet is geen echt racemonster. Spet gaat hard als ik dat wil, maar kan ook rustig normaal galoperen. Had al een hele tijd niet gereden, dus voelde dat hij graag even hard wilde. Hij wordt er niet anders van als het niet mag hoor, maar hij vindt het zo leuk! Dus even vol gas, ook ik vind dat erg lekker op z'n tijd. Afgelopen zomer op Ameland hebben we ook keihard gesjeesd over het strand. Echt kicken! Het mooie aan Spet is dat hij gewoon stuurbaar blijft en terug te nemen is. De dagen er na wilde hij trouwens niet eens meer hard, haha

Chantal1973

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:11

Sterkte Keevagirl. Jammer dat je hem toch hebt moeten laten gaan.

draaakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:22

keevagirl heel veel sterkte, knap dat je de beslissing hebt kunnen nemen.

Baileys

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:33

Keeva, sterkte. Echt erg om op die manier je vriendje kwijt te raken.

Cora, mooie kat heb je. Wil ook wel een Noor maar ik vind ze belachelijk duur en nogal een geliefd jat-object dus ik hou het bij 'gewone' .

Leo, Da's niet normaal hoor, dat Joosje altijd lacht. Die van mij jankte alleen maar

En Lonneke, je gaat al jaren prat op Irish Cobs. Jouw paarden zijn absoluut geen Tinkers, enkel Irish Cob is goed genoeg. En uitgerekend jij wilt met je paard naar een keuring van het Tinkerstamboek. Vind je het dan gek dat daar commentaar op komt?

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:33

Keeva, heel veel sterkte!!

Lekker kan dat zijn he, Spetter, je paard even laten gaan. Ik doe dat met Lisje op z'n tijd ook, het frist haar altijd lekker op, ze word er werkbaarder van als ik dat regelmatig doe.

Vanavond stonden alle paarden gelukkig waar ze horen... Ben ik wel erg blij mee...

Komende week lekker maar 2 daagjes werken... Oh wat kijk ik uit naar mijn minivakantie, hopelijk lekker wat tijd voor m'n knollie!!!!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:35

Irene, heeeeeeeeeeel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:37

gam vind het heerlijk om ff los te gaan, helaas bepaald hij meestal wanneer hij dat doet, wel op veilige stukken waar hij ook vaak mag, maar hij wéét het van te voren hè

wij hebben nu sinds een jaar of 10 een bad en zitten er praktisch elke avond in. het is echt onze afsluiter van de dag en daarna lekker slapen, heerlijk!!

dobbel felies met jullie trailer!! en een likje verf is ludie wel toevertrouwd toch?

cora, mooi katje is het. een main coon ofzo? edit: oh een noorse

Aedan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:40

Eindelijk genoeg posts verzameld om hier mee te kunnen babbelen...

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:41

Wees welkom, Aeden.....

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:41

Hoi,hoi,

Heb net een ontzettende waslijst aan cd’s te koop getypt dus moeie fikkies en hou t een beetje kort

Keeva, je hebt een pb-tje maar nogmaals ontzettend veel sterkte voor jullie

Mamauba, lekker hoor dat zij ook uit kan slapen

Haha, dan had ik Lem beter Lotje kunnen noemen Cindy Spannend zo’n fotoreading. Ik ben er een te softie voor… Heerlijk gereden dus!

Hihi Sox, dat van het roken viel me ook op. Ook renden ze op een bepaalde manier.. maar ik vond het toch leuk Heerlijk gemend, t was prachtig weer

Fk, wat spannend dat je er mee op buitenrit gaat!!!! Komt goed

Mies, spannend hoor!!! Schiet nu echt op.

Thanx Roosje… Hihi, jij bent weer aan het snollen geweest Wel de lusten maar niet de lasten, wahahahaahaha!

Pel, fijn nieuws voor de kat!

Vasthi, ik denk het niet. Kunnen we lekker een frisse start maken Wat een mooi paard die Kaylan!

Chubb, jouw plekkie komt wel. Ik heb trouwens een mooi huis te koop Toch lief van Jos!!!

Coydog, wat is ze knap!!!!!!

Welkom Aedan!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:44

aedan, wat een leuke tink heb je!! welkom!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:49

Aeden, inderdaad wat een leuk paardje heb je.... welkom en veel plezier op bokt....

Aedan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:50

dank je Pellie en Indezz

Vind hem zelf ook enorm leuk (maar ik neem aan dat iedereen zijn tink het éinde vindt )

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:52

welkom Eadan! leuke tinker!!!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:56

Aedan schreef:
dank je Pellie en Indezz

Vind hem zelf ook enorm leuk (maar ik neem aan dat iedereen zijn tink het éinde vindt )

Dat klopt.... maar ik vind het ook altijd leuk om andermans tinkers te zien en te bewonderen hoor......

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:05

Aedan, welkom!!! Leuk paardje! Vertel eens wat meer over jezelf.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:14

Spetter schreef:
Aedan, welkom!!! Leuk paardje! Vertel eens wat meer over jezelf.

Aedan, ik heb net je profiel zitten lezen, leuk paardje heb je, weer een tinkie blijer gemaakt in zijn leven, welkom

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:27

TanteMiesje; leuk filmpje
Flinke buik al zeg!!!

Chub; fijn dat dat huisje toch wel komt. Hopelijk snel voor je!

Wel een uitkomst, poppetje nr. 10, hoor Roos hihi

Aedan, wat een leukerd heb je zeg!!
En welkom!

Pellie; wij hebben ook een bad, maar ik zit er echt vrijwel nooit in, douchen is meestal sneller. Maar af en toe wel lekker, met heel veel bubbels en een leuk tijdschrift

WenK; wat lekker, een minivakantie
Bij mij begint alle ellende helaas weer

Gefeliciteerd met je nieuwe trailer, Dobbel!
Ik ben altijd afhankelijk van anderen met het vervoer, lijkt me heerlijk om een eigen trailer te hebben! En 2 paards is natuurlijk helemaal ideaal

Net tas gepakt, morgen voor 3 dagen naar Ede, praktijkschool.
Niezo zin, maar ik heb daar 6 exames dus wel weer belangrijk.
Met de paardjes alles goed gelukkig.
Ze staan er echt perfect bij op de hoefjes. Mijn vorige hoefsmid maakte er vaak van die grote sloffen van, in zo'n punt.
Deze hoefsmid bekapt ze mooi rond. Ben dus supertevreden, dmet de vorige kon ik ook totaal niet over weg

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:30

Allereerst Welkom Aedan!

FK Sorry, Kit is geen hengst meer (wilde toen eventueel nog sperma invriezen maar heb dat uiteindelijk niet doorgezet). Heb er best over getwijfeld omdat hij met mooie punten de keuring uitkwam maar een half jaar na de keuring toch maar zijn ballen laten snijden...en geloof me, die wil je echt NIET als hengst om je heen hebben. Angelique en Wendy zijn vandaag mee wezen kijken bij de training van Kit en die zullen dat beamen. Hij heeft het karakter er niet voor en zal zichzelf totaal over de zeik helpen ben ik bang. Nah ik vind hem nu al 'heftig' genoeg daar hoeft hij geen hengst voor te zijn. Dit alles dus uit bescherming voor hem zelf en voor zijn omgeving . Zoals hij nu is vind ik hem wel oke, zal geen echt super ontspannen ritjes met hem kunnen rijden denk ik, zal best elke rit mijn handen vol hebben aan hem. Bij alles wat ik doe moet ik mijn koppie er bij houden, binnen 1 seconde heeft hij je compleet gescand en zal 'toeslaan'. That's him, mijn lekkere extraverte ventje, mijn bommetje, ben zo gek met hem! Denk alleen dat ik hem best een tijdje kwijt zal zijn aan de trainingsstal...

Wat erg van Clay.....heel veel sterkte met dit grote verlies. De strijd heeft hij niet mogen winnen maar hij was beresterk en die kanjer heeft geknokt!! Liefde is ook loslaten....waarom doet liefde nou zo'n pijn....

Leuk al die fotootjes van die hengsten. Heb nog wel wat recents van Abeltje op mijn pc staan, zoek wel even een mooie uit (herinnert mij aan het feit dat ik ze nog op cd moet zetten voor haar). Hij heeft inderdaad van Kit gewonnen op de jonge hengstenkeuring in 2004. Een braverd is het! en heeft veel van de moeder meegekregen.

Chubje, happy birthday!!! zo jammer van die ontbrekende cadeautjes! Leon was toch ook eerdaags jarig??
Knappe Joos weer in the picture! en een vrolijke foto van Jellie op Flanna. Pellie iets geruster over de kat, Spetter lekker geraced!. Dobbel een 2-paardstrailer gekocht.
Roosje roosje, pas wel een beetje op je eigen lichaam... je hebt er maar eentje en je moet je hele leven er mee doen

Verder....vergeten sorry

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:03

Aedan welkom en veel plezier hier op tinkerpraat, is erg verslavend,

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:18

Kom straks nog terug, maar wil toch eerst even Keevagirl condoleren met het verlies van jullie maatje Clay. Ook al schreef je van niet, ik had echt de hoop dat hij nog een leefbaar leven zou kunnen krijgen. Heb net even heel onbeschaamd met jullie meegehuild. Afbeelding Afbeelding

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:19

Cheveyo schreef:
Leon was toch ook eerdaags jarig??

31e

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:24

klopt elke, hier ligt de badkamer ook vol met boekjes en tijdschriften
ik moet alleen nog eens 2 van deze dingen hebben, maar ze zijn zo duur
Afbeelding

je moet er dus ff 3 dagen doorheen bijten, en wat zijn nou 3 dagen, de week duurt wel 7!! think positive!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:30

Ik wilde wat dingen zeggen maar nu ff niet meer.

Keeva meid heel veel sterkte met dit grote verlies.
We denken hier aan je.xxx

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:33

aha nou dan ben ik nog even veel te vroeg om jou vast te feliciteren Leon haha.

Oeh lekker Pellie, wijntje erbij, boekje, liggen daar nou toastjes naast? Lijkt me ook wel iets voor ons bad.

Coydog, lekker katje zeg!! heb zelf o.a. een Maine Coon maar een NB vind ik ook erg mooi. Mijn vriendin heeft ook sinds kort een zwarte herplaatser NB.

Peetorlan, leuke foto van Whis nog gezien in haar stalletje met tutlip.