Helemaal goedgekeurd en mee met zijn nieuwe baasjes. Wat ontzettend fijn, maar ook dubbel. In 3 weken tijd afscheid nemen van 2 paarden is niet makkelijk. Maar het doet heel goed dat de nieuwe eigenaren er heel blij mee zijn.
Super dat die goedgekeurd was, afscheid nemen is zwaar.
Nu verder vandaag Cupcake eens onder handen genomen. Zijn hoeven wat bijgewerkt ook. Hij wordt in April ook al 2jaar, ik zie nog altijd dat klein dropje van 4 maanden .
Heb vandaag ook afscheid genomen van 1 van mijn katten. Woonde al bij me sinds ik 3 dagen op mezelf woonde. Was mijn eerste kat. Heb hem 8 jaar gehad. Hij had wat problemen en hebben hem vanmorgen onder narcose gebracht om zn keel te bekijken. Helaas werd mijn angst/voorgevoel werkelijkheid en bleek hij een tumor in zn keel te hebben. Heb toen besloten om hem niet meer wakker te laten worden was pas 10 jaar oud
@Dott. Erg jammer van je kat zeg. Hier heb ik altijd pech met katten wonen aan een drukke baan en zeker 2 jaar terug een kat gehad waar ik helemaal dol op was maar helaas slachtoffer geworden van het verkeer ook volgens een buur (hem nooit gevonden zelf).
Cup gaat altijd schattig blijven denk ik, die is nog altijd zo klein.
Ik had het al op FB gelezen idd Dott... wat ontzettend rot.. nogmaals heel erg veel sterkte
Ohh watdan Nessa?
Ik was vanmorgen bijna mijn Katrijn kwijt. Toen ik bij de kooi keek hoorde ik vreemde geluiden. Zat ze naar adem te happen...dus heb dr meteen uit de kooi gegrist en ben naar beneden gerend. Toen direct mijn baas gebeld dat ik een spoedgeval had. Gelukkig net op tijd want hij zou net naar een boer toe, maar nu bleef hij even voor mij. Ik vast in de auto afscheid genomen. Had haar in een handdoek gewikkeld en zo los meegenomen. Terwijl dat bij haar niet hoort. Normaal is ze enorm ADHD dus dit zei al genoeg. Nouja mn baas wilde dr niet direct in laten slapen dus heeft ze haar 4 prikjes gegeven, waarna het naar adem hapte direct stopte. Verder hebben mijn moeder en ik haar de hele dag bij ons gehad in onze truien, om haar warm te houden. Ligt ze lekker warm te slapen en af en toe even eruit om komkommer te eten en te drinken en soms eventjes rondlopen; ze voelt zich dan duidelijk beter. Morgen gaan we weer even en dan kijken hoe verder; doorgaan of afscheid nemen. Neem ik direct Muppet mee voor een checkup.
Vanmiddag Feike en de vos gelongeerd. Beiden liepen heel fijn. Heerlijke kleurencombi ook paars en rood maarja kan nergens paarse kogelbeschermers vinden
Echt zeker durf ik het niet te zeggen, maar haar dochter Muppet (bij mij geboren) wordt 31 maart 2 jaar. Dus ze zal +- 2,5 zijn.
Ze voelt zich gelukkig al vele malen beter. Ze eet en drinkt weer en ze klauterd alweer uit de kooi. Dan te bedenken dat ze vanmorgen vocht om te kunnen ademhalen... I'm freeeeeeee!!
Ze springt er wel vanaf ja. Maar dan op mijn bed en niet op de grond. Ze is alweer aan over en op mij (en mijn bed) aan het klimmen en klauteren. Geen rust in de kont. Precies zoals ik haar ken. Dus dat is al fijn Ik zet haar zo weer bij Muppet in de kooi met een kruikje. Hopelijk is ze dan morgen ook nog goed.