[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SulJinty

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:49

Tamadine, je hebt tegenwoordig ook iets tegen wormen bij paarden in tabletvorm.

Fijn dat het zo goed ging met je bijrijder en jack.

Karlijn, oeps, sterkte met je teen.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:02

tinkerplein schreef:
Snackie,ze komen hier uit het hele noorden,Roderwolde zal zo'n 15 a 20 minuutjes rijden zijn,precies zoals Lotte zegt
En wat was Jaron lekker bezig zeg!Lekker uitproberen :j

Dan ga ik hem even in mijn achterhoofd houden.
Hoeveel uren lessen zitten in die 390 euro en examen en ev?

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 01:11

Zo ik ben me vanavond toch even een rotje geschrokken, voor meer info via pb want ik ga het niet openbaar op bokt zetten.

Zo even 3 dagen bijlezen :D
Een heleboel mooie foto’s gezien

De caviapolitie is weer gesignaleerd

^) Sorry Hinke, ik heb echt helemaal niet meer aan de BF gedacht, ik ga zo eens neuzen wat een redelijke prijs is. Ik laat het je weten.

Diaz helemaal gelukkig op haar nieuwe stekkie

Nog steeds aan het wachten op het veulen van Julie…………

Simone dat snackprobleem heb ik ook echt, daarom ga ik het liefst zo lang mogelijk naar Cait ’s avonds, dan snoep ik tenminste niet zoveel

Mooie zadels voorbij zien komen

Heidy, alles in je eigen tempo he, als je die galop echt niet ziet zitten, gewoon een dagje overslaan. Niet gelijk een week, want dan word de drempel wel erg hoog ;) En vergeet vooral niet te denken aan de momenten die goed gingen.

Jaron lekker in het bos op stap, erg leuk filmpje met dat commentaar.

Julie wat ongelooflijk balen dat je examen niet gelukt is, volgende keer laat je ze gewoon een poepie ruiken.

Faye ben jij een collega van de caviapolitie??? Gelukkig staan de paaltjes 1,50 boven de grond, ik dacht even dat ze er zo overheen konden stappen :P

Diaz en Ruana weer aan het jeuken, arme zielen.

@Hinke hoe is het met je rug nu?

Citaat:
Ik wil naar king(wil alleen maar vaker naar hem, terwijl ik al elke dag ga..)

Dat heb ik dus ook bij Cait, zou er het liefst 3 keer per dag heen gaan, ik weet ook elke keer smoesjes te bedenken waarom ik absoluut terug moet, hehehe.

Heidy hoe was de bijrijdster?? Oh ik lees het al, mooi zo. Hopelijk bevalt ze woensdag weer :)

@Andrea: Ik snap dat je Jaron af en toe achter het behang wil plakken, maar pas je wel op met je pessoa? Als het misgaat met zo’n ding is het al snel goed mis.

Karlijn heb je toch fijn gefietst ondanks dat je bijna flauwviel?? Moest je toen ook nog met je pjnlijke teen terug? Weet je al of hij nog heel is?

Kayleigh heeft de lente in haar bol. Vooral die laatste foto, echt geweldig :))

Mara, kom op! Het komt echt wel goed. Smakelijk chips eten en dan kan je er morgen weer helemaal tegenaan

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 01:53

Zo had deze middag nog vd gedaan met jack, het ging echt super goed. We zijn nu begonnen aan het terug gaan op commando vanaf z'n zeikant (wil naar achteren toewerken stil aan) hij kan al enkele pasjes op comando *\o/* .

Net ook the notebook gekeken echt die's zo mooi en triest. It's al about :+:

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 10:09

wat goed!!

Nou mijn teen is hoogstwaarschijnlijk gebroken, mijn teen is nu getaped met een andere teen voor het weekend, en als ik na het weekend dezelfde klachten heb, dan kunnen we alsnog een foto maken (zou heel lang wachten zijn op een foto.. en onze kleine moest naar bed)

Ze deed echt een paar probeersels met mijn teen, ik ging door de grond! Ik heb nog nooit wat gebroken, maar dit is echt heel anders dan de kleuzingen van eerdere paarden-op-voet..

Ik merkte het met terugfietsen ook.. voelde erg eng. ik fietste met mijn hiel aan die kant, en mijn teen voelde heel losjes ofzo op een plek waar het niet hoort.... echt eng..

Afbeelding

Vanmiddag word Diaz geschoren!
En ik ga even de intropagina maken!!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 10:51

@ Karlijn: Oehh jeetje rustig aan dan maar :(:)
@ Rebecca: Je hebt een PB! ;)
@ Carolien: Ik zal zo eens een foto proberen te maken van de snor van Sjaak dit jaar... er kunne gewoon krulspelden in zo groot is hij nu haha! :+
@ Hinke: en natuurlijk speciaal voor jou de Lach foto haha

Aja ik ga de paarden eens opzoeken.. Veel plezier vandaag meiden!!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 10:58

(geen idee wat er was) Ben je weer een beetje bekomen van de schrik Becs?

the notebook wil ik ook nog een keer kijken, komt er steeds niet van.

Balen van je teen Karlijn, stel dat hij gebroken is dan kunnen ze er geloof ik niet veel meer aan doen dat dit of wel?
Hoogstens kijken of hij recht gebroken is.
Zo heb ik ook alle twee mn pinken en mn kleine teentje ooit gebroken maar daar deden ze ook niet meer aan als inspalken tegen de andere teen/vinger.
Hopelijk heb je er snel geen last meer van. (pas nu merk je hoeveel je die teen eigenlijk gebruikt)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 11:06

Iedereen bedankt voor de lieve reacties, ook per pb. (ik zal morgen even bijlezen en ook op de rest reageren tussen het leren door :-))
Gisteren ook met landeigenaresse over gehad en zij heeft het de eerste x bij Mona gedaan en ging toen heel goed. Zij gaat het vandaag ook bij Mona doen weer en ben ik er bij. Ik ben er namelijk totaal niet handig in en dat maakt het allemaal nog lastiger. Ik hou deze spuit idd en als ik de volgende keer les heb dan gaan we dat erin mee nemen.
Frustratie is gelukkig weer helemaal over, maar komt ook omdat ik het dan even neer typ :-). Ik was gewoon moe gisteren na een hele week werken en was ook stom van mij om het dan te gaan doen.
En mocht spuiten geven nog niet lukken, dan gaat het idd tussen een broodje dan.

Nogmaals iedereen bedankt :-) ik had het echt ff nodig om van me af te typen :-)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 11:08

Kan me goed voorstellen hoor, heb ook wel eens met mn handen in het haargestaan bij de kwpn merrie van mn zusje, die deed gewoon steeds haar hoofd omhoog, ik ben niet zo groot en kan er dan echt niet bij, of ze trekt net haar hoofd snel weg.. Gelukkig heeft het geholpen om het te oefenen, maar haar hobby is het nog steeds niet.

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 12:36

Oh bah een gebroken teen, heb ik ook ooit mijn kleine teen gebroken gehad, kunnen ze niet gipsen dus moet met rust over gaan.
Mijn man heeft vorig jaar ook zijn grote teen gebroken gehad, was zo boos dat hij tegen betonnen muur schopte _O- maar hij heeft er echt maanden last van gehad, en telkens als je de teen weer opnieuw stoot ben je terug bij af.
Dus heel veel sterkte met je teen............. :(:)

@tamadine als het nu moeilijk blijft gaan met die wormspuit, ga dan een tijdje over op de tabletvorm, hebben wij ook een poosje gedaan, dat lijken net snoepjes, die happen ze zo weg.
En ga dan tussendoor oefenen met een lege spuit met wat lekkers erin, als ze dat dan prima vind kun je weer over op de gewone wormspuit, eventueel met smaakje.
En niet te druk om maken, komt best goed.

Heb weer geweldige foto's voorbij zien komen

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 12:38

Hopelijk is je teen snel beter... Diaz wordt geschoren deze middag las ik ? Een bepaalde reden voor (ben gewoon benieuwd :))

Mona van die wormspuit, er zij veel paarden die het echt niet willen hebben. Bij m'n vorig paardje deden we dat gewoon door het voer. Ik begrijp je frustratie wel :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:27

Ik heb het scheren afgezegd wegens Rhino hier in de buurt :( Diaz is uber-vatbaar nu natuurlijk!
En ik stootte net mijn gebroken teen! AU!

Pff.. ik moet echt eens gaan bijlezen zeg!
Ik ga nu eerst eens ECHT de openingspost doen!

Wie nog NIET dingen voor het paspoortje heeft gestuurd, graag VANDAAG doen! ;)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:29

LAATSTE OPROEP PASPOORTJE OPENINGSPOST!!
Diaz schreef:
MAIL VOOR DE OPENINGSPOST!

Wil je in de openingspost van het eerstvolgende LGV HK topic? Mail mij dan naar klijntjuh@gmail.com

- Je Bokt-naam
- Je echte naam
- eventueel geboortedatum
- naam(en) van je tinker en hun geboortedatum
- Foto van je tinker helemaal (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- Hoofd-foto van je tinker (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- eventueel woonplaats
Het is erg leuk om een foto van jou MET tinker te doen natuurlijk, maar eventueel los een foto, of geen foto mag ook!

- Een korte omschrijving van je tinker, jezelf of jullie samen!
(bijv: Wij rijden western en zijn dol op lange strandritten.. of : TinkyWinky eet alles wat los en vast zit... ik ook.. of Setjesfreak met smetvrees.. dat soort dingen ;) )

Leuke Quote word wel verzameld voor je!

Enneh... geef een kleur aan die goed bij jou en/of je tinker past! Dan word jouw 'lijstje' die kleur!
(als je gothic bent en je bent niet zo van het pastel roze :') Of je bent meer een lente-groen persoon :P )

Anyway.. lang genoeg zo!!
Hahaha

Enneh.. iedereen het eens over de titel: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken ?

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:33

nou ik vind die rhino ook maar eng..
hoop maar dat t allemaal weg is als die sokkenwasrit er is.. als het dan nog steeds rondzwerft ga ik niet..

vind het toch wel engig dat rhino..

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:34

Diaz schreef:
ik ben nu klaar met:
Hinke_1985
Becs
Caroline-max
Diaz
Draaakje
elliecuijk
HijadelaLuna
hetlevenwint
Fayem89
Jackytje
Jayney
Jess_vH
Lecytinker
Juliekeuh
Kailonne
Mallow
Marjootje
Nessa
Sandra1984
SIEMxFUNNY
Snackie
Tamadine
Dribbelkont
SulJinty

Ik moet nog foto's/info van:
Inney

In de wachtrij (maar wel ontvangen!) staan:
Liekec

*Sta je er niet bij, dan heb ik helaas geen mail/pb gehad..*

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:35

Diaz schreef:
IK MIS VAN DE 'GROENE' LIJST NOG:

- Bommeltje
- Callum
- Calypso84
- Eszie86
- Freakish1977
- Jolandaa_
- Leonoor
- Niekje31
- 0ona
- SageIvy
- Sofietje0802
- Suzan_v_h
- Tinkerplein

Geen paspoortje/contact = niet op de nieuwe lijst in het nieuwe topic ;)
:j

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:39

Hoi allemaal,

:D

Moest even bijlezen, maar heb ook wat vervelendere berichten gelezen, sterkte/beterschap!

Karlijn: gebroken wss? Zie er niet lekker uit. Pas maar op dat Diaz er niet op gaat staan.

Las ook over het rhinovirus, hoop dat het snel weer onder controle en verminder wordt.

Vorig jaar is een merrie bevallen van een te vroeg en misvormd veulen.
Dit jaar zou ze weer uitgerekend zijn. De eigenaresse wilde het nog 1x proberen. En vorige week werd het dode veulentje weer geboren. Weer met afwijkingen, een 5e been in een huisige been. Hierbij is nu dus verder fokken uitgesloten gezien het van verschillende hengsten was en dit dus een vervelend streepje is (of minder) op het genenpakket van mams.
Gelukkig heeft mams geen koorts meer.

Gisteren heb ik een uur gereden buiten met Grace, lekker langs het water en door de polder en over dijkjes. Ze was wel wat kijkerig maar bleef erg braaf. Wilde haarleren doseren dus heb een rustig drafje aangehouden (al wilde ze harder) om zo een langer stuk te draven. Dit ipv ineens hard willen om vervolgens na 5 min afgepeigerd te zijn. Is voor beiden minder leuk.
Het resulteerde in een lekker drafje uiteindelijk met een los teugeltje. Terugrijden in tempo doe ik altijd met mijn zit. Zodra ik diep ga zitten vermindert ze in tempo. Ben super trots op mijn knol <3

Poosje81

Sandra1984 schreef:
nou ik vind die rhino ook maar eng..
hoop maar dat t allemaal weg is als die sokkenwasrit er is.. als het dan nog steeds rondzwerft ga ik niet..

vind het toch wel engig dat rhino..

Als iedereen zich aan het verzoek om niet te vervoeren/starten zal houden is het over een paar weken helemaal klaar met de rhino weer :j

Lori

Diaz ik wil anders iedereen van de groene lijst een pb sturen voor je. Zodat de gene die wat minder vaak in het topic zijn of zoals mij via mail zien dat er pb's zijn het weten. :)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:50

oohw ok! dan hoef ik me daar niet druk om te maken!! Hopelijk is het snel over die rhino!!

wel bijgelezen hoor, maar ben zo moe geweest! nog niet zo lang uit bed hihi...

Gisteren zomaar gegaloppeerd!!! ok het waren maar 3 sprongen, maar heb het wel gedaan!! En dat dankzij mn bijrijdster! Ik was zo "jaloers" op haar dat zij zomaar op king kon galopperen(was de eerste echte keer rijden op hem)
Dus aan de longeerlijn(in de longeercirkel) en gaan.. maar meneer voelde dat ik niet goed zat, dat ik het spannend vond, dus sprong niet echt aan, pas na een hele tijd vragen. als ie nu gewoon aan zou springen, maar hij houdt te veel rekening met mij hahahahaha

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:59

Super hoor !

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 14:03

@ Mara: :(:) Je kunt hier gewoon spuien idd !

@ Karlijn: sterkte met je teen. Ben benieuwd hoe diaz het gaat doen met wat hulp van lijnzaadolie.

@ Hetlevenwint: wat leuk dat het VD goed ging :)

@ Sandra: King <3 Wat een schatje toch ook als je het zo beschrijft. Complimenten voor jou !

@ Jess: dat is ook niks met de merrie en zo'n misvormd veulen.

Nog 10 pagina's en we kunnen naar het nieuwe topic *\o/*

--

Weet niet of jullie het topic gelezen hadden wat ik heb geopend op TI, over voeren van Kayleigh.
Heb vandaag haar is goed bekeken en gevoeld. Ze is idd te dik.
Baal er gewoon van dat ik dat niet 'eerder' heb gezien. ;(

Nu maar positief blijven en minder gaan voeren (ze krijgt nu de helft even) en kijken hoe het dan gaat. Heb ze lekker in de wei gezet voor een uurtje. Heerlijk gepoetst. Vanavond terug om ze binnen te zetten.

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 14:08

Diaz,auwwww....daar kun je lang last van houden. Beterschap...
Ik verdwijn steeds van je lijstje maar je was al wel klaar met die van mij toch?

Rhino,pfff idd eng!

Becs,sterkte met wat er was...

Heerlijk jess,buitenritje! Brava Grace.

@hetlevenwint,leuk he? dat vd.

Mara,komt vast goed meid...ja was moe en dan wil dat ook niet. Voel je je helemaal ellendig..

Ik heb ook al 7 weken niet gereden,blehhh wordt je ook niet vrolijker van!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 14:25

:wave:
Ik waai even langs heb t gewoon even te druk momenteel :o

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 14:32

:wave:
Ik hoop druk met leuke dingen :D