Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:Maya schreef:En hij helpt met de afwas etc.
![]()
We hebben met de Zeeuwen eens een verjaardagsmeet bij mij op het erf gehad, spelletjes doen 's middags, en 's avonds fonduen. Ik had 'm lekker zitten met de biertjes, en moest daarna nog de zooi opruimen + beetje afwas doen (tegen aankoeken) en daar heeft Kees als een van de weinigen mee geholpen, ook toen ik meerdere malen zei van, joh hoeft niet, doe ik wel effe snel. Hield hij toch vol en heeft geholpen
Vond ik lief 

En dan denk ik soms echt van...
wat zeg je nou?
Maar... soms geeft ie wel een beetje makkelijk op, dan versta ik hem niet gelijk, en dan gaat hij naar jou kijken, van toe, zeg jij het nou. Was toen met de heenweg naar Maldegem ook nog, over die koeienpraat
Maarja, ik kén Hotze nog niet goed, weet niet goed hoe hij de dingen opvat, dus ben daar ook een beetje voorzichtiger mee... een ander iemand had ik gezegd van : joh, doe je best, ik kan het ook niet helpen dat ik een dove kwartel ben, maar ik weet niet hoe hij dat oppakt, en wil hem niet kwetsen... Maar hij weet ook gewoon nog niet hoe hij met mij / mijn handicap moet omgaan. Vandaar dat het niet altijd even soepel gaat...
Denk ik, dat ook meespeelt. 
snowdon schreef:en ik heb een Arubaanse-Surinaamse-Belgische-Nederlandse ex (ja da's 1 persoon).
Brings back memories
timokyana schreef:Maya heb jij een handicap? Hoor je slecht?

Pradaatje schreef:Hij vind je denk ik gewoon eng
Pradaatje schreef:Ik heb daar dan weer niet veel last van gehad met Hotze Maya, hij kletste best veel en verstaanbaar..
Hij vind je denk ik gewoon eng

Maar zo vatte ik dat dus op...
Maakt niet uit joh... weet je het nu 

snowdon schreef:Nee dat was zinvol
Hmmz hou die memories maar voor je, Maya

Spreek hem er ook meermalen op aan..
Grote jongen word het toch!