sorry ben niet helemaal bijgelezen...
Dank jullie wel allemaal voor alle succes wensen....lief van jullie
Mijn debuut ging super!! Helaas geen winstpunt maar zeker hele nette punten: 177 (waarin 2x een 4 voor de middendraf, overigens wel terecht ik hield teveel vast
)Ik heb vandaag heel veel geleerd en ga daar mee aan de slag, volgende keer gaan we weer super ons best doen.
Ik was toch stiekum best zenuwachtig....Is toch best pittig zo'n allereerste wedstrijd...

Gelukkig hebben mijn top supporters mij er doorheen gecoacht

Thanks meiden en heer

En Ludie, super gelezen! (wist hem ook nog wel uit mijn hoofd
grapje Dank je wel!!een paar foto's van vandaag, kan met moeite kiezen, zijn hele mooie foto's geworden jes!!
Heb de proef ook op film staan, ga hem nog een paar keer bekijken....kan ik weer van leren toch

hoezo zenuwachtig

177 punten vind ik al supergoed, en de rest komt zeker
status vanwege de wind. Niet gek of zot ofzo, alleen gewoon een heel hoog dribbeldraaftempo aanhouden. En dan merk ik toch dat Dewi na een langere tijd lopen wat vermoeider is
Maargoed, ze waren braaf. Onderweg had ik nog ineens een enorme irritatie aan m'n oog, dus voorzichtig gewreven. Jahoor, lens eruit, bleek een wimperhaar eronder gekomen te staan
Ja, sta je daar met een lens in je handen, twee paarden in handen, een enorme wind en op 250 m een stel jagers... 

totaal niet boktwaardig, maar 2e keer, voor 2 seconden, hij zit er totaal niet mee, de schat:
"
Ze gaat ook weer actief de verkoop in. Ik vind het niet eerlijk tegenover haar, mezelf en de eigenaar om er mee door te gaan. Als ik haar 1x per week mee neem is het veel, en dat verdient ze gewoon niet. Het is zo'n ontzettend lief, mens gericht paard, die het liefst de hele dag bij je is. Nou staan ze op een groot, vol weiland met genoeg te doen en te spelen, maar toch. Het voelde niet lekker. 
Terwijl ze niet eens huge is, netjes 1.65m.

Snel wat planken ervoor getimmerd, en het doet wel even dienst zo. 

) en hij is zo ontzettend lief.