Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lori schreef:Als mensen bij mij de koop proberen te forceren gaat de koop al niet door. Ben van principe dat een paard geen zakdoek is die je even kan wegwerpen als het toch dat niet blijkt te zijn. Je kan altijd snel met een paard thuiskomen maar dat is als je al vanaf de advertentie zo iets hebt van "wow" en eigenlijk al zeker van je stuk bent op voorhand of bij de eerste keer kijken dat gevoel hebt.
Dott schreef:Lori schreef:Als mensen bij mij de koop proberen te forceren gaat de koop al niet door. Ben van principe dat een paard geen zakdoek is die je even kan wegwerpen als het toch dat niet blijkt te zijn. Je kan altijd snel met een paard thuiskomen maar dat is als je al vanaf de advertentie zo iets hebt van "wow" en eigenlijk al zeker van je stuk bent op voorhand of bij de eerste keer kijken dat gevoel hebt.
Nou idd. Hier ben ik t helemaal mee eens. Zac sprak me in eerste instantie helemaal niet aan.was niet eens op zoek, hij werd me aangeboden. Ben toen 1 of 2 keer wezen kijken, beetje poetsen en een rondje aan de hand erop gezeten (was met zadelmak) voor t gevoel. Gezien hij van de oude eigenaren van mijn andere pony was kende ik ze al wel. Ik heb toen 2 weken daar op hun huis gepast en hem leren kennen. Nog steeds twijfelde ik. Pas toen ik hoorde dat er nog een geinteresseerde was (daar wilden ze hem niet aan verkopen, maar toch) merkte ik bij mezelf een: ja maar... gevoel op. Zat ie stiekem toch al in mn hart. Maar dat heeft dus ook wel ff geduurd. Heb er geen spijt van